דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


באילו אטרקציות לבר מצווה שווה להשקיע: דוכני מזון או מתקנים מתנפחים 

מאת    [ 08/07/2011 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 1976 פעמים ]

 

היום הגדול הגיע ולבנכם מלאו 13 שנה, המעבר מילדות לבגרות ממש מעבר לפינה ואתם רוצים לחגוג זאת באירוע שלא יישכח לעולם. ראשית כדאי שתשכחו מאותם אירועים עבשים שהיו נהוגים בעבר, התקליטן שתכף נרדם בעצמו, קריאות המגילה של הסבתות והאורחים, הכל נעלם לעולם שכולו טוב.

כיום מדובר בהפקות ענק שלא יביישו חתונה, והתודה נתונה כמובן לאטרקציות לבר מצווה שישדרגו לכם את האירוע לרמה אחרת. בפניכם עומד מגוון עצום של אטרקציות לבר מצווה, שולחנות שולחן משוכללים, משחקי מחשב אינטראקטיביים, ערבי קריוקי על גבי מסכי ענק, צילומי מגנטים שישאירו מזכרת בלתי נשכחת, ציירי קריקטורות שיעניקו לכל אחד מאורחי האירוע ציור משעשע וכמובן דוכני מזון ומתקנים מתנפחים להפיכת אירוע בר המצווה לחוויה ייחודית של פעם בחיים.

אל תתנו להיצע של אטרקציות לבר המצווה לבלבל אתכם, בכדי להפוך את החיים לקלים, כדאי ליצור קשר עם אחת מחברות ההפקה המקצועיות הקיימות בשוק ולתאם עימה את כל הנדרש לצורך הפקת אירוע בר המצווה. חברת ההפקות תעזור לכם לגבש דעה ולבחור אטרקציות לבר מצווה שיתאימו בצורה מושלמת לאופי האירוע המבוקש.

כמו כן זכרו כי ניתן להזמין אטרקציות לבר מצווה ללא גבולות, אך עומס אטרקציות אינו תמיד עניין חיובי, אורחי האירוע יכולים לאבד עניין ולהתפזר עקב עודף אטרקציות לבר מצווה, לכן הרבה פעמים נשאלת השאלה באילו אטרקציות לבר מצווה כדאי להשקיע כאשר במקרה זה נתמקד בשתיים מהפופולאריות שבאטרקציות- דוכני מזון והאטרקציה הקופצנית - מתקנים מתנפחים.

דוכני מזון למסע קולינארי מסביב לעולם

דוכני מזון ישדרגו את האירוע מבחינת האוכל והעניין, אם הקהל שלכם אנין טעים כדאי לכם מאוד להשקיע בהזמנת דוכני מזון שיכולים להתווסף לקייטרינג של אולם האירועים או אף לבוא במקומו. דוכני מזון פונים בעיקר לקהל המבוגר מלבד כמובן דוכני מזון המתוקים שיגרמו לכל עיניי הילדים לנצוץ בטירוף. באפשרותכם לבחור באיזה שלב באירוע אתם מעוניינים לשלב את דוכני המזון, בתחילת האירוע כמנות פתיחה בשירות עצמי, כמנות עיקריות, קינוחים או כמנות ביניים המתפרצות למרכז הרחבה ופשוט עושות חגיגה לעיניים.

דוכני מזון ייקחו את אורחיכם לסיבוב טעימות מסביב לעולם, אתם יכולים להתחיל את המסע במטבח האמריקאי עם דוכני מזון המציעים נקניקיות, המבורגרים, סטייקים וצ'יפס, להמשיך דרומה למקסיקו עם דוכני מזון המציעים נאצ'וס, טורטיות ושאר מאכלים פיקנטיים, לעבור על פני האוקיינוס השקט ליפן הרחוקה עם דוכני מזון המכינים סושי לעיני האורחים, נודלס ושאר מוקפצים, להמשיך לאירופה הסמוכה עם דוכני מזון מהמטבח האיטלקי המגישים מגוון פסטות, פיצות ופוקצות ולסיים קרוב לבית עם דוכני מזון המציעים פלאפל, חומוס ושאר מטעמים, הסירו דאגה מליבכם אף אחד לא יישאר רעב.

מתקנים מתנפחים להנאה מושלמת

במידה ואתם מחפשים את הדרך הטובה ביותר להוציא אנרגיה ולגרום הנאה לאורחי האירוע אז כדאי שתזמינו מתקנים מתנפחים, מתקנים מתנפחים מתאימים כל הגילאים, ילדים ומבוגרים כאחד. מתקנים מתנפחים למבוגרים ונוער מיוצרים מגומי עמיד שיינשא בקלות את משקלם. מתקנים מתנפחים לנוער אינם רק קפיצה באוויר אלא מדובר במתקנים המשלבים אתגר, כוח ומהירות כמו מתקן הבאנג'י, סומו ועוד. כמו כן ישנם מתקנים מתנפחים העושים שימוש במים וקצף, כך שכולם נהנים ומכייפים.

 

אריק בועז




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב