דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יחסי ציבור בגוגל, יוטיוב ופייסבוק 

מאת    [ 17/07/2011 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2409 פעמים ]

תחום יחסי הציבור השתנה לו ושינה תדמית מיחסי ציבור של פעם לעידן ה-NEW MEDIA .

אם בעבר כתבו הודעת לתקשורת במכונת כתיבה, ביצעו הפצות שבועיות של ידיעות באמצעות דיסקים וגילו את הפקסימיליה... הרי שהיום אנחנו עמוק בעידן הדיגיטלי החדש.

המחשבים, האינטרנט והסמארט פונים כבשו את תחום התקשורת, ויחסי הציבור הפכו למהירים, זמינים והרבה יותר אקטואליים.

עסקים חפצי חיים שמעוניינים לשמור על העסק שלהם רלוונטי חייבים ולצקת חיים במותגים שלהם ולהפוך לגלובליים.  חברות בעידן המודרני כבר לא יכולות להתעלם מהניו מדיה ומהערך העולה של יחסי ציבור באינטרנט ויח"צ ברשתות החברתיות.

משרד יחסי ציבור רונן הלל הוא משרד צעיר, דינאמי ומעודכן שחיי את התקשורת החדשה וידאג לשמור אותך רלוונטי בכלל ערוצי התקשורת ובמדיות המתפתחות. 

כיום, כשמדברים על יחסי ציבור,  אי אפשר שלא לדבר על יחסי ציבור בגוגל, יחסי ציבור ביוטיוב ויחסי ציבור בפייסבוק וזה בדיוק מה שניתן לקבל, על פי תכנון, תיאום ויישום, באמצעות משרד יח"צ רונן הלל.

וקצת נתונים...

מנוע החיפוש המוביל בעולם הוא גוגל (Google) ובכל יום מחפשים בגוגל מאות מיליונים של תכנים ומושגים. לנו חשוב לחשוף את התוכן שלך ביחסי ציבור בגוגל ולהפוך אותו לזמין למאות מיליוני גולשים מכל רחבי העולם.

באמצעות אתר יוטיוב - YouTube ניתן להעלות ולשתף סרטוני וידאו. למי שלא יודע יוטיוב שייך לגוגל ומדובר באחד משלושת האתרים הנצפים בעולם. מידי יום עולים ליוטיוב מאות מיליונים של תכנים וסרטוני וידאו שאותם ניתן לקשר לאתרי תדמית, אתרי חברות ולאתרים פרטיים ובלוגים. היתרון הגדול של YouTube מתבטא בכך שערוץ זה הצליח לשנות את הרגלי הצפייה בתכנים ובאמצעותו ניתן לעשות יחסי ציבור מצוינים. אם פעם אמרו שתמונה אחת שווה אלף מילים, הרי שהיום כבר הוכח שסרטון וידאו ביוטיוב יכול לחולל מהפיכות. לזה אני קורא יחסי ציבור ביוטיוב.

וכאן המקום לציין את Facebook - הרשת החברתית הגדולה בעולם ומדובר בזירה שמייצרת מידי יום מאות מיליוני חשיפות ותכנים. כיום יחסי ציבור נכנסו גם לרשת החברתית וניתן ליחצ"ן חברות מותגים ושירותים באמצעות יח"צ בפייסבוק.

בקיצור, כשמדברים על יחסי ציבור חשוב להיות אקטואליים ורלוונטיים. משרד יחסי ציבור רונן הלל מזמין אותך לפגישה בה נציג בפנייך את האפשרויות ליחסי ציבור בכלל ערוצי התקשורת ולחבילת יח"צ ב- Google, יחסי ציבור ב- YouTube ויחסי ציבור ב- Facebook.

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   http://www.googleyourname.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב