דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בין תיירות טכנולוגית לתיירות אישית 

מאת    [ 15/07/2011 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 8121 פעמים ]

מגמת המודרניזציה לא פסחה גם על ענף התיירות. חברות תיירות בכל רחבי העולם מפעילות אתרי הזמנות כמעט ללא כוח אדם באמצעותן ניתן לבצע הזמנת טיסות, מלונות, הסכרת רכב, דירות לטווח קצר, טיולים, העברות ומה לא...

ע"פ רוב מערכות ההזמנות האלקטרוניות בתחום התיירות תתאמנה לתייר המחפש לבצע סקר שוק אחר המוצר הזול ביותר או לזה המחפש להתשלב בטיול קיים.

ללקוחות עסקיים, לקוחות VIP ולקוחות בעלי צרכים מיוחדים (תיירות נכים, תיירות גמלאים, טיולי משפחות פרטיים וכדומה) וגן במרבית הבקשות לתכנון של טיול פרטי המערכות הטכנולוגיות מספקות פתרון חלקי, חסר, לא אישי, לא בזמן אמת ולא תמיד נתמך ע"י אנשי מקצוע בתחום התיירות ברמה המצופה.

בארגון טיולים ושרותי קרקע ללקוחות עסקיים בישראל הכולל תכנון טיול בשיתוף מורה דרך מיומן, בחירת נהג שיתאים לאיש העסקים במחינת סוג הרכב, אופי הנהג, שפת הדיבור של הנהג אף היא אינה משימה להזמנה במערכות און-ליין שונות אלא אם הדבר מבוצע בגיבויח צוות סוכני נסיעות המנוסים בתפעול תיירות עסקית בישראל.

גם תכנון וביצוע טיולים מיוחדים בישראל, ירדן ומצרים כמו טיולי בר מצווה, טיולי גימלאים, טיולי משפחות לתיירים או טיולים לתיירים עם צרכים מיוחדים (נכים וכדומה) אינם מתאימים למערכת הזמנות און ליין אלא אם המדובר בשרות צ'אט המגובה בנציג צ'אט שהינו מומחה בהפעלת טיולים מיוחדים בישראל, ירדן ומצרים.

מצד שני, טיולי יום בארץ שאינם טיולים פרטיים יכולים בהחלט להיות מוצר מדף במערכות הזמנות און-ליין אם כי לטעמי - הגדולה של נותן שרות בתיירות הינו השרות האישי ויוצא הדופן. לא סתם או במקרה בוחרים תיירים רבים בדגש על אנשי עסקים מחו"ל ואורחים חשובים להסתייע בקונסיירג' בבית המלון לצורך הזמנת שרותי תיירות וזאת בידיעה מוחלטת כי לא יקבלו אצל אותו קונסיירג' מחיר מוזל.

שרותי קונסיירג' הפכו בשנים האחרונות תחליף אישי ואמין למערכות הזמנות אן-ליין אינטרטיות. שרותי קונסיירג' כוללים מעבר להמלצה על מסעדה כזו או אחרת גם סיוע בהזמנת טיסות פנים, אישרור טיסות, הזמנת טיולי יום בארץ, הזמנת טיולים פרטיים בכל שפה, מרכז הזמנות לטיולים לירדן (פטרה, ואדי רםפ, גראש ועוד), מכירת טיולים וסיורים למצרים החל מסיור יום אחד לקהיר ועד טיול ארוך הכולל שייט בנילוס בן מספר ימים, הפקדת אירועים, שרותי העברות, סיוע באיתור והזמנת חדר במלון בעיר אחרת או אף דירה, סיוע בהזמנת כרטיסי רכבת או אוטובוס ומה לא... כניסת חברות אשראי מובילות המזוהות עם העשירונים העליונים לתחום שירותי הקונסיירג' (כגון אמריקן אקספרס גלובאל אססיסט ודיינרס) מהוות הוכחה ניצחת לכך שעידן הטכנולוגיה התיירותית אינו בשל דיו לספק תחליף לסוכן המנוסה בדגש על התייר העסקי, האורח החשוב מחו"ל ובעל הצרכים והדרישות המיוחדות. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כפיר שורץ - מנכ"ל חברת אהלן אולימפוס 08-6347022 שרות מצויין לאורחים מחו"ל בארץ, בירדן ובמצרים, שרות מיוחד לדוברי ספרדית, תיירות פרימיום וניהול אתרי תיירות, חבר בלשכת מארגני תיירות נכנסת בישראל IITAO ובעל ניסיון עשיר בתכנון וביצוע טיולי איכות בישראל, מצרים וירדן לקבוצות ואף לבודדים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב