דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוסכים מורשים בישראל 

מאת    [ 11/07/2011 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 3680 פעמים ]

 

מוסכים מורשים הם מוסכים אשר הינם בעלי רישיון ממשרד התחבורה. רישיון זה מקנה להם את הגושפנקא לעסוק בתיקוני רכב. הביקור במוסך הינו הכרחי עבור כל רכב. מוסך מספק לנו שירותי תיקונים במקרים של קלקולים ותקלות שונות ברכב.

בנוסף לכך, עלינו לזכור כי כשם שאנו מבקרים מידי פעם אצל הרופא כדי לבדוק מהו מצב בריאותינו גם במידה ואיננו חולים, כך גם רכבנו זקוק לביקור תקופתי אצל המוסכניק. ביקור זה יעמוד על תקלות בלתי נראות וימנע קלקולים אשר עתידים לפגוע ברכב אם לא נטפל בהם.

בדיקה תקופתית במוסך מורשה למען בטחון על הכביש

על הטיפול ברכב להיעשות במוסך מורשה בלבד. טיפול במוסך לא מורשה עלול לעלות לך כסף רב תוך כדי כך שהמוסך לא יקח כל אחריות על התיקונים והעבודות אשר יבוצעו ברכב. כמו כן, ישנן תקלות העשויות להופיע ברכבים מסויימים בלבד. רק מוסך מורשה המטפל ברכב מסוג זה ידע כיצד לטפל בהן.

טיפול תקופתי במוסך מורשה יעניק לכם את השקט והבטחון כי הרכב טופל כראוי וכי הוא מתאים וכשיר לעלות על הכביש. טיפול תקופתי יבטיח לכם כי ההגה אינו משוחרר, מערכת הבלמים תקינה, הצמיגים אינם שחוקים והכל לפי תחזוקת הרכב על פי הוראות היצרן. 

בטיפול תקופתי במוסך מורשה הרי שאתם מקדימים תרופה למכה. במקום לחכות עד אשר תצוץ בעייה ברכב, אתם יכולים לפתור אותה ולהקדים אותה בעזרת טיפול מניעה נכון. כלי רכב הינו כלי העשוי להיות מאוד מסוכן, המודעות לכך תוביל לבדיקות תקופתיות במוסך מורשה.

בדיקה תקופתית במוסך מורשה – אמינות והכשרה מקצועית

ישנה סברה מוטעית הגורסת כי טיפול רכב במוסך מורשה הינו יקר יותר מטיפול במוסך אשר אינו מורשה. טענה זו הינה שגויה ביסודה. קיצורי דרך בדמות מוסך לא מורשה עלולים דווקא לעלות כסף רב ואף לעלות בחיי אדם. במוסך מורשה תקבלו עבודה מהימנה לצד אמינות ובטיחות. 

במוסך מורשה מקבלים העובדים הכשרה והדרכות מתאימות לצוותים טכניים של טיפול ברכב. כך אתם יכולים להיות שקטים כי האדם המטפל ברכב שלכם הינו בעל מקצועי מיומן בעל תעודות ממשרד התחבורה ואשר השתלם והודרך בתחום פעמים רבות.

מוסכים מורשים של חברות רכבים שונות

חברות רכב שונות נותנות רישיונות למוסכים מורשים מטעמים. מוסכים אלו מתעסקים ספציפית בכל דגמי הרכבים הקשורים באותו מותג. לדוגמא: מוסך טויוטה, מוסך יונדאי, מוסך סובארו וכיוצא בזה. אין הכרח בטיפול או תיקון הרכב במוסך המתמחה בחברת הרכב.

עם זאת, לעיתים מופיעים קלקולים ברכב אשר קורים בעקבות תקלות יצרן או שאופיניים לרכבים מיצרן מסויים או מדגם מסוים. מענה לתקלות אלו לעיתים לא ינתן במוסכים הרגילים ובעל הרכב יאלץ לטפל ברכבו במוסך מורשה המתמחה בתקלות אלו.

בנוסך לכך, במוסכים המורשים ממוקדי יצרן, ניתן גם לטפל לרוב ברכבים מסוגים אחרים.מרכזי שירות כמו "הילוך שישי" נותנים את כל שירותי הרכב במוסכים מורשי יבואן. יש לציין כי כל האמור במאמר זה הינו בגדר המלצה בלבד.

 

 



הילוך שישי - המומחים בענף הרכב, בעלי מוסכים מורשים ברחבי גוש דן בארץ כולל מוסך סובארו ו-מוסך יונדאי.



 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב