דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאמר לקידום אתרים 

מאת    [ 10/07/2011 ]

מילים במאמר: 1409   [ נצפה 3106 פעמים ]

מאמר קידום אתרים :

קידום אתרים במנועי החיפוש זו הדרך שלך לגרום ללקוחות שאכן מעוניינים במוצר או השירות שלך להגיע אלייך.  ההבדל בין הצלחה לכישלון של האתר שלך הוא יכולתו למשוך אליו גולשים.

 

מיליוני אתרים מתחרים על תשומת ליבו של הגולש, והקרב העיקרי מתרחש בתוצאות מנועי חיפוש ובפרט במנוע של גוגל.
קידום אתרים יעיל נועד כדי להציג את אתרך במקומות גבוהים יותר במנועי החיפוש.

 

Msp-Site SEO - ריכזה עבורך מספר מומחים לקידום אתרים אשר יוכלו לספק לאתרך שירותי קידום אתרים מקצועי בכל מנועי החיפוש ואף ברשתות החברתיות.

כבעלי עסקים אתם חייבים לבצע קידום אתרים בכל המדיה הדיגיטלית בכלל, וברשתות החברתיות בפרט.

קידום אתרים בפייסבוק

עלייתה של הרשת החברתית "פייסבוק" והפיכתה לכלי שיווקי נהדר עבור עסקים באינטרנט. חברות רבות כבר החלו בקמפיינים שיווקים ברשתות הפייסבוק וטוויטר, וגם גוגל החליט שהוא מאנדקס את העדכונים החשובים מהרשתות הנ"ל.
שים לב: אנו מהעסקים הראשונים בארץ אשר הביאו את הטכנולוגיה להכנסת אתרים שלמים בפייסבוק, וכל זה בפלאש.    

מהם הכלים לקידום אתרים שמוצעים לנו דרך פייסבוק?

מי שלא נמצא בדף הראשון – לא קיים !

עד לפני פחות מ 10 שנים, על מנת למצוא את מה שאנחנו צריכים, בין אם עסק ובין אם עסק ובין אם אדם פרטי, היינו מתקשרים ל 144 או פותחים ספר טלפונים.
היום לעומת זאת, האינטרנט הפך להיות זירת החיפוש המרכזית אליה פונית מאות אלפי גולשים ביום על מנת למצוא את מבוקשם.
צורת החיפוש באינטרנט מאופיינת בזמינות ובמיידיות. מחקרים מראים שרק כ 20 אחוז מגולשים מגיעים לעמודי התוצאות האחרונים. לכן, התחרות האמיתית בין האתרים היא על ההופעה בעמודים הראשונים.       

 זוהי בעצם המטרה של קידום אתרים במנועי חיפוש, להגיע ל 10 התוצאות הראשונות במנוע חיפוש כלשהו ובראשם "גוגל". קידום אתרים במנועי חיפוש הינו חלק בלתי נפרד מכל מערך שיווקי של עסק.

א. פייסבוק מאפשרת לנו לפלח את קהל היעד שלנו לפי אזור, גיל ומין. באמצעות מידע זה נוכל להתאים את ההודעות והמידע שאנו מספקים בהתאם לפילוח המותאם לכל קמפיין פרסומי. עליכם לאפיין את קהל היעד ואת הקבוצות הדמוגרפיות בהן הוא מסתובב , ובהתאם לכך תוכלו לעשות שיווק איכותי יותר.

ב. פתחו את האוזניים והגיבו בזמן: הסתכלו מה מעניין את הגולשים שלכם, עיינו בתגובות שלהם ובהתאם למוקדי העניין של הגולשים שלכם – כתבו תוכן מותאם. שאלו שאלות שיוכלו לעורר את הגולשים שלכם וקשורות למילות המפתח שלכם.

ג. צרפו הרבה חברים – ככל שתצרפו יותר סיכוי גבוה יותר שהדף שלכם יקבל הכרה טובה יותר על ידי מנועי החיפוש.

ה. קמפיין פרסומי ממומן בפייסבוק – דומה מאוד לגוגל אדוורדס רק עם אפשרות פילוח טובה יותר של הגולשים שיצפו במודעה.

ו. סרטון אחד קטן עושה באזז כזה גדול - לא להאמין איך סרטון קצר של חצי דקה יכול להיהפך לסחורת קידום אתרים משובחת בעזרת אלפי ואף מיליוני גולשים שצופים ומגיבים לו.  לעיתים כל מה שצריך לעשות הוא ליצור את הסרטון הנכון. מומלץ להשקיע ולייצר סרטון קצר / מצחיק / מעניין שיוכל להתעלות על שנה של עבודת קידום אתרים.

ז.לא משנה מה תעשו, עשו זאת עם אינטליגנציה רגשית, אתם מתעסקים על לקוחות בחצר הביתית שלהם – הם לא מצפים לקבל שיווק אגרסיבי, עשו זאת בחן ותרוויחו לקוחות שאוהדים את השירותים שלכם ואוהדים שיהפכו ללקוחות שלכם.

ח.להבדיל מפרסום, הופעה של אתר בתוצאות של מנועי החיפוש תורמת לאמינות של האתר בעיני הגולשים, בייחוד כאשר האתר מדורג גבוה במנועי החיפוש הגדולים.

ט.בנוסף קידום אתרים במנועי החיפוש עוזר לחשיפת האתר בפני קהל לקוחות פוטנציאלים אשר באמת מתעניינים במוצר או בתחום בו מתעסק האתר.

מבחינת שיווקית, ככל שהאתר מדורג גבוה יותר, כך עולה היתרון שיש לו על פני שאר המתחרים.

מספר הגולשים באתר אינו המדד היחיד בו פייסבוק גובר על שאר עולם האינטרנט ויכול להתגאות מנתונים נוספים:

·         30% מכל תוכן שמופץ היום בעולם סרטונים, טקסט, תמונות, קישורים מופץ באמצעות פייסבוק

·         פייסבוק הוא אתר התוכן הפופלארי ביותר בישראל ובעולם כולו

·         ישנן 8.2 מליון ישראים באתר אשר מהווים כ 62% מסך הגולשים בארץ

·         הגולש הממוצע מבלה בחודש יותר זמן מאשר בגוגל, ויקיפדיה, יוטיוב, יאהו וכו.

·         לפייסבוק נכנסים 100 מליון אנשים באמצעות הפלאפון הסלולרי.

פרסום בפייסבוק עשוי לחשוף את המודעה שלך לכמות אנשים גדולה מזה שיש לפריים טיים בטלויזיה, הפרסום הינו מבוסס מילות מפתח ובאפשרותך לחשוף את המודעה שלך לכלל המשתמשים על פי פילוח למדינה, גיל, תחומי עניין וכך הלאה. מודל כזה של פרסום ישנו רק ברשתות חברתיות, בגוגל, להבדיל, המודעה שלך תיחשף רק לאלו שחיפשו אקטיבית מוצר או שירות הקשורים למילים שבחרת.
פייסבוק מאפשר ליצור עמודי עסק או עמודי מעריצים המותאמים אישית לעסק ולגייס אליהם חברים/מעריצים אשר איתם ניתן לשמור על קשר.                                                                                                                                                                               מעריצים הם בעצם אנשים שנחשבו לעמוד המעריצים שלכם ורוצים לזהות עצמם עם המוצר או שירות שאתם מציעים.   נכון לשנת 2010 לפייסבוק יש מאגר של מעל 400 מליון משתמשים פעילים, על מנת להבין את קצב הגדילה נביט אחורה, בדצמבר 2009 חצה הפייסבוק אף של 350  מליון משתמשים, עד ה-2 לפברואר 2010 נוספו לאתר 50 מליון משתמשים חדשים. מדובר על גדילה של 830 אלף משתמשים חדשים מידי יום !

קידום אתרים – בפייסבוק

Msp-Studio site A.D.V מתמחה במיתוגת הפצה וחדירה לשוק דרך רשתות חברתיות עד לא מזמן עבור המפרסם הישראלי הממוצע עמדו מספר אפשרויות

*פרסום במנועי חיפוש – גוגל

*פרסום באנרים באתר תוכן

*פרסום מבוסס מילות מפתח

מה זה נותן בעצם?

*בתור עסק, ניתן לפרסם בכל רגע נתון עדכון בקליק אחד לכלל המעריצים על כל חידוש כמו מבצעים ומורים חדשים. אמן יוכל לעדכן ארועים, השקה של סינגל חדש ועוד.

*מעריצים = פרסום, לכל מעריץ יש כ 200 חברים ויותר המקבלים עדכון על כף שהצטרף כמעריץ לעמוד שלכם. כמו כן כל אדם שיכנס לפרופיל של המעריץ יראה את העמוד שלכם. חישוב פשוט, אלף מעריצים שווים חשיפה חוזרת ל200 אלף איש.

קידום אתרים בגוגל – המנוע של הכלכלה המודרנית

"כיצד גוגל מדרג את תוצאות החיפוש - איך זה בעצם עובד?"

כאשר אנו מחפשים מילה כלשהי, ייתכן שיהיו אלפים של דפים הכוללים מילה זו.
גוגל קובעת מהו חשיבות של הדף ואת מיקומו על סמך מספר גורמים

תוכן מקצועי, מקורי ורלוונטי, הרעיון הוא קיומם של "דפים מוסמכים" באתר, למעשה מדובר על דפי תוכן, כתבות, מאמרים העוסקים באותו תחום מקצועי, למשל לאתר בנושא דייג רצוי לעלות מאמרים בנושא דייג לאתר בנושא מחשבים יש לעלות מאמרים בתחום המחשבים וכיוצא בזה.

אופטימיזציה של הקוד – בניה נכונה של האתר, כותרות, טקסט, תכנות, הגדרת התמונות -  הכל משפיע על קליטה נכונה של הרובוטים של גוגל

הגדרת מילת מפתח – מילים או צירופי מילים המעידות על תוכן האתר, יש לבחור מילות מפתח בקפדנות, ככל שמילות המפתח יהיו קלות יותר וכלליות יותר כך גם יהיה קשה יותר לקדם אותם, יה יו יותר מתחרים, למשל, מילים כמו " בתי מלון" יהיה קשה יותר לקדם מאשר " בתי מלון בחיפה" .

עסקים בכלל ועסקים קטנים בפרט חוששים לעיתים מההוצאות הכרוכות בקידום אתר לעסק, חשוב להדגיש כי ניתן להתאים את העלויות של הקידום לצרכים הייחודיים של כל עסק ועסק, כאשר ההכנסות החדשות הזורמות לעסק, הודות לקידום האתר, הופכות את ההוצאה לכדאית ומשתלמת .

לסיכום חשוב לציין, שקידום אתרים יש לבצע אצל מקדם מקצועי, כל טעות קטנה היא קריטית ויכולה לגרום לחוסר סריקת הרובוטים של מנועי החיפוש.

חברת קידום מקצועית תוכל להוביל את העסק שלך להצלחה .

Msp-Site SEO
ע"י ג'נא מח'ול


בניית אתרים בפייסבוק | קידום אתרים בפייסבוק | בניית אתרי פלאש | קידום אתרי פלאש




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב