דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייטרינג לבר מצווה ולבת מצווה - מזל טוב! הגעתם למחלקה להפקת אירועים גדולים. 

מאת    [ 17/07/2011 ]

מילים במאמר: 929   [ נצפה 2391 פעמים ]

 

 

 

 

מזל טוב מזל טוב! יש לכם אירוע בר מצווה לארגן. התכוננו להרים הפקה!

כן, ממש כך. היום אירוע בר מצווה או בת מצווה הפך להפקה המתקרבת לרמת הפקת חתונה, ודרישות האורחים ובעלי השמחה גבוהות. (האמת, יש כאלה שיגידו שהפקת אירוע בר מצווה לעיתים עולה אף על הפקת אירוע חתונה, כי לבני הנוער יש היום הרבה דרישות ומעט יחס לכסף אותו מוציאים ההורים כמובן).

אבל למה להתחיל בהוצאות דווקא, בואו נסתכל על חצי הכוס המלאה ועל כך שמדובר בשמחה גדולה למשפחה ובהחלט מותר וכדאי לחגוג וליהנות באירוע שבו הילד או הילדה נכנסים לגיל הבגרות. ההורים שמחים וחתן או כלת השמחה בהחלט מתרגשים ומתלהבים.

אירוע בר מצווה יכול להיעשות בהרבה מאוד סגנונות, ממסיבה נפרדת לילדים ומסיבה נוספת לבני המשפחה והחברים של ההורים ועד למסיבה משותפת שבה משתתפים בני המשפחה, בני הנוער והילדים יחדיו.  במידה וזהו המצב, יש לעשות חשיבה ותכנון מראש על ההנאות והאטרקציות לילדים ובני הנוער ועל ההנאות והנוחות של המבוגרים.

גם הקייטרינג לבר מצווה צריך להתאים את עצמו לדרישות ולקהל האורחים ולהציע תפריט מגוון ועשיר שיספק את כל האורחים. כיום יש הרבה מאוד אפשרויות היכן לחגוג ואיך לארגן ולעצב את האירוע כך שיישאר בזיכרונכם וגם בזיכרונם של האורחים, כאירוע מיוחד, טעים ומהנה.

ההתמחות שלי היא באירועים ייחודיים שנערכים לרוב בבית או בגינה ולצידם גם אירועים הנערכים במקומות מיוחדים באזור המרכז ובאזור השרון, שאינם מוכרים ולרוב גם אינם פתוחים לכל אחד ולכן מהווים אטרקציה ייחודית בפני עצמה.

עד לשנים האחרונות כולם, כמעט ללא יוצא מן הכלל, בחרו לחגוג את בר המצווה ובת המצווה באולמות אירועים או גני אירועים, התוצאה היא שהאירועים דומים מאוד האחד לשני ובדרך כלל מאבדים מאוד מהאינטימיות שבהם ולכן כיום רואים מגמה חדשה - ישנה, "חוזרים לחגוג בבית". אנשים בוחרים לחגוג במקום הפרטי והאהוב עליהם, בו הם יכולים ליצור אווירה שונה ומיוחדת וכן הרמוניה נפלאה בין האלמנטים הביתיים היחודיים לכל אחד ואחד, לבין אירוע מקורי שיישאר בלבבות האורחים לאורך זמן.

 

אם כך, מדוע ישנה חזרה לאירועים ביתיים?

הסיבה העיקרית היא העובדה שניתן להזמין היום קייטרינג משובח לאירוע בר מצווה, וכן ישנן אפשרויות רבות מתי וכיצד לקיים אותו, הן במגוון המקומות והן בשעות שונות של היום. הגמישות הרבה בתכנון והיכולת להגשים את החלום של הבת או הבן מביאה הורים לרבים לקבל את ההחלטה לחזור וליהנות מאירועים בבית או בגינת הבית.

ואם התחלנו לעסוק בנושא הקייטרינג, הרי שחשוב להדגיש שהקייטרינג הנבחר יכול בהחלט להשפיע על הצלחת האירוע. כאשר מתחילים בתכנון האירוע, בדרך כלל חושבים על המיקום ומיד לאחר מכן על האוכל, שני נושאים אלו הם הנושאים הגדולים והחשובים ולכן רצוי לתת עליהם את הדעת ורק אז להתחיל ולבדוק לגבי אנשי מקצוע נוספים כמו די-ג'י, צלם, אטרקציות וכו'. נושא זה נכון גם מבחינת התקציב, בדרך כלל שני אלמנטים אלו הם האלמנטים העיקריים בתקציב ולכן יש להתייחס אליהם תחילה.

 

איך בוחרים קייטרינג לבר מצווה?

יש מבחר עצום של סגנונות וספקים. לפני הבחירה, כדאי קודם לדעת מיהו  קהל האורחים, האם יהיו בעיקר ילדים ובני נוער או שאולי מדובר באירוע משולב של משפחה וחברים קרובים וכן החברים לכיתה, ילדים ובני נוער נוספים? מהו הסגנון המועדף על הקהל והאורחים? האם חשוב שיהיה תפריט יוקרתי או שהאורחים מעדיפים דווקא מנות יותר מקובלות?

חשוב להתייחס גם לתוכנית שתהייה באירוע. האם יש כוונה לעשות מצגת וסרטון שדורשים ישיבה היקפית, או שמדובר במסיבת ריקודים עם הרבה אטרקציות בלב העניינים? האם חתן הבר מצווה או כלת בת המצווה הינם בעלי תחביב יוצא דופן, משהו שסביבו הייתם מתכננים את הקונספט של האירוע ואת האלמנטים העיצוביים?

כאמור, ישנם פרטים רבים שרצוי וכדאי לחשוב עליהם בזמן התכנון ולגבש החלטה שתהייה מקובלת הן על הנער או הנערה והן על ההורים.

הנה מספר דוגמאות מהעת האחרונה:

נערה שחגגה בת מצווה ותחביבה העיקרי היה ריקודי גאז' ופלמנקו. ההורים דאגו לרחבה מתאימה עליה כלת השמחה וחברותיה הציגו ריקוד פרי יצירתן לפני האורחים. הריקוד הוסיף נופך אישי וייחודי לאירוע וההורים דאגו אף להסריטו, מזכרת נפלאה לנערה ולמשפחה.

נערה נוספת שחגגה בת מצווה ובשנים האחרונות עסקה בהתעמלות אמנותית ברמה גבוהה, הציגה לפני האורחים תרגילי התעמלות שהשאירו אותם פעורי פה, כשהיא מבצעת את התרגילים סביב חבל מיוחד התלוי באוויר. כמובן שחשוב לדאוג למקום ולאביזרים מתאימים, כך שכל האורחים יוכלו לצפות במיצג המיוחד.

דוגמה נוספת, נער שחגג בר מצווה והתבייש להציג לפני האורחים את יכולותיו בתחום הכדורסל, מה גם שקצת קשה לארגן מגרש כדורסל במקום האירוע. זכה לסרט בכיכובו שהוקרן לפני האורחים כחלק ממצגת יפה שהראתה אותו מהיום בו נולד. קהל האורחים למד להכיר אותו טוב יותר וכמובן שהייתה התרשמות רבה ומהנער נמנע הלחץ והצורך להציג בשידור חי. גם כאן, נעשתה חשיבה לגבי סידור הישיבה של האוחרים וכן נוספו אלמנטים עיצוביים בנושא כדורסל וכן אתר למשחקי Wii ופלייסטיישן שבני הנוער אוהבים תמיד.

 

אלו דוגמאות בודדות מעשרות אירועים שבהם כלת השמחה או חתן השמחה מתבלטים ומציגים את יכולותיהם לפני האורחים בדרכים מגוונות ואני כמובן, שמח תמיד לייעץ ולהמליץ על אנשי מקצוע מעולים לפי הצורך.

ככלל, אירוע בר מצווה ואירוע בת מצווה כולל אטרקציות רבות, הן בתחום המזון כמו מפל שוקולד, דוכני מזון בהם מגישים פיצות אישיות וסוגי אוכל נוסף שילדים ובני נוער אוהבים, בר שייק פירות שמהווה תמיד אטרקציה לילדים ובני הנוער שכמובן, אינם רשאים לשתות משקאות חריפים. וכן אטרקציות בתחום האירוח, ממתקנים מתנפחים, דרך סידורי ישיבה בסגנון "זולה" ועד סדנאות יצירה ואזורים למשחקים ופעילויות ובהם שולחן סנוקר ושולחן כדורגל להנאת האורחים הצעירים והמבוגרים כאחד.

כפי שניתן לראות במאמר זה, אירוע בר מצווה ואירוע בת מצווה הפכו בשנים האחרונות להפקה גדולה ומיוחדת שבהחלט ניתן ליהנות ממנה ולהפוך אותה לאירוע שייציג את יכולות חתן השמחה או כלת השמחה. לקייטרינג בר המצווה, חשיבות רבה להנעים לאורחים בריחות וטעמים וכן באטרקציות מיוחדות שמביאים להצלחת האירוע.

אנו, בקייטרינג "עגבניות ירוקות מטוגנות" מביאים עימנו ניסיון עשיר בארגון אירוע מ-א' ועד ת' בבתים פרטיים. נשמח לארגן גם את בר המצווה של ילדכם.

 

 

 

אילן בראף, קייטרינג "עגבניות ירוקות מטוגנות" - מעל 20 שנה מעניק שירותי קייטרינג חלבי, קייטרינג גורמה ועוד, להגשמת החלום שלכם ובהתאמה לתקציב המיועד לאירוע. http://ilanbraaf.co.il/ את צעדי הראשונים בקייטרינג עשיתי במטבחה המשובח של אמי. אהבתי את הריחות והטעמים העשירים ובאופן טבעי התמחיתי בתחום הקייטרינג לאירועים קטנים ויחודיים. קראו את ההמלצות שקיבלנו: http://ilanbraaf.co.il/category/cus-rec/ אנו מעניקים שירותי קייטרינג איכותיים ומלאי טעמים וצבעים לאירועי בר / בת מצווה, חתונות אינטימיות, בריתות, ימי נישואין, אירועי חברה ומסיבות קוקטייל, ימי הולדת מיוחדים ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב