דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השינוי בשוק והצורך באתר לכל עסק 

מאת    [ 06/07/2011 ]

מילים במאמר: 346   [ נצפה 1697 פעמים ]

הרגלי הצריכה של כולנו השתנו בשנים האחרונות. המודעות שלנו לקבלת שירות איכותי גברה, הצורך שלנו באינפורמציה רבה ככל שניתן על המוצר או השירות בו אנו מתעניינים התעצמה וכמובן אופן השוואות המחיר השתכללו. כיום, כל אדם המעוניין לרכוש מוצר או שירות מכל סוג, ניגש לאינטרנט על מנת להיחשף בצורה מקיפה ומהירה לכל המידע הדרוש לו בטרם ילך ויבצע את הרכישה.

דרך מנועי חיפוש נחשפים הגולשים לאתרים רבים בתחום השירות או המוצר הרצוי. בפורטלים מקצועיים הם נחשפים למאמרים מקצועיים בכל תחום ובאתרי השוואות מחירים הוא מקבל אינדיקציה ראשונית לתקציב הדרוש. במהלך השיטוט של הגולש הממוצע באתרים שונים הוא נחשף לכלל האינפורמציה הדרושה לו בדרך לקבלת החלטת רכישה נבונה וחכמה.

בניית אתרים לעסקים מכל התחומים!

כיום,עסקים שאינם מעלים אתר מקצועי, שירותי, מכירתי או תדמיתי לרשת האינטרנט נחשבים בעיני הגולשים כלא קיימים. גולש שלא נחשף לעסק במהלך השיטוט באינטרנט לא יידע בכלל שהעסק קיים ושניתן למצוא אצלו את המוצר או השירות המבוקש לו כעת. תהליך בניית אתרים לעסקים נחשב כיום לחלק הכרחי ועיקרי בכל פעולה שיווקית של כל עסק. בניית אתרים לעסק נחשבת בעיני רבים כצעד שיווקי ראשוני שכל עסק חדש חייב לבצע.

בעבר הלא רחוק, לקוחות פוטנציאלים שחיפשו מוצר או שירות מסוים עשו זאת במדריכים מודפסים שהעניקו להם במקרה הטוב אמצעי התקשרות עם בית העסק. כיום, לקוחות מחפשים מוצרים ושירותים בעיקר דרך מנועי החיפוש באינטרנט ונחשפים מדי רגע לעוד ועוד נותני שירות או מוצר מבוקש.

בניית אתר לעסקים - עניין של תדמית.

כאשר גולש ממוצע המגיע לאתר שלך דרך מנועי חיפוש או קישורים שונים הדבר הראשוני שהוא מתרשם ממנו זה החזות הויזואלית של האתר. בטרם הגעתו לדפי תוכן ואינפורמציה הוא כבר "גיבש דעה" על אתרך ועל היכולות המקצועיות שלך, עקב כך,חברות מקצועיות בתחום בניית אתרים לעסקים, משקיעים המון מחשבה וידע מקצועי בעיצוב חזות מרשימה ומקצועית לעסקים שונים.

ראשית השקיעו בעטיפה, אחר כך בתוכן. "עטיפת האתר" (מראה, עיצוב וסגנון) חייבת להיות מרשימה ומושכת את העין. אתר שבנוי ויזואלית נכון יגרום ליותר גולשים לבקר בו ולהישאר בו לזמן ארוך יחסית. הצעד הבא בתחום בניית אתרים לעסקים הינו התכנים השונים באתר. תכני קריאה מקצועיים ורלוונטיים לתחום עיסוק האתר חשובים ללקוח ומעניקים לו כלים נוספים לגיבוש החלטת רכישה.

אלכס מילשטיין
alexm@tyco.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב