דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בקיץ הזה תלבשי מזגן 

מאת    [ 11/07/2011 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 1553 פעמים ]

כמו בכל תחום, גם תחום המקומות לאירועים הוא תחום מתפתח – האופנה מתחלפת, הטרנדים משתנים וההעדפות של הזוגות בהתאם. פריחתם של גני האירועים, היא דוגמה מצוינת לנושא. עד תחילת שנות ה-90 היו גני האירועים אנקדוטה כמעט לא קיימת בשוק החתונות. הייתה אפשרות אחת בלבד – אולם. וברוב המקרים נראו האולמות כהעתקים האחד של השני. כל זה השתנה אי שם לפני כעשרים שנה כשבזה אחר זה צצו להם גנים פתוחים שהציעו קונספט חדש – חתונה על רקע הטבע. זה היה חידוש מרענן וכמעט מהפכני לעומת האולמות הסגורים שבהם נהגו לחגוג עד אז. אולמות אלו סבלו מבעיות רבות – המיקום שלהם היה לרוב באזורי תעשיה מוזנחים בפרברי הערים, קונספט האירוח שלהם היה מיושן, וזה עוד מבלי לומר מילה על תפריט שגולת הכותרת שלו היה רוטב הפטריות של הבורקס. 
גני האירועים לעומת זאת הציעו רעיון מהפכני – מצד אחד מקום ירוק ואטרקטיבי בטבע, ומן הצד השני קונספט חדש לפיו האוכל מחולק במזנונים ומוגש באופן בלתי מוגבל.
אבל, כמו כל דבר, מה שהיה חדשני ומיוחד לפני עשרים שנה הפך לשגרתי משעמם ואפילו מאוס כעבור שני עשורים. בנוסף, השתנתה הסביבה בה פועלים גנים אלה ובעיקר הטמפרטורה מסביב - כדור הארץ מתחמם ומידי שנה נעשה יותר ויותר חם. הלחות, במיוחד באזור השפלה, הפכה בלתי נסבלת. כתוצאה ישירה משתי העובדות האחרונות התרבו כמויות המעופפים, היתושים והברחשים למיניהם.
מה שנחשב בעבר לגולת הכותרת של האירוע – כמות האוכל, החל תופס מקום שולי ביחס לאיכות המתבקשת. הרגלי הצריכה של האוכלוסייה השתנו וטעם האוכלוסייה מעודן ואנין יותר מבעבר.
כל הנתונים הללו הופכים את הבחירה לערוך אירוע במקום פתוח במידה רבה להימור; יום נעים עשוי להיות מקסים בעוד יום אביך או יום חמסין יכביד מאוד על האורחים ויפגום בהנאה מהאירוע.
כולנו מכירים את ההרגשה של חולצה חגיגית ככל שתהיה, הנדבקת לגוף כתוצאה מהזעה ולחות. כל מה שחסר הוא שבדיוק בנקודה זו יפעילו את המאווררים וזהו, כבר אי אפשר לרקוד ואין חולצה להחליף. 
יתרה מזאת, בזמן הארוחה הצלחת שלנו זמינה לביקורם של מעופפים למיניהם, שמרגישים נפלא בתנאי הקיץ הארץ ישראליים.
מה הפתרון?
מרכז אירועים סגור עם אפשרות לחופה תחת כיפת השמיים. חוגגים במקום סגור וממוזג בו מתאפשרת לנו שליטה מלאה בכל רגע נתון בתנאי האירוע. לא משנה מה יהיה מזג האוויר בחוץ, איזה מעופפים חגים בשטח ומהי רמת הלחות אנו נותנים לאורחים באירוע את התנאים האקלימיים האופטימאליים לבילוי, בלי להתפלל, לקוות או לדאוג לפרוטקציה אצל החזאי התורן. גם מן הבחינה ההיגיינית היתרונות רבים - האוכל מוגש ישירות מהמטבח לאורחים ולא חשוף באוויר הפתוח. מבחינת המטבח, ההעדפה כיום היא להקפיד על מנות של בישול עילי ולא להתפשר על כמויות גדולות של אוכל בינוני. אז רגע לפני שאתם מתפתים להזמין גן אירועים שמצטלם נפלא בראשית יולי – תסתכלו שוב על התמונה ונסו להבחין בחרקים, בפרצופים המיוזעים ובדודה עם המניפה שיודו לכם כל כך אם רק תדאגו להם למזגן קטן בסביבה.

שלומי לוי - מתחם מעגלים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב