דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מידע על ,גני אירועים במרכז 

מאת    [ 12/07/2011 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 1659 פעמים ]

חולמים שיהיה לכם את האירוע? כולם מפנטזים על אירוע שכולם יזכרו, אולם מה באמת אנשים זוכרים מאירוע? הלבוש, הקינוחים, השירים, ובעיקר את התפאורה. יתכן שלא תאמינו לתוצאות, אך למרבית האנשים חשובים אותם דברים, ועל המורכבים מביניהם נשים דגש.

איפה המסיבה?


האולם שבחרתם אמור לשקף אתכם ואת האספקטים שחשובים לכם. וילה על החוף תרמוז על אקסקולוסיביות, חתונה בשקיעה בים תשקף תמימות, גן ארועים יפיפה יעיד על מעמדכם הגבוה בעוד שאולם איורעים חמים ישקף חמימות משפחתית.

זכרו שהכי פשוט לחלום על ארוע שיהיה מלכותי ויוקרתי, אך לרוב שהתכנון מסתיים קולטים בעלי הארוע שלצערם זה לא מה שהם חלמו עליו. אז לפני שאתם מזמינים אולם או גן אירועים תחשבו מעבר לחלום אם אומנם המקום הזה באמת משקף אתכם .

בחירת המנות לאירוע

נגמרה ההתעסקות עם גני אירועים באזור השרון? לדעת כלל המוזמנים אחד הקריטריונים המרכזים הוא האוכל שיוגש למוזמנים. זה אולי נשמע ראוותני, אבל רוב האורחים ממש רוצים ליהנות והדבר החשוב להם ביותר הוא התפריט שיוגש באירוע.

לפני שאתם מחליטים על מנות תבדקו בקפידה מיהם האורחים שיתפסו את החלק המשמעותי ביותר בארוע שלכם. אם קורה ומדובר באנשים מהמעמד האמצעי, חובבי האוכל הביתי, תלכו לכיוון של אוכל עממי יותר. אם קורה ומדובר בצעירים ססגוניים מהבוהמה ההרצלייאנית אפשר לנסות תפריט גורמה, אם זו בכלל יום הולדת ורובם יהיו בה בני נוער אז בלי ספק כדאי למצוא תפריט צעיר הכולל בתוכו ההמבורגר, פיצה ועוד.

אל תשכחו שזה בלתי אפשרי לרצות את כולם, לכן כדאי לבחור אוכל פשוט ומורכב , חדש וביתי. כך יש יותר סיכוי שיהיו למרבית האורחים מספר אפשריות לבחור . לסיכומו של עניין, מוטב שיהיו אפשרויות רבות מאשר כמה מנות מצומצמות.

עיצוב התחם

אם עומד לרשותכם זמן ואתם באמת מעוניינים להשאיר רושם על האנשים בארוע שלכם, תחשבו על קונספט, משהו חדשני ומיוחד ובייחוד מסר שחשוב לכם שכל האורחים יבינו. כמו שבחירת מקום האירוע, גם העיצוב היחודי משאיר רושם גדול.

בכל הקשור לזה באמת ובתמים הכל לגיטימי; אפשר להשתמש בהכל, או, לדוגמה, להדגיש דברים מרכזיים; הצבע (אירוע בכתום, הדגשת רק צבע אחד), אפקטים (ציפורים,חול ים) עיצוב שולחנות וכו', רק תאפשרו לדמיון שלכם לנסוק. ידוע שלעיתים שטקס אישי הופך בעיקר להיות הארוע של ההורים של בעלי השמחה, על כן בעיקר בנושא חשוב זה, זו הנקודה לתת ביטוי ליחודיות שלכם.

דואגים לגבי גני אירועים במרכז?

האופציה הכי קלה היא לנסות לרצות את כולם, אך אל תשכחו לרגע שאחרי הכל זה היום הגדול שלכם. היה ויש משהו שאתם ממש לא רוצים להתפשר עליו בגלל שהוא , לא מקובל על חלק ממשפחתך, אל תסכימו להתפשר עליו. תסבירו לכל מי שזה מפריע בצורה עדינה ושקטה שזה סופו של יום הארוע שלכם. תלכו עם הרגש ותנו מקום לדבר שהכי משקף את אישיותכם.

אם ברצונכם למצוא מידע חשוב על תחום זה קראו עוד וקדימה לדרך!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב