דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פינוי בקבוקי שתן מדירה 

מאת    [ 17/07/2011 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 3025 פעמים ]

פינוי בקבוקי שתן מדירה - איך הם הגיעו לשם ?

במסגרת הפרויקטים הרבים בהם החברה שלנו מעורבת, אנו פוגשים מקרים רבים של דירות או נכסים נטושים. דירות אלו, אשר נותרות ללא דייר וללא פיקוח זמן רב, הופכות למגנט לצרות - עוברי אורח שאינם הוזמנו מחליטים להתנחל בדירה , חיות נכנסות, חרקים מתחילים להופיע, תשתית הבית מתחילה להיהרס, חלונות נשברים וסכנות תברואתיות בכל מקום בדירה. כחלק מאותו מפגן של חוסר פיקוח על הדירה, לעיתים אנו מוצאים בקבוקי שתן, מזכרת מדיירים שהיו במקום והחליטו לעשות את הצרכים שלהם בבקבוקים, ולהשאיר אותם בדירה. פינוי בקבוקי שתן מדירה הוא מטלה שאנו נתקלים בה פעמים רבות במהלך העבודה, והדבר ניכר בעיקר באזורים נטושים, אזורי תעשייה ודירות מוזנחות

פינוי בקבוקי שתן מדירה - מה הן הסכנות ?

לכאורה, מדובר בעניין פשוט  - בקבוקי פלסטיק או זכוכית עם שתן, שכל מה שצריך לעשות זה להרים ולהשליך לפח. אך למעשה, מדובר בסכנה תברואתית בפוטנציאל. בקבוקי השתן האלו מולאו על ידי אורחים מפוקפקים , צרכני סמים לרוב, עם הרגלי היגיינה מוטלים בספק ועמדו זמן רב במקום. מדובר במפגע לכל דבר ועניין, שיש להתייחס אליו ככזה ולפנותו בדרכים המקובלות והנקיות ביותר. הבקבוקים עצמם, לרוב בקבוקי זכוכית של בירה, עלולים להישבר ולפצוע מישהו. מעבר לחתך פשוט מזכוכית שבורה מדובר בסכנה של טטנוס, זיהומים ומחלות אחרות אשר אין אנו מודעים להם כאשר נעשה לבצע פינוי בקבוקי שתן מדירה. לכן יש לעשות זאת בעזרת הציוד המתאים ובעזרת צוות מקצועי.

פינוי בקבוקי שתן  מדירה - מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ?

הדרך הטובה ביותר לעשות פינוי בקבוקי שתן מדירה היא להביא צוות מקצועי אשר מתעסק בפינוי אשפה ופסולת ומביא עימו את כל הציוד הדרוש. פינוי בקבוקי שתן מדירה בעזרת שי פינוי דירה, יכול להיעשות במהירות, בבטיחות וביעילות. פינוי בקבוקי שתן מדירה ייעשה באופן הבא - צוות מקצועי מגיע למקום, עם ביגוד בטיחות מתאים, ציוד עבודה וחיטוי ברמה גבוהה, ומבצע פינוי בקבוקי שתן במהירות וביעילות, בלי ריח, בלי חיידקים ובלי דאגות. לרוב, פינוי בקבוקי שתן מדירה מלווה גם בעבודות פינוי אחרות - פינוי אשפה, חרקים וכו', ולכן יש יתרון לחברה כמו שי פינוי דירה, אשר יספקו לכם את כל השירותים הללו, בקורת גג אחת, במהירות , ביעילות, וישאירו חותם של חיטוי אחריהם.  

פינוי בקבוקי שתן מדירה - תנו לנו לעשות את העבודה השחורה

חברת שי פינוי דירה מתמחה בעבודת פינוי מכל הסוגים - פינוי בקבוקי שתן מדירה, פינוי פסולת כללית, פינוי פסולת בניין, פינוי ירושות ועיזבונות, טיפול בדירות של אגרנים כפייתיים ועוד. צוותי העבודה שלנו מגיעים לכל מטלה , כולל פינוי בקבוקי שתן מדירה, עם כל הציוד הדרוש, ועם ניסיון רב המתבטא במספר גדול של לקוחות מרוצים. הצוותים שלנו מקצועיים ויודעים כיצד להביא תוצאות - בסיום כל עבודה, על פי הגדרות הלקוח, אנו נבצע חיטוי מלא של הנכס, עד לניקיון ברמה הגבוהה ביותר, ואפילו עבודות צביעה ותיקונים על מנת להחזיר את מצב הנכס לקדמותו. התוצאה הסופית מדהימה, וניתן להתרשם מעבודות כאלו ואחרות שביצענו באתר שלנו, תמונות לפני ואחרי שמדגימות את רמת העבודה. בכל מטלה, אם זה פינוי בקבוקי שתן מדירה או פינוי רהיטים מבניין משרדים, אנו מחויבים לשביעות רצונו של הלקוח שלנו, וכל עובד בצוות מחויב באופן אישי לאחריות, לבטיחות, ליעילות ולתוצאה הסופית.

המאמר נכתב ע"י חברת קופירייטינג פלוס - כתיבת מאמרים ותוכן לאתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב