דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואות - מצרך קיומי לכלכלה ולחברה הישראלית 

מאת    [ 18/07/2011 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 1961 פעמים ]

תארו לעצמכם שאתם בעלים של עסק מצליח, כל טוב ויפה אבל אתם רוצים להרחיב את החנות, לשפץ, להעסיק עוד עובדים, להקים סניף נוסף ועוד, בכדי לעשות זאת אתם צריכים כמובן די מימון לכל העניין, או שסתם תגדלו ומיד תקרסו, אחת מהדרכים היעילות להשגת מימון הינה כמובן דרך הלוואות מהבנק או גורמים אחרים שיסייעו לכם להתרחב ולגדול ובתמורה יתוגמלו בהחזר ההלוואה בתוספת ריבית

הלוואות מאפשרות לעסק לפרוח ולגדול מבלי לבזבז את כל ההון העצמי הנוכחי, וכשהעסק אכן ייהפך לרווחי יותר הודות להתרחבות, כולם יצאו בסופו של דבר מתוגמלים מכך. כמו כן במקרה שיש לכם רעיון מבריק לעסק חדש ואין בידכם די כסף להקמתו, אתם יכולים לפנות לבנקים או לגורמים מחוץ למערת הבנקאית ולקבל הלוואה להקמת העסק ולאחר שהעסק יעמוד על רגליו ויתחיל להרוויח, תוכלו להחזיר את ההלוואה, הכל בכפוף לפריסת התשלומים והריבית כפי שנקבעה בהסכם ההלוואה.

אך אם בעבר בכדי לקבל הלוואה יכולתם לפנות אך ורק לבנק היום ישנם אופציות אחרות מחוץ למערכת הבנקאית כמו חברות האשראי, בתי ההשקעות וחברות הביטוח, ולהלוות הלוואות הקרויות בשם הלוואות חוץ בנקאיות. לרוב הליך קבלת הלוואות חוץ בנקאיות הינו מהיר יותר ולא מצריך בירוקרטיה. אם הבנק ידרוש מכם בתמורה לאישור הלוואה, הצגת ערבים, תכנית עסקית ושאר בטחונות, שאר הגופים החוץ בנקאיים יבואו לקראתכם ביתר קלות, ללא צורך בהצגת ערבים ותכנית עסקית.

לדוגמא חברות כרטיסי האשראי ידועות בהליך אישור מקוצר, בתוך שעות עד ימים תאושר לכם הלוואה חוץ בנקאית. עם זאת אישור הלוואות חוץ בנקאיות על ידי חברות כרטיסה האשראי הינו כמובן לאחר בדיקת היסטוריית הרכישות בכרטיס האשראי של החברה, בירור גובה עסקאות, אי עמידה בתשלומים בעבר ואשר נתונים שמגבשים לחברת האשראי תמונה מלאה באם כדאי לה לבטוח בכם כך שיהא בידכם להחזיר את ההלוואה במלואה.

הלוואות חוץ בנקאיות אינן מוגבלות אך ורק לעולם העסקי אלא נוגעות כמובן גם למגזר הפרטי. הלוואות פרטיות מאפשרות לאזרחים מהשורה לשפר את איכות חייהם ולהתקדם הלאה, היות ושוק ההלוואות נפתח, החלה תחרות אדירה בקרב המלווים, כל אחד רוצה להשיג לקוחות חדשים ולשמר ותיקים, וזאת על ידי הצעת מסלולי הלוואות אטרקטיביים ומועדפים. ריבית נמוכה, פריסה לאורך שנים ועוד תנאים שהופכים את חייכם לקלים יותר.

הלוואות פרטיות נלוות כמובן מהבנקים, שכיום מציעים מסלולים מפתים בכדי למשוך לקוחות, וכן מהגופים החוץ בנקאיים. נפתחים בפניכם קווי אשראי שלא היו קיימים קודם לכן, אינכם מוגבלים אך ורק במסגרת האשראי בבנק, אלא ניתן לקחת הלוואות פרטיות אצל חברות האשראי, חברות הביטוח, ובתי השקעות במקביל, ובתנאים שונים.

בא לכם טיסה לחו"ל, לשפץ את הבית, לרכוש רכב ועוד, היום הליך אישור הלוואות פרטיות, הרבה יותר פשוט וקל, ראשית מומלץ לבדוק את מסלול ההלוואה המוצע בבנק ולאחר מכן להשוות זאת אצל שאר הגופים החוץ בנקאיים, אתם בעמדת המיקוח, הכל הצרכני אצלכם ביד, דעו לנצלו בחוכמה וכך תיהנו מהתקדמות כלכלית בחייכם תמורת מחיר משתלם ביותר, הלוואות חוץ בנקאיות שינו את עולם המסחר והכלכלה לעד, והפכו אותו לתחרותי ולידידותי לצרכן הפרטי וכן העסקי. 

זיו אלון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב