דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המתכון המיוחד מהמרפא הטבעי מצמחי מרפא לחיזוק הגוף ולחיזוק מערכת החיסון 

מאת    [ 18/07/2011 ]

מילים במאמר: 622   [ נצפה 6742 פעמים ]

חיזוק-על טבעי ©

סופר טוניק 

לפעמים, כשאנו מרגישים שלא בקו הבריאות, כשגופינו כואב ודואב, אנו ממהרים לרכוש מוצר טבעי זה או אחר שמבטיח לנו שיפור בחיזוק הגוף ומערכת החיסון. לרוב, אנו תמהים אם המרכיבים מהם מיוצר המוצר שנרכש אכן טבעיים, אך אם נציץ ברשימת המרכיבים נבחין שהם אינם צמחי מרפא או מרכיבים הידועים לנו, ובעצם הרשימה מזכירה לנו שמות של כימיקלים מתועשים. 

לפניכם מתכון מצמחי מרפא קלאסיים וחשובים ביותר במשנת הריפוי הטבעי של הגוף.  צמחי המרפא הללו יכולים לעזור למנוע מחלות ולרפא מחלות רבות.  במהלך אלפי שנות היסטוריה השתמשו בצמחי המרפא הללו לריפוי מגוון חב של מחלות.  גם כיום, מרפאים אלטרנטיביים משתמשים בצמחי המרפא הללו בדרך הריפוי הטבעי של הגוף. 

במהלך קיץ 2000, בעודי הוגה את רעיון "אתגר-מצדה" חיפשתי מוצר טבעי ובו צמחי מרפא קלאסיים שיחזק את גופי ויעזור לי לקבוע שיא חדש למנותחי לב.  המטרה הייתה להשתמש בצמחי מרפא ולהיעזר בהם כהכנה לטיפוס לראש המצוק דרך שביל הנחש במצדה בפחות מ-30 דקות.  כבר אז ידעתי שלא ניתן למצוא מוצר שכזה ברשתות השיווק, לכן התקשרתי למורי ורבי המהולל דוקטור ריצ'רד שולץ Ph.D.,N.D., . M.H.  את המתכון שהוא נתן לי צרכתי בכל יום ויום באמונה שלמה, הרגשתי את הכוח הרב שנוצר בגופי ואת שביל-הנחש גמעתי בזמן שיא של 18:26 דקות. 

ביום רביעי 27/12/2000 נכתבה על השיא במצדה כתבה במוסף 24 שעות בעיתון "ידיעות אחרונות" תחת הכותרת "כבש את ההר"  ובה אני מספר על המרשם להכנת החיזוק-על טבעי 

 "...התקשרתי לאחד הפרופסורים שמלמד אותי וספרתי לו על התוכנית שלי, אומר ראובן.  הוא המליץ על מתכון מצמחי מרפא קלאסיים שיחזק אותי: שום , שורש זנגביל , שורש חזרת, בצל ופלפל הכי חריפים שאשפר למצוא, הכול מגידול אורגני.  את כל זה צריך לשים במערבל עם חומץ תפוחים טבעי.  זה הופך לרסק שאין חיידק בעולם שיכול לנצח אותו..." לאחר דרישות מקוראים רבים החלטתי לפרט יותר על המרשם, מרכיביו ודרכי הכנתו. 

מצרכים:

כמות שווה של שום, שורש חזרת, זנגביל, בצל ופלפל הכי חריפים שניתן למצוא וחומץ תפוחים טבעי לא מסונן.  אמנם עדיף שהמרכיבים יהיו מגידול אורגני, אבל בישראל יהיה מאוד קשה למצוא את כל המרכיבים מגידול אורגני, לכן ניתן לקנות את המרכיבים כשהם טריים ככל האפשר. 

אופן ההכנה:

לוקחים את חמשת המרכיבים כל אחד במשקל זהה של כ-100 גרם ושמים בתוך בלנדר ומוסיפים כוס וחצי (או יותר) של חומץ תפוחים טהור, לא מזוקק ולא מהול במים.  להפעיל את הבלנדר במהירות הכי גבוהה ולערבב עד שנוצרת מחית לא סמיכה במיוחד (כמו רסק תפוחים פחות או יותר), ניתן להוסיף עוד חומץ תפוחים אם צריך.  יש לשים לב ששורש החזרת הוא קשה במיוחד וקשה לריסוק בבלנדר.  הייתי מציע לגרדו במגרדת  (שמרו על מפרקי אצבעותיכם) לפני הכנסתו לבלנדר.  את שורש הזנגביל הייתי מציע לחתוך לרצועות דקות מאותה הסיבה.  שאר הרכיבים הנם "רכים" יותר וקל לעבדם בבלנדר. ניתן לחזור על הפעולה מספר פעמים ולהכין צנצנות מלאות מהרסק, ולתת לחברים ובני משפחה. 

אופן השימוש:

אני שם בין 1-2 כפות מהרסק בתוך בסלט ונהנה מטעמו הנפלא והבריא של אותם צמחי מרפא קלאסיים.  אני צורך את הרסק "חיזוק-על טבעי" בכדי לחזק ולהמריץ את האברים הפנימיים החיוניים שבגופי, במיוחד את הריאות, הלב, הכליות, הכבד, את כל מערכת העיכול ומערכת החיסון.  אם הייתי נתקף בהתקררות, צינון או שפעת, הייתי לוקח כפית מהרסק בכל שעה שבה הייתי ער והרסק היה מבריח את החיידק מחוץ לגופי, מפני שאין חיידק בעולם שמסוגל לחיות בתוך בלילת צמחי המרפא הזו.  כמובן שישנן דרכים אחרות לצרוך מהרסק הזה.  ניתן למרוח אותו על פרוסת לחם או על קרקר, אפשר גם לאזור אומץ ולאכול כפית ממנו ישר לפה.  אינני שולל כל דרך אחרת, מצא את הדרך המתאימה לך ביותר.

בתאבון!

בברכת שפע בריאות,

יאיר ראובן, M.H

http://www.botanical-pharm.co.il/

יאיר ראובן, M.H מאסטר הרבליסט, תזונאי, חוקר דרכים טבעיות לריפוי מחלות ועוסק בריפוי טבעי משנת 2003. בעל חברה לייצור פורמולות מצמחי מרפא, כתב את הספר "כפי שהטבע ייעד" וממציא מתקן המשפר את דרך עשיית הצרכים.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב