דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בטיחות בעבודה - אינטרס משותף לעובד ולמעביד 

מאת    [ 13/07/2011 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 2586 פעמים ]

בשנים האחרונות כאשר יש יותר ויותר מודעות למושג בטיחות בעבודה, המושג נכנס יותר ויותר לשיח הציבורי, וגם העובדים וגם המעבידים מבינים שכדאי לשמור על בטיחות בעבודה, וכי שמירה על בטיחות בעבודה מועילה בסופו של דבר לשני הצדדים.

בטיחות בעבודה משמעותה  לא רק בטיחות בעבודת בניין או בטיחות בעבודת על פיגומים, בטיחות בעבודה משמעותה בטיחות בעבודה מול מחשב או בטיחות בעבודה עם חשמל, או בטיחות בעבודה על עגורנים או בטיחות בעבודה עם לייזר וכך הלאה והלאה.

ככל שתהיה הקפדה על בטיחות בעבודה בכל תחומי העבודה השונים כך יהיה סיכוי גבוה יותר לצמצם את הסיכונים בעבודות השונות ולצמצם את מספר תאונות העבודה.

בכל סוג של עבודה יש סיכונים אחרים ולכן בכל תחום של עבודה משיגים את הבטיחות בעבודה בצורה אחרת - לרבות מדובר על מינוי תפקיד פנימי של ממונה בטיחות או השכרת שרותי חיצוניים מחברה העוסקת בנושא , ובכל תחום יש תקנות אחרות העוסקות בבטיחות בעבודה ויש ציוד מגן אחר. כך למשל ציוד מגן לבטיחות בעבודה במעבדות יהיה שונה לגמרי מציוד מגן לעבודה עם עגורן, ותקנות של בטיחות בעבודה עם מתכות יהיו שונות מתקנות לבטיחות בעבודה עם ביוב.

בטיחות בעבודה היא כדאית כאמור גם למעסיק וגם לעובדים, העובדים מבחינתם מרגישים שהמעסיק עושה הכל כדי לשמור על ביטחונם האישי בזמן העבודה ולכן הם יהיו מוכנים להשקיע בעבודה, ותהיה להם הזדהות גבוהה יותר עם מקום העבודה, ואילו המעסיק הוא מבחינתו ירגיש שהוא עשה הכל כדי לצמצם את מספר תאונות העבודה במקום העבודה שלו, והוא צמצם למינימום את הסיכוי שאחד מעובדיו ייפגע במקום העובדה שלו, וכפועל יוצא מכך המוניטין של מקום העבודה שלו עולה בקרב העובדים המפרגנים לו.

היום לאחר שנחקק בישראל חוק בטיחות בעבודה, מחויב כל מקם עבודה שיש בו יותר מ-50 עובדים להעביר לעובדיו הדרכות בטיחות בעבודה, לכן אם אתם עובדים ועדיין לא קיבלתם מהמעסיק שלכם הדרכות לבטיחות בעבודה במקום עבודתכם , אל תתביישו והסבירו למעסיק שלכם כי הוא מחויב לכך ע"פ חוק.

ואם הנכם מעסיקים ועדיין לא בצעתם זאת דעו שכך אתם מצמצמים את הסיכוי שאחד מעובדיכם יסבול מתאונות עבודה בעסק שלכם ויגרום למוניטין שלילי לעסק שלכם והדבר כמובן ימנע מעובדים חדשים להגיע לעבוד אצלכם שהרי  אף אחד לא ירצה לעבוד במקום עבודה שבו תנאי העבודה נמוכים ואין אפילו קורסים והדרכות לבטיחות בעבודה.

 

חברת דרונט בניית אתרים, הוקמה בשנת 1999 ע"י צוות מקצועני בתחום האינטרנט, במטרה לספק לקהל יעד רחב, שרותי בניית אתרים, עיצוב, שיווק וקידום אתרים במנועי חיפוש בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח. בחברה מועסקים כ-120 אנשי מקצוע ובינהם מתכנתים, מנהלי פרויקטים, אנשי תמיכה ומעצבים, כך שכל הפתרונות ללקוחותינו ניתנים במסגרת החברה. אודות לפלטפורמה ייחודית, פרי פיתוח של דרונט, ביכולתנו לספק פתרונות איכותיים, במחירים הנותנים את הערך הגבוה ביותר עבור השקל וכל זאת בזמני שיא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב