דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שטיפה בלחץ גבוה וקיטור טכנולוגיה חדשה ומתפתחת. 

מאת    [ 06/07/2011 ]

מילים במאמר: 1273   [ נצפה 2454 פעמים ]

המדריך לבחירת חברת ניקוי בשטיפה בלחץ מים גבוה וקיטור

 מאמר מאת רון מרגלית

לא פעם אתם נתקלים בבעיה כיצד בוחרים את חברת הניקיון “הנכונה” שתבצע עבורכם עבודת ניקוי בשטיפה בלחץ מים גבוה בצורה מקצועית ובמחיר סביר.  במאמר זה  ננתח את תחום השטיפה בלחץ גבוה ובלחץ  קיטור תחום המתפתח במהירות בעולם המערבי.

הקדמה:                                                                                                 

במדינות המזרח התיכון ובארץ בפרט נהוג מזה שנים רבות לרצף ולחפות משטחים מסוגים שונים באבנים מקומיות כגון: אבן חברון,אבן חלילה,אבן ירושלמית,מצפה וכדומה. חיפוי וציפוי של חזיתות הבניינים, שבילים רחבות ודרכי גישה, חומות ומדרגות. אבנים מסוג זה הן אבנים טבעיות אשר בקלות סופחות אליהן נוזלים ,שומנים, לשלשת ציפורים, שתן כלבים ונשורת מעצים אשר בשילוב עם פיח אבק אבנית ומפגעים נוספים גורמים למבנים שלנו להראות מלוכלכים, ישנים ומוזנחים ועם השנים הם מאבדים מיופיים ופשוט נראים רע.

ניקוי בשטיפה טכנולוגיה חדשה:                                                    הפתרון היחיד והמשתלם ביותר לניקוי וחידוש אבני הריצוף והחיפוי הוא שטיפה וניקוי בלחץ מים גבוה וקיטור קר או חם.מאמר זה  יפרט ויסביר את פעולת הניקוי והשטיפה בלחץ מים גבוה בכול אחד מהתחומים האמורים ויסייע לכם לבחור בחברת ניקוי בשטיפה מקצועית המתמחה ומתמקדת בתחום מזה שנים רבות. חברה אשר יכולה לזהות ולהבדיל בין סוגי האבנים השונות ולתת פתרון מושלם לניקוי וחידוש בשטיפה בלחץ מים גבוה, כדי לחסוך לכם עלויות גבוהות של שיפוץ או החלפה של ריצופים וחיפויים קיימים שגוזלת זמן יקר,מייצרת  ליכלוך רב, התעסקות עם בעלי מקצוע שונים, והוצאה מיותרת של כסף. טיפול לא נכון באבן יגרום לנזקים בלתי הפיכים. חסוך מעצמך את הנזקים הכספיים והבלתי הפיכים ש"חפרים " וחברות לא מקצועיות יכולים לגרום לנכס היקר שלך. התקשר אך ורק עם חברה מקצועית שיודעת להתאים את חומר הניקוי הנכון לכל אבן ומשטח. בחר חברה מקצועית ,אמינה ו"ירוקה" ששומרת על הסביבה ומשתמשת בחומרים ירוקים ואקולוגים בלבד ולא בחומצות שונות שה"חפרים" משתמשים. חומצות אלה הורסות בצורה בלתי הפיכה את האבן או המשטח. 

 

אבני ציפוי וחיפוי:                                                                                 אבני חיפוי מקומיות כגון : אבן ירושלמית,שיש חברון מקומי,אבן מיצפה צהבהבה,אבן חלילה, ואבנים נוספות סופחות אליהן מים,פיח ואבק ובשילוב עם מי הגשמים נוצרים כתמים שחורים של עובש על גבי האבן. כתמים אלה גדלים ומתרחבים עם הזמן וגורמים לאבן להראות רע אם לא עוצרים אותם בזמן .בעזרת ניקוי בשטיפה בלחץ מים גבוה וקיטור בלחץ של 200 אטמוספרות ובטמפרטורה של עד 140 מעלות ובשימוש במכונות משוכללות וידע מקצועי ניתן להסיר את כתמי העובש והלכלוך הקשים ממשטחי השיש והאבן וזאת בשילוב עם חומרי ניקוי ירוקים וידידותיים לסביבה.מומלץ כמו כן לצפות את המשטחים לאחר הניקוי בשיכבת הגנה שקופה שמונעת ספיחה של נוזלים וליכלוך. ניקוי זה מתאים לבתים פרטיים ,בניינים משותפים, מבני ציבור ,קניונים מרכזי קניות ועוד.

 

ניקוי וחידוש של משטחי גרנוליט ובטון:

רחבות,קירות וחומות בארץ בנויים במקרים רבים מגרנוליט או מבטון.הגרנוליט הוא בעצם משטח דומה מאוד לבטון אך בשינוי קל. לאחר יציקת הבטון מחכים זמן מה ליבוש וחושפים את האגריגת (חצץ) בעזרת מברשת פלדה. מתקבל משטח יפיפה המונע החלקה שמתאים בעיקר ליצירת רחבות סביב בריכות ,מבני ציבור ובניינים משותפים . משטחי הגרנוליט אף הם סופחים נוזלים,פיח ואבק ובשילוב עם מי הגשמים נוצרים כתמים שחורים של עובש וליכלוך. בעזרת ניקוי בשטיפה בלחץ מים חמים גבוה וקיטור ובמיומנות גבוה ניתן לחדש את המשטח. ניתן להסיר את כתמי העובש והלכלוך הקשים  אך צריך להיזהר לא להשתמש בלחץ רציף או גבוה מדי  ולשלב חומרים מיוחדים אשר ישמרו את המראה הטבעי של אבני האגריגת ובו בזמן יהיו ירוקים וידידותיים לסביבה .מומלץ לצפות את המשטחים לאחר הניקוי בשיכבת הגנה שקופה שמונעת ספיחה של נוזלים וליכלוך בעתיד ואשר תשמר את המשטח לאורך זמן. ניקוי זה מתאים לחניונים,משטחים סביב בריכות,בניינים משותפים, מבני ציבור ,קניונים מרכזי קניות ועוד.

 

 אבנים משתלבות:                                                                            רוב המדרכות בארץ מרוצפות באבנים משתלבות מתוצרת "אקרשטיין". משטחים אלה צוברים ליכלוך מפיח ,מנוזלים,כתמים משארי מזון וכדומה. המשתלבות של אקרשטיין מצופות בגלזורה להגנת האבן ובעזרת שטיפה בלחץ נכונה ומקצועית ניתן לנקות ולחדש את המשטח. במקרים רבים בעלי מסעדות, בתי קפה ועסקים נוספים מנקים את המשטח בעצמם בעזרת כמיקלים שונים הורסים את שיכבת הציפוי וגורמים לנזק בלתי הפיך. בעזרת מכונות משוכללות  ובעזרת ציודים נלוים משוכללים ובשילוב עם חומרים מיוחדים המותאמים לאבן זאת  ניתן להסיר כתמי לכלוך קשים ולחדש את המשטח לגמרי. ניקוי זה מתאים לבתים פרטיים ,בניינים משותפים,מסעדות ,בתי קפה , מדרכות ברשויות מקומיות, בתי ספר, מבני ציבור ,קניונים מרכזי קניות ועוד.

 

דקים משטחי עץ:

משטחי עץ (דקים) העשויים מכל סוגי העץ ,לוחות עץ ברוחב של כ-14 ס"מ ובאורכים שונים.משטחי העץ מאבדים את שיכבת הציפוי הן משחיקה והן מפיגעי מזג האויר ומהר מאוד העץ נשאר חשוף וסופח אליו נוזלים, לכלוך ונוצרות בו שריטות משימוש. בעזרת ניקוי בשטיפה בלחץ מים חמים גבוה וקיטור  ניתן לחדש את העץ ולהחזירו למצבו הטבעי המקורי. בעזרת ציוד בטכנולוגיה מתקדמת וידע מקצועי רב ניתן להסיר את  שיכבת הציפוי ואף להוריד את שיכבת העץ העליונה. מבלי לייצר אבק רב ובמהירות רבה ניתן לחזור למצבו הראשוני של העץ, במקרים רבים לאחר השטיפה בלחץ אנו משייפים את העץ על מנת להחליק את המישטח. העבודה על משטח עץ דורשת מיומנות גבוה ביותר. אך בעזרת שילוב של חומרי ניקוי ירוקים וידידותיים לסביבה מתקבלת תוצאה מדהימה. מומלץ לצפות את המשטחים לאחר הניקוי בשיכבת הגנה (סילר) שקופה על בסיס מים שמונעת ספיחה של נוזלים וליכלוך בעתיד. ניקוי משטחי עץ (דקים)מתאים לבתים פרטיים,בתי קפה ומסעדות,(דקים)בפארקים, בטיילת וסביב בריכות ולכל מטרה.

סיכום:                                                                                       שטיפה וניקוי בלחץ מים גבוה הינו תחום יחסית חדש. מקורו באמריקה והוא נפוץ ומתפתח בכמה ממדינות אירופה. רוב המכונות המתקדמות בתחום מיוצרות בארצות הברית, איטליה וגרמניה. מדינות המערב מוציאות מליארדי דולרים על ניקוי וחידוש בשטיפה והתוצאות ניכרות ונראות היטב לעין. התחום דורש ציוד יקר ומתקדם ידע רב מקצועיות ומיומנות בעבודה ויכולת התאמה של סוג השטיפה למשטח עליו נעשית העבודה. עם זאת שטיפה נכונה חוסכת בזבוז,מאמץ, זמן וכסף רב ולכן התחום מתפתח בהתמדה וגודל משנה לשנה. מדינות מתקדמות מנסות לשמר את הקיים, למנוע ייצור פסולת מיותרת ושימוש במשאבים מתכלים. ניקוי בשטיפה עונה על הדרישה הירוקה של הפסקת הבזבוז וההפקרות הסביבתית, ניקוי בשטיפה הינו דרך אחרת של מיחזור. אך כאן עליך  לבחור את החברה הנכונה ,האמינה והמקצועית. אשר תחסוך ממך את הנזקים הכספיים והבלתי הפיכים ש"חפרים " וחברות לא מקצועיות עלולות לגרום לנכס היקר שלך.התקשר אך ורק עם חברה מקצועית שיודעת להתאים את חומר הניקוי הנכון לכל אבן ומשטח.

בחר חברה מקצועית ,אמינה "וירוקה" ששומרת על הסביבה ומשתמשת בחומרים ירוקים ואקולוגים בלבד ולא בחומצות שונות שבוודאות. יהרסו בצורה בלתי הפיכה את האבן או המשטח שברצונך לחדש.

 

רון מרגלית
מומחה לתחום השטיפה בלחץ גבוה וקיטור.                                                                 בעל ידע וניסיון של 20 שנה בתחום שנרכש בארצות הברית.                                             שותף פעיל בחברת גרין פרו המספקת פיתרונות מתקדמים                                             בתחום השטיפה בלחץ גבוה וקיטור.


www.greenpro.co.il                                           




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב