דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תועלות כתיבה שיווקית מקצועית 

מאת    [ 24/09/2007 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 3756 פעמים ]

כתיבה שיווקית נדרשת בעידן הטכנולוגיה המודרנית ובייחוד באינטרנט. רבים הם הגולשים התרים אחר מוצרים מגוונים והבוחנים תצוגות מאמרים שונים המהווים את חלון הראווה התצוגתי שלך. חלון ראווה תצוגתי ומכל סוג : בין אם הוא חלש , "רדום" , "מעורר" או אף מוצלח במיוחד. את טיב מאפיינים אלו תוכל לקבוע על ידי ביצוע כתיבה נכונה, מעניינת , משפיעה - על ידי שימוש בשרותיו של כותב מקצועי.

כותב כתיבה שיווקית נכונה אמור לשרת את הופעתך, הצלחתך ואת שביעות רצונך ממבט בחן הופעתך וביוקרתיותה.  

מה כתיבה מקצועית עשויה להציע לך?

ראשית , חיסכון כוח ומאמץ ומצד שני התמצאות איתנה ברזי הכתיבה, עבורך ולמען הצלחתך.

שנית, קבלת תמורה לכספך על ידי הקדשת תשומת לב לביצוע הדברים הבאים :

 


    • א. שקילת האופן הנכון להציגך מתוך התמצאות ידע במכירות , בשיווק - לדעת מה כדאי להדגיש , באיזה חלק של המאמר (מיד בפתיח , באמצע , מאוחר יותר...). דברים אלו חשובים ומחושבים.
    • ב. הידע כיצד להוביל את הדברים להצטיירות נכונה על מסכי דמיונו של הקורא. הדבר משמעותי.
    • ג. טכניקות ליטוש המסבות עידון מדוקדק לשם נוחיות הגשת הדברים בנועם.
    • ד. הובלה טובה יותר וחלקה ומענגת בזריזות אל תוך הבנתו של הקורא את הדברים. זאת ייעשה ע"י ארגון הדברים באופן ממוטב , בהיר ואסתטי.
    • ה. ניסיון ל"השאיר" יותר דברים בביטנו, בראשו, ובליבו - גם לאחר קריאת הדברים (קשה מעט אך רצוי לנסות לבצע זאת).
    • ו. הבנה בשכנוע וכיצד מבצעים אותו למען כך שהדברים הרצויים לך לא רק "ישתבצו" בכתיבה עצמה אלא אף אכן "יעברו" ממנה אל חלקיו של הקורא. כלומר, לבצע את מטרתה.
    • ז. הדרכתך מה כדאי יהיה לכלול בכתיבה כדי לקדם את ענייניך. להאיר את עיניך באשר לנחוץ בה תוך שליטות ידע והתמצאות בכתיבות קודמות שבוצעו זה לא מכבר בעבור אחרים.
    • ח. הבנת שיבוץ המילים הנכונות בתוך המאמר בניסיון שיופיעו במנועי החיפוש הקורקטיים שבהם אתרך יופיע.
    • ט. שימוש בידע אלמנטים של ביצוע כתיבה איכותית : שימוש בידע של כיצד לשלב בה תכונות של דיוק, עושר, נעימות, זרימה וכיוצא בזה - למען ניראותה היטב אל מול כל עין בוחנת וצורך קריאתי.

 

פנייה לכותב מקצועי אמורה להוות עבורך פיתרון מניח את הדעת כדי להופיע נכון, חזק ומדויק מול מתחרים רבים , ובייחוד - כפי שאתה היית רוצה להופיע מבחינת תחושתך : יפה , מעניין ושיווקי. בכל אופן ומכל סוג: עממי, איכותי גבוה, יוקרתי מאד או זורם וקליל. כותב מקצועי אמור לשלוט היטב בכל טכניקות הכתיבה ולסלול עבורך את הדרך להופעתך הטובה ביותר מול לקוחותיך.הטעם הטוב שכתיבה מקצועית מותירה בתחושות הקוראים הינו לרוב שונה מאשר טעמה של כתיבה "חיוורת" ו"רגילה" המבוצעת עצמאית. בהחלט יפה גם כאן טיב הטיעון כי לכל דבר בחיים ישנו איש מקצוע אשר מסוגל לבצע את הדברים טוב יותר מאשר מי שאינו בעל מקצוע. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב