דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה מספר הטיפולים ב הסרת שיער לצמיתות 

מאת    [ 16/07/2011 ]

מילים במאמר: 676   [ נצפה 2721 פעמים ]

לקוחות שמו לב שמאז הוקמו מכוני הסרת שיער באינפרא אדום בשימוש הלייזר וה IPL נושא מספר הטיפולים שנוי במחלוקת. מספר הטיפולים שונה ומשתנה כל הזמן בין מכון אחד למשנהו. הסיבה כרוכה בעובדה שהסרת שיער לצמיתות אינה נקבעת על פי מספר הטיפולים, אלא היא נקבעת על פי תקופת הטיפולים.

אל תחפשו בשם המכשיר את התשובה, היות ושם המכשיר וסגולותיו אינם קשורים כלל לתוצאה הסופית המתקבלת ב הסרת שיער. נכון ומקצועי יותר לומר, שהדבר תלוי באדם עצמו ובתכונותיו.

 

התשובות הניתנות ללקוחות על שאלתם בנושא מספר הטיפולים, אינו רלוונטי, לא הוגן ולא ישר כלפי הלקוחות, באותה המידה ששום רופא לא יבטיח דבר שלא תלוי בו ובמקרה הסרת שיער, המצב ההורמונאלי ואורך חיי המטופלים אינם תלויים במכונים. המכונים מספקים לכם את התשובות מכיוון שאתם כלקוחות מעוניינים בתשובה ולכן מפריחים לכם באוויר תשובה חסרת בסיס ושאין לה מבחינה מקצועית על מה להתבסס. מנסים לספק לכם את הסחורה במחיר הזול ביותר עבורכם ולכן לא יאמרו לכם את האמת ויזרקו לכם מספר, המרמז כביכול על מספר הטיפולים. אתם כלקוחות נתפסים למספר הטיפולים ששמעתם, שמופץ באופן סיסטמתי ושיטתי, שגורם לשטיפת מוח וזאת על מנת לתת מענה לצורך קידום מטרת הלקוח שנתפסת כבלוק מובנה וללא תובנה.

 

אם לדוגמא ניקח ילדה בת חמש עשרה שהחלה את הטיפולים, אנו יודעים בביטחון שנוכל להתחיל לחשב את תקופת הטיפולים רק לאחר שתסתיים תקופת ההתפתחות שלה, רק לאחר שתגיע לבשלות מינית ואיזון הורמונאלי, וזה לא מגיע ביום בהיר אחד, אלא תהליך הדרגתי שנמשך מספר שנים. רק בתום ההתפתחות המינית נוכל להתחיל לחשב את תקופת הטיפולים, ולא את מספר הטיפולים.

את מספר הטיפולים נדע בסוף התהליך. כלומר, לילדה מן ההכרח, יהיו הרבה מאוד טיפולים שאין למכון שליטה עליהם. הטיפולים עצמם ישפיעו עליה כמובן והיא אף תיהנה מהרגע שהתחילה בהם, אולם לא נוכל לדעת מתי הם יסתיימו וסביר להניח שימשכו תקופה של לפחות ארבע שנים.

הדבר נכון גם לגבר ולאישה הנמצאים בתקופה של מערכת יחסים התחלתית ואז אצלם ההורמונים משתנים. הכל בגופינו תלוי בהורמונים.

המזון שאנו אוכלים הוא המניע את יצירת ההורמונים הגורמים כזרז להפעלת המערכות בגופינו.

ההורמונים הם אלה המניעים את השערה לצמוח והם ביחד עם צבע השיער וצבע העור יקבעו את תקופת הטיפולים.

 

אין אפשר ליחס ולהשוות את תקופת הטיפולים בין אדם לאדם. זאת לא ניתן מכיוון שאנו לא שכפול גנטי אחד של השני.

באופן כללי, צריך לבצע את הטיפולים במשך שנה וחצי לפחות על מנת להיפטר מהשיער. התקופה מותנית במרווחים שבין הטיפולים, כך שלא יעלו על 28 ימים. כשמדובר באדם שגוון עורו כהה יבוצעו בו טיפולים רכים וחלשים יותר ולכן ההשפעה עליו תהיה כמחצית מהאנרגיה שבעוצמת האור האופטימלית ולכן תקופת הטיפולים שלו תיארך יותר. בכמה? לא ניתן לדעת בוודאות ולכן עדיף לא לתת תשובה שאין עליה כל סימוכין. וכל על שכן אם לא יהיו לו שינויים בהרגלי היומיום, בתזונה, בלחץ הנפשי, בפעילות הפיזית וכיוצא בזה.

 

דוגמא מעולה להוכחה שלא קיים מספר טיפולים ברור בהסרת שיער לצמיתות, היא מריטת שיער בשעווה. מי שמבצע הסרת שיער בשעווה, בסופו של דבר גורם להתשת שורש השערות ועם השנים נוצרת באזור שנמרט בו השיער, קרחת תמידית. האם נוכל להגיד שאם כל אדם יבצע בכל חודש טיפול שעווה, 12 פעמים בשנה, במשך 5 שנים, הוא יגיע להסרת שיער לצמיתות? כלומר לאחר 60 טיפולי שעווה? לא !!!

 

עוד לא קם מכון שיבטיח לכם בכתב הסרת שיער לצמיתות במספר מסויים של טיפולים. כן קמו הרבה מכונים והציעו הסרת שיער לצמיתות בחבילה של מספר טיפולים ואלה שהציעו הסרת שיער בתשלום מראש עם אחריות לכל החיים, הם אלה שפשטו את הרגל וזאת בגלל שלא ידעו על מה להתבסס. הם היו צריכים לדעת מלכתחילה על המקצוע בו עסקו ועל העסק שהפעילו.

 

 

על מנת למנוע מלקוחות פוטנציאלים להסרת שיער מלהיפגע ומלהתאכזב, חידלו נא לשאול את השאלה "מה מספר הטיפולים". שאלו יותר על תהליך הטיפולים וממה שתשמעו תוכלו להסיק מסקנות אישיות לגבי התקופה שתבצעו את הטיפולים וגם כך תמנעו מהמטפלים להגיד לכם דברים שנשמעים לכם טוב לאוזן, אבל רחוקים מלהיות מציאותיים.

 

 

 

" דניש קוסמטיקס -  להיות חלקים במיוחד "

 

כל הזכויות שמורות © דניש קוסמטיקס

 

 

 

במכון דניש קוסמטיקס שבשרון, מקבלים מענה לכל בעיות הסרת שיער לצמיתות - מוביל בתחום הסרת שיער - להיות חלקים במיוחד - במחירים נמוכים - דיסקרטיות מלאה - ממוקם עם נגישות נוחה. 09-77-451-99




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב