דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דוכני מזון לחגיגת בר מצווה - אטרקציה שזוכרים 

מאת    [ 07/07/2011 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 1498 פעמים ]

אירועי בר מצווה נהפכו לאחרונה לשם דבר, עזבו אתכם מהאירועים המשעממים הזכורים שלא לטובה, מהתקליטן היבש, הנאומים שלא נגמרים של הסבתות וההורים, מהלהקה המיושנת, היום מדובר בהפקות ענק שלא נופלות מחתונה, עם מגוון עצום של אטרקציות לבר מצווה, בעולם תחרותי כמו היום שכל אחד מנסה להאפיל על האחר ולערוך אירוע ייחודי שלא ישכח ישנו פתרון אחד מוצלח שיבדיל את אירוע בר המצווה שלכם מכל האחרים - אטרקציות לבר מצווה.

ולא מדובר באטרקציה אחת עולם שלם של אטרקציות לבר מצווה מחכה לכם, רק תבחרו ותיהנו, מתקנים מתנפחים, שולחנות משחק משוכללים, משחקי וידיאו ומולטימדיה על גבי מסכי ענק, ערבי שירה וקריוקי המוצגים על גבי מסכים, מצגות וידיאו מושקעות הנערכות באולפני וידיאו מקצועיים, וכמובן דוכני מזון לפינוק מושלם.

הזמנת דוכני מזון לאירוע יכולה להיעשות כנלוות לקייטרינג המוצע באולם האירועים כשדרוג או לחילופין במקומו. אתם יכולים לקבוע זמנים שונים שבהם יוכנסו לאולם האירועים דוכני מזון.

כמנות פתיחה אתם יכולים לקחת את האורחים לטיול קולינרי מסביב לעולם, להתחיל עם דוכני מזון בסגנון אוריינטאלי המכינים סושי לעיני האורחים, נודלס, מוקפצים ושאר מטעמים, להמשיך באירופה הקלאסית עם דוכני מזון מהמטבח האיטלקי המציעים פיצות, פוקצ'ות, פסטות בליווי ממרחים מופלאים, משם תמשיכו למטבח האמריקאי עם דוכני מזון המגישים המבורגרים, נקניקיות, צ'יפס ושאר אוכל מהיר, וכמובן תסיימו במטבח המקומי עם חומוס, סביח, פלאפל איכותי ועוד.

כמה עיקרית אתם יכולים להזמין דוכני מזון המציעים מגוון סוגי בשר, דגים ותוספות, סלטים ועוד, וכמובן איך אפשר שלא לסיים את הערב עם דוכני מזון מתוקים כגון מפלי שוקולד קסומים, שערות סבתא, סוכריות, ארטיקים, גלידות ועוד, הילדים והמבוגרים יתענגו כאחד על הטעם המתוק שיסיים את הערב בחיוך.

אתם יכולים גם להזמין דוכני מזון שיפרצו באמצע האירוע למרכז הרחבה ויתחילו לחלק מגוון מטעמים לקהל הרחב, החל מגלידות ועד למיני המבורגרים. בטרם הזמנת דוכני מזון רצוי לערוך סקר שוק אצל חברות הפקה מקצועיות, לבקש לתאם ערב טעימות שבו תתרשמו מאיכות המזון, מהטעם, איכות מוצרי הגלם וצורת ההגשה. בדקו אם מדובר בחברת הפקות מנוסה שכבר מאחוריה מספר הפקות, אתם לא רוצים שמישהו יתלמד על גבכם ואתם תסבלו מחוסר ניסיון.

מומלץ לשתף את בנכם בערב הטעימות בפרט ובבחירת אטרקציות לבר מצווה בכלל, ילדכם חי את ההווה, יודע מה בני גילו הכי אוהבים וכן יש לו כבר ניסיון עבר בחגיגות בר מצווה שכבר נחגגו והוא יודע מה הכי זרם באירוע ומה היווה כשלון.

חברות ההפקה ילכו עימכם יד ביד לכל אורך התהליך, ידריכו אתכם ויתנו לכם עצות בבחירת אטרקציות לבר מצווה ויתאימו אותם למספר המוזמנים, אופי האורחים ומקום האירוע. חברת הפקות אף יגיעו לביתכם במקרה הצורך, ימקדו אתכם וירגיעו אתכם, הכל בכדי שבסופו של דבר יהיה אירוע בר מצווה ייחודי שייזכר לעולמי עד.

עם זאת זכרו כי טווח ההוצאות תלוי אך בכם אתם יכולים גם להגיע לסכומים של מאות אלפי שקלים, השמיים הם הגבול אך לא תמיד כמה שיותר זה יותר טוב, לעיתים עודף אטרקציות לבר מצווה מוציא את הדבש מהעוקץ, אנשים מתפזרים לכל עבר ואין ממש אווירה של ביחד. חשוב לתכנן הכל מראש ואפילו שקלו ללכת למספר אירועים בכדי להתרשם באופן עצמאי מהמגוון הרחב של אטרקציות לבר מצווה.

 

אריק בועז




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב