דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עדיין מחפשים מקום בשביל האירוע? 

מאת    [ 17/07/2011 ]

מילים במאמר: 583   [ נצפה 1963 פעמים ]

חושבים על חתונה? מה כדאי לדעת מראש? עכשיו אפשר לקרוא ולהבין את הדברים שצריך לדעת בתחום חתונות ואירועים... את מוזמנת להתרשם מהעולם הענק של החתונות והאירועים: לוקיישן, מארגני חתונות ושירות בר!

נו, כבר השגתם מקום לחתונה?

הדבר הראשון שצריך להדאיג אתכם, הוא כמובן אולם האירועים שבו תינשאו. זה יכול להתקיים באיזשהו גן אירועים, וייתכן וזה יהיה בחורשה. רק אחרי בחירת המקום בו תחגגו את האירוע, ניתן יהיה להחליט על תאריך, קונספט האירוע ובסופו של דבר לבחור את כל אותם הדברים החשובים שיעשו את ליל החתונה לחוויה לכל החיים. רוצים כבר להתחיל לארגן?

אז.. באיזה אופן להחליט על מיקום לחתונה? צריכים גן אירועים?

הרבה זוגות שמתחתנים יכולים להתלבט זמן רב טרם בוחרים, ויש לכך סיבה טובה. אולמות חתונה נבדלים באי אילו פרמטרים; תכולת המוזמנים המקסימאלית, הסאונד, אופן הגשת המזון וגם המיקום הגיאוגרפי בארץ. אתם חייבים להחליט מראש מה הייתם רוצים להרים, זה יעזור לכם כשתחפשו את האולם הרומנטי ביותר…

כאשר מגיעים לגן אירועים בשביל לראות את המקום, כדאי לשים לב לפרטים האלה: הגן נראה מספיק נקי ומצוחצח? זה יתאים לכמות המוזמנים? כמה ברמנים יעבדו באירוע? איש אינו רוצה מקום שממחזר את המזון או, למשל, שירות גרוע... במטרה להישמר מפני תקלות במהלך הארוע, רצוי לשים לב שאתם זוכים במענה לשאלות שמעניינות אתכם!

פה אין מקום לטעויות!

את החתונה תחגגו ככל הנראה רק פעם בחיים (נקווה...), מסיבה זו פה זה לא אפשרות לטעות. צריכים לדעת איך מתכננים את זה? השיטה הטובה ביותר היא לא להתפשר על הפרטים החשובים לכם! בעצם, אם דימיינתם גן אירועים מנקר עיניים, אז אתם זכאים לקבל בדיוק את זה…

מרגישים מוכנים?

בהנחה וסוף סוף מצאתם אולם ארועים - אתם יכולים לחשוב לעומק על הדברים האחרים. למשל, עיצוב החתונה... אם עוד לא ידעתם שיש כזה דבר, אז שתדעו לכם שזו אומנות במלוא מובן המילה. עם מקצוענים המתמחים בעבודות עיצוב ודקורציה, אפשר בלי בעיה להביא לידי כך שהאירוע הזה יהיה ראוותני ובלתי נשכח. עם שימוש בפרחים יפים, רק דוגמה קטנה, אפשר בלי בעיה לשדרג בדקה את תפאורת האירוע. האורחים שלכם שיבואו לאירוע יחושו ממש מהדקה הראשונה שהדיבור הוא על איזשהו אירוע בלתי נשכח והם יבלו כפי שעוד לא יצא להם מעולם בחייהם... לא תרצו זאת?

רק אחרי שסימתם להתעסק בעיצוב, ניתן לטפל בדברים קטנים…

ללא מעט אנשים יצא בטח אי פעם להיות באירוע. הארועים האלה נראים לרוב מאוד דומים - אוכל זול, בירה זולה וגימיקים מיושנים. בשביל לארגן חגיגה מסוג שונה, קיים צורך במעט השקעה של כסף ויצירתיות. בצורה כזו יספרו על האירוע שערכתם במשך חודשים... מצאתם כבר שירותים לאירועים?

אוכל זה החלק החשוב ביותר!

בעבור רוב האורחים הפרט הכי חשוב זה סוג האוכל. ההחלטה על שירות הקיטרינג עשויה להשפיע רבות על החוויה מהאירוע שלכם, בגלל זה אי אפשר להתפשר או להקל ראש בהחלטה הזו. אז באמת מומלץ לבחור קיטרינג איכותי וצלחות במימדים סבירים. אף אדם לא אוהב לאכול אוכל זול ומגעיל או, למשל, כזה שמגיע בצלוחיות קטנות. ראוי מאוד להשקיע קצת יותר כסף בשביל לדעת שהאוכל שתקבלו יהיה באמת טעים וממלא!

לא מוצאים אולם אירועים? תקליטן בחרתם?

לאחר שהאבסתם את האורחים שלכם, מומלץ להעסיקם, ויש המון שיטות בשביל זה. עם מה מתחילים? אתם לא יכולים להעלות נושא כמו מסיבה מוצלחת ואפילו לא להזכיר דיג'יי. יש סיבה לא להזמין איזשהו דיג'יי מומחה? איתו ניתן לשמח את האורחים שלכם במשך האירוע... אתם צריכים להיסגר מראש על סגנון מוזיקה שאתם נהנים לשמוע, ואת כל השאר התקליטן יעשה עבורכם.

אחרי שקראתם את כל זה, תכנון וארגון חתונה מוצלחת יהיה הדבר הפשוט ביותר שעשיתם…

לעצות ועוד מידע - המשיכו לקרוא כאן לכל הטקסטים, לארוע שלכם.שיעבור בשלום!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב