דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אטרקציות באילת קופונים ומבצעים 

מאת    [ 08/07/2011 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 8293 פעמים ]

אילת היא אחת הערים המתיירות ביותר בישראל, ובוודאי שאחת האהובות שבהן. זאת בעיקר בגלל אווירת החופש הבלתי נגמרת, הטמפרטורה הכיפית, ריבוי תיירים מן העולם שמעניקים לעיר אווירה של חו"ל, ובעיקר בשל ההתאמה לכל סגנון חופשה – זוגות, קבוצות או משפחות. אטרקציות באילת קופונים ומבצעים מוצעים לרוב על ידי חברות הנסיעות, האינטרנט ועל ידי המלונות השונים והכול בכדי לספק למבקרים את החופשה המושלמת. מבחר האטרקציות שבעיר ובסביבתה גדל מעונה לעונה ומושך אליה עוד ועוד תיירים מהארץ והעולם.

אטרקציות באילת קופונים ומבצעים מותאמים לעונת השנה וכמובן ללקוח: יש אטרקציות לילדים באילת, קופונים למסעדות, מבצעים למופעים שונים, אפשרויות למסלולי טיול בג'יפים, הפעלות המתרכזות במים ובחוף, ועוד. העיר ערוכה היטב לקליטה של תיירים המעוניינים גם לבלות בה ולא רק לרבוץ בים או בבריכה ולבצע "בטן גב". אמנם מזג האוויר החם והחופים היפים הם המאפיין העיקרי של אילת, אבל לא רק.

במים או ביבשה

אטרקציות באילת קופונים ומבצעים מתרכזים לרוב סביב מוטיב המים. קורסי צלילה למתחילים או למתקדמים, שחייה עם דולפינים, המצפה התת ימי, הפלגות או שיט הם רק חלק מהאפשרויות המגוונות שניתן לעשות במסגרת החופשה בעיר. רוב המלונות מספקים מידע בנוגע לאטרקציות אלו ואף הנחות או קופונים בהם ניתן להשתמש. אטרקציות אלו מתאימים לכולם - לילדים ולכל המשפחה, אינם מסוכנים ונעשים במקומות בטיחותיים בליווי מדריך ואנשי מקצוע.

טיולי ג'יפים או חמורים בהרי אילת, פארק תמנע או סנפלינג מצ'וקים, הן אטרקציות באילת המיועדים לנופשים המעדיפים חופשה אתגרית יותר, באווירה ספורטיבית. גם אפשרויות אלו מתאימות לכל המשפחה אך חשוב להתייעץ עם מדריך לפני שמבצעים אותן ולקחת בחשבון שהן פעילויות המחייבות השתתפות פעילה ואקטיבית. אטרקציות אלו מתאימות גם לימי כיף של חברות או ארגונים ולטיולי גיבוש מסוגים שונים.

אטרקציות לילדים


אטרקציות לילדים באילת הן רבות, מגוונות ומדגישות עד כמה מתאימה העיר לחופשה לכל המשפחה. מלונות רבים מקיימים פעילויות לילדים, ומכילים בתי קולנוע, משחקיות או מופעים לכל המשפחה כגון "וואו" או IMAX. אטרקציות באילת מאפשרים לעתים גם השארה של הילדים במתחם ו"שחרור" ההורים לפעילויות שמתאימות להם. בדרך זאת כולם מרוצים – הילדים נהנים וההורים נחים. גם המסעדות שבעיר מציעות אטרקציות לילדים בדמות תפריטים מיוחדים וחוברות צביעה.

אטרקציות באילת קופונים ומבצעים מוצעים בטווח רחב של מחירים ובשעות נוחות. לרוב מצויים הפרטים באינטרנט ובעלונים המחולקים במלונות. מומלץ לתכנן את החופשה באופן שיכלול אטרקציה אחת ליום, כך שהזמן הנותר מוקדש למנוחה, רביצה בחוף או בבריכה וביקור במסעדות הרבות שבעיר, שגם הן מהוות אטרקציות בפני עצמן. אטרקציות באילת קופונים ומבצעים נועדו לשדרג את החופשה בעיר ולאפשר לכל אחד להתנסות במגוון רחב של פעילויות שהעיר מציעה.

vEilat.co.il - פורטל תיירות המציג מגוון רחב של אטרקציות באילת לפי נושאים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב