דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בהובלות בניו יורק 

מאת    [ 14/07/2011 ]

מילים במאמר: 453   [ נצפה 3630 פעמים ]

אחרי השירות הצבאי רוב הישראלים נוסעים לטיול הגדול בחו"ל. פעם היה זה אירוע מיוחד ויוצא דופן ואילו כיום רבים מספור הם הצעירים הישראלים היוצאים לטיול אחרי השירות הצבאי. המקומות הפופולריים ביותר לטיול הם המזרח, דרום אמריקה ואוסטרליה.

כדי להגיע למקומות אלו ועווד לטייל בהם מספר חודשים, יש לחסוך כסף. חלק מן הצעירים מעדיפים לחסוך את הכסף לטיול בעודם בארץ. כך הם ממשיכים לחיות בבית ההורים, ממעיטים בהוצאות ומגדילים את חשבון הבנק שלהם תוך כדי עבודה מאומצת.

אחרים מעדיפים לגייס כסף לכרטיס טיסה בלבד ולמצוא עבודה בחו"ל כדי לחסוך לטיול הגדול. כך הם משלבים עבודה עם אוירה מיוחדת בחו"ל. עבודה בחו"ל לישראלים כוללת מגוון של אופציות במדינות שונות. חלק מן העבודות קבועות עוד מהארץ ואל חלק מן העבודות יתוודעו הצעירים רק עם הגעתם למקום .

עבודה בארצות הברית

עבודה בארה"ב במטרה לחסוך כסף לטיול, יכולה להיות רווחית במיוחד. העבודות הפופולריות ביותר לצעירים ישראלים הן עבודה בהובלות, מכירה בדוכנים בקניונים ועבודה במכירת תמונות מדלת אל דלת. העבודה בהובלות הינה עבודה פיזית הנעשית בכמה מוקדים בארצות הברית ומתאימה בעיקר לבנים שבחבורה.

העבודה כוללת הובלות של דירות ומשרדים. רוב עסקי ההובלות מנוהלים על ידי ישראלים שנשארו בארצות הברית באשרות חוקיות או בלתי חוקיות. התשלום על עבודת ההובלות הינו גבוה יחסית לעבודות אחרות ונעשה פעם ביום, פעם בשבוע, פעם בשבועיים או פעם בחודש.

התשלום נעשה במזומן מה שמאפשר מעבר בין חברה לחברה אם מצאתם עבודה טובה יותר. לרוב עבודות ההובלה אינן מתוכננות לפני ההגעה לארה"ב ומוצאים אותן עם ההגעה למקום. עם זאת, לעיתים תוכלו להכיר בעל עסק של הובלות דרך חבר או בן משפחה וליצור איתו קשר עוד מהארץ.

עבודה בניו יורק

עבודה בניו יורק הינה כדאית במיוחד שכן עלויות ההובלה בניו יורק הינן גבוהות ומכך גם משכורות העובדים. כדי לעבוד בניו יורק יש לשכור שם דירה. זכרו כי שכר הדירה בניו יורק ובמיוחד במנהטן גבוה מאוד וקחו בחשבון שכירת דירה במקום מרוחק וזול יותר.

העבודה במנהטן מחד, רווחית מאוד ומאידך גוררת בעקבותיה הוצאות מרובות על מגורים אוכל ובילויים. ניו יורק ובתוכה מנהטן הינה אחד ממרכזי הבילוי החשובים בעולם. קשה להשאר אדיש לנוכח שפע הבילויים אותם מציעה העיר. במידה ואתם שואפים להמשיך בבילוי שימו לב כי אתם אכן מצליחים לחסוך את הכסף מהעבודה.

איך אפשר לאתר עבודות הובלות במנהטן?

במידה והגעתם לניו יורק והתארגנתם בשכירת בית הרי שלא נותר לכם אלא לאתר ישראלים אשר יוכלו להפנות אתכם אל העוסקים בתחום. בית חב"ד בניו יורק מהווה הזדמנות נפלאה לאיתור ישראלים והתעדכנות קבועה במתרחש באיזור.

בבית חב"ד יוכלו לתת לכם שמות של חברות ישראליות העוסקות בהובלות. תוכלו להתחיל לעבוד אצל כמה מהן ולקבל התרשמות ראשונית לגבי אופי העבודה. בהמשך תוכלו להחליט אצל מי תרצו לעבוד באופן קבוע לאורך מספר החודשים הקרובים. יש לציין כי כל הנאמר במאמר זה הינו בגדר של המלצה בלבד.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב