דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בטיחות בעבודה במעבדות 

מאת    [ 13/07/2011 ]

מילים במאמר: 317   [ נצפה 3687 פעמים ]

היום בעידן המאה ה-21 עידן שבו אנו עובדים בעבודות חכמות במרחבים חכמים ומשוכללים, ומצוידים בציוד חכם, ומשתמשים בחומרים חכמים. רבים מאתנו מבצעים את העבודה שלנו במעבדות, יש כאלו שמבצעים את העבודה שלהם במעבדות כימיות, ויש כאלו שמבצעים את עבודתם במעבדות מחקר, ויש עובדים רבים במעבדות רפואיות וכך הלאה והלאה.

מעבדה למרות שהיא נשמעת כמקום עבודה שקט ורגוע, טומנת בחובה לא מעט סיכונים משום שבמהלך העבודה, משתמשים העובדים בחומרים מסוכנים, שיכולים לגרום לבעיות בריאותיות שונות, או לנזקים פיזיים שונים, ולכן חשוב לשמור גם על תקנות בטיחות בעבודה במעבדות ולא רק תקנות בטיחות בעבודות המתבצעות בשטח הפתוח.

במהלך עבודתם במעבדה יכולים לעתים העובדים להגיע למצב שבו הם יערכו ניסוי בחומרים מבלי שהם ידעו מה יהיו תוצאות הניסוי ומה יקרה לחומר וכיצד והאם הוא עלול להשליך על מצב בריאותם או שהוא עלול לגרום להם לנזק כלשהו, ולכן אנו שומעים לא פעם על תאונות עבודה שמתרחשות במעבדות בשל אי שמירה על תקנות בטיחות בעבודה במעבדות .

תקנות בטיחות בעבודה במעבדות הן תקנות שנועדו למנוע כמה שיותר את הסיכונים בעבודה ולמנוע כמה שיותר את תאונות העבודה שעלולות להתפתח במהלך העבודה. תקנות בטיחות בעבודה במעבדות מטרתן ליידע את העובדים מה צפוי להתרחש בסיומו של כל הליך המתרחש במעבדה, לקבוע נהלים לגבי הטיפול הדרוש לכל חומר וחומר הנמצא במעבדה ולעיתים קרובות למנות ממונה בטיחות בתוך החברה או לשכור שרותי מומחה בטיחות בעבודה חיצוני.

עובדי מעבדה שעוברים הדרכות בטיחות וסדנאות בעבודה במעבדה, ידעו טוב יותר להתמודד עם מצבים מסוכנים שעלולים להתפתח במעבדה, או עם תאונות עבודה שעלולות להתפתח במעבדה, עובדי מעבדה שיעברו הדרכות של בטיחות בעבודה במעבדה סביר שאצלם יהיו פחות תאונות בעבודה, כי התקנות לבטיחות בעבודה יהפכו אצלם לשגרת היום יום בעבודה.

לכן גם למעבידים וגם לעובדים שבמעבדה יש אינטרס משותף לשמור על התקנות של בטיחות בעבודה במעבדה, המעביד יודע שמבחינתו העובדים הורגלו לעבודה כמה שיותר בטוחה ועם מינימום סיכונים, והעובדים יודעים שהמעביד סיפק להם את מקסימום האמצעים כדי לשמור על בריאותם וביטחונם בזמן שהם עובדים במעבדה.

 

חברת דרונט בניית אתרים, הוקמה בשנת 1999 ע"י צוות מקצועני בתחום האינטרנט, במטרה לספק לקהל יעד רחב, שרותי בניית אתרים, עיצוב, שיווק וקידום אתרים במנועי חיפוש בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח. בחברה מועסקים כ-120 אנשי מקצוע ובינהם מתכנתים, מנהלי פרויקטים, אנשי תמיכה ומעצבים, כך שכל הפתרונות ללקוחותינו ניתנים במסגרת החברה. אודות לפלטפורמה ייחודית, פרי פיתוח של דרונט, ביכולתנו לספק פתרונות איכותיים, במחירים הנותנים את הערך הגבוה ביותר עבור השקל וכל זאת בזמני שיא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב