דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אגרנות כפייתית 

מאת    [ 11/07/2011 ]

מילים במאמר: 543   [ נצפה 3683 פעמים ]

אגרנות כפייתית- אודות התופעה 

במזל טוב אתם מתכוונים לשדרג את תנאי המגורים שלכם ולעבור לדירה חדשה? עם כל הצער בעזיבת המקום המוכר והשגרתי אתם מתמלאים בהתרגשות לקראת המעבר הצפוי, אך עם זאת אתם נוכחים לגלות שכעת ניצבת בפניכם כרגע משימה שנראית כמעט בלתי אפשרית והיא פינוי הדירה על תכולתה. באופן טבעי כולנו אוגרים בדירתנו חפצים שונים המשמשים אותנו בחיי היום יום, אולם לפעמים קשה לנו לשים לב כמה אנו מוקפים גם במה שאין לנו עוד צורך בו, ואף על פי זאת הוא עדיין איתנו בביתנו. המצב חמור במיוחד אם אחד מבני הבית לוקה בתופעת אגרנות כפייתית. אגרנות כפייתית מאופיינת באיסוף חפצים שונים בכמויות לא שיגרתיות ובאופן אובססיבי. מי שלוקה בתופעת אגרנות כפייתית לא זקוק באמת לכל מה שהוא אוסף ואוגר, ועם זאת הוא אינו יכול שלא לפעול על פי נטייתו זו.

אגרנות כפייתית- מה התוצאה? 

ביתו של מי שאוסף חפצים בשל אגרנות כפייתית נראה בדרך כלל עמוס לעייפה במגוון גרוטאות וניירת. פעמים רבות מדובר באיסוף עיתונים ישנים, מוצרי חשמל שכבר התקלקלו ורהיטים שונים, אשר האגרן הכפייתי ממאן להיפטר מהם וממשיך לחיות בצידם. אולם תוצאתה של אגרנות כפייתית היא ערב רב של פריטים שעלולים גם להשפיע לרעה על הבריאות וזאת בנוסף על ההשפעה השלילית שלהם על חיים נורמטיבים רגילים. אם אחד מבני משפחתכם לוקה בתופעת אגרנות כפייתית בוודאי אתם חשים זאת על בשרכם וסובלים מהשלכות התופעה. למרבה המזל יש מי שעוזר להילחם בתוצאות השליליות של אגרנות כפייתית, זוהי חברת טופיגן. צוות פינוי דירה בראשות שי מאפשר לכם לפנות את דירתכם על תכולתה וזאת בתשומת לב ותוך התחשבות והקפדה על כבודו של האוגר הכפייתי. שכן לא קל להתמודד עם הפן הנפשי הכרוך בתופעת אגרנות כפייתית ולכן רצוי שהדבר ייעשה בידי בעלי מקצוע.

אגרנות כפייתית- איך צוות פינוי דירה מתגבר על התופעה? 

צוות פינוי דירה בראשות שי מתמחה בפינוי דירות על תכולתן גם במקרים קשים במיוחד. אגרנות כפייתית מגיעה לא פעם למימדים מפחידים ומסוכנים, כאשר כמעט לא ניתן להיכנס לבית או לחלק מחדריו שכן הם עמוסים בכל מה שנאגר בבית במשך השנים. צוות פינוי דירה המתורגל, בין השאר, במקרים מעין אלה, מציע שירות המשלב פתרון מעשי לצד טיפול אישי ורגיש המבטא הבנה ואמפתיה למצב הבעייתי. בעלי מקצוע שכאלה יודעים כיצד לגשת לבעיה ובעיקר איך להתמודד עם פינוי יעיל ומהיר של כל מה שנאגר בדירה. בדירה שבוצעה בה אגרנות כפייתית ניתן לעיתים למצוא לא מעט חפצים שניתן לעשות בהם שימוש חוזר, ולפיכך תוך כדי ניקיון וסידור הדירה, פינוי תכולת דירה מקפיד צוות פינוי דירה למיין את מה שנאגר בדירה למה שאמור למצוא מקומו באשפה ומה שניתן למסור למשפחות נזקקות.     

אגרנות כפייתית- אז איך מתבצע הפינוי? 

צוות פינוי דירה בראשות שי המבצע פינויי דירות ברחבי הארץ במהלך שנים רבות, צבר ותק וניסיון המסייעים בפינויי דירה גם במקרים הקשים של אגרנות כפייתית. אם גם ביתכם סובל מתוצאותיה של אגרנות כפייתית או שמא מדובר בדירתם של הוריכם המזדקנים והמתקשים להיפרד מכל מה שאספו במהלך השנים, צוות פינוי דירה יעשה סדר בבלגן ויתמודד עם ההשלכות הכרוכות בפינוי. בתהליך פינוי דירה הסובלת מתופעת אגרנות כפייתית כרוכות פעולות פיזיות מאומצות הקשורות בשינוע החפצים הכבדים והעברתם למוסדות צדקה או העברת גרוטאות ותכולה לאתרי סילוק האשפה המורשים. וכך, בתום פינוייה של הדירה הסובלת מתופעת אגרנות כפייתית, ניתן לטפל בקירות הבית, לסייד אותם ולחדש את המראה הכללי של הבית ולהוביל את הבית לעתיד נקי, מסודר ובריא הרבה יותר.

המאמר נכתב ע"י חברת קופירייטינג פלוס - כתיבת מאמרים ותוכן לאתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב