דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניו יורק - העיר שלא עוצרת. 

מאת    [ 05/07/2011 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 2531 פעמים ]

ניו יורק היא העיר בעלת הצפיפות הגדולה ביותר בכל ארצות הברית והיא גם המאוכלסת ביותר. שטחה העירוני של העיר הוא אחד מהגדולים בעולם. העיר ניו יורק היא מרכז מסחרי וכלכלי חשוב והשפעתה העולמית על תחומים שונים מציבים את ניו יורק כמובילה. ה"תפוח הגדול" בכינוייה היא כיום אחת הערים המתפתחות והמפותחות ביותר בעולם כאשר העיר מצעידה נמצאת בחוד החנית בהשפעתה על התרבות, האופנה, התקשורת וההווי העולמי.

 

העיר ניו יורק ממוקמת בחופה הצפון מזרחי של ארצות הברית, על אגן נהר ההדסון הידוע אשר עזר לעיר להתפתח לאורך תקופת קיומה כעיר נמל וסחר. ניו יורק מורכבת ברובה משלושה איים "קטנים" אשר חוסר המקום תורם לצפיפות המאופיינת והידועה בעיר. ככל שהתפתחה הטכנולוגיה שונו קווי המתאר של האיים על ידי בני אדם על מנת להרחיב את מקום המגורים ומחייה על האיים. קו הרקיע של ניו יורק הוא אחד הצפופים אך גם המרהיבים בעולם עם בנייני רבי קומות הממלאים אותו.

ניו יורק מורכבת מחמישה רבעים אשר בהם חיים אוכלוסיה של מעל שמונה מיליון איש. ברוקלין, מנהטן וקווינס הם רק שלושה מתוך חמשת הרבעים המוכרים של העיר ניו יורק. רבעים אלו מחזיקים ומסתירים בתוכם את האתרים המפורסמים ביותר בעולם. עם נקודות ציון כגון פסל החירות, הבורסה לניירות ערך, האמפייר סטייט ועוד כל אחד מרבעים אלו מחזיק פיסה תרבותית והיסטורית של העיר ניו יורק.

 

ניו יורק ידועה גם בזכות מוסדות התרבות והאומנות שבה. עם מוזיאונים וגלריות בכל פינה, תעשיית קולנוע ענפה, תרבות ספורט עשירה החולשת על כמעט כל תחום ספורט אפשרי ניו יורק היא קיום מרכז תרבותי, אומנותי וספורטיבי כאחד. מוסדות התרבות של העיר ניו יורק כמו מרכז לינקולן, הבאלט של ניו יורק, קבוצת הכדורסל ה"ניו יורק ניקס", קבוצת הבייסבול "הניו יורק יאנקיז" הם רק חלק קטן אך משמעותי באופייה התרבותי והספורטיבי של העיר.

 

את אופייה המסחרי והכלכלי של העיר ניו יורק ניתן לחוש בכל פינה. ניו יורק ידועה כמקום בו החלום האמריקאי מתגשם ועם מספר עצום של אופציות מסחריות, כלכליות ותרבותיות ועם ביקושים מכל רחבי העולם יש אינספור סיפורים על אנשים שהגיעו חסרי כול לניו יורק וכיום יושבים במשרדים מרשימים בקומות העליונות של בנייני רבי הקומות. העיר היא אחת ממרכזי העסקים הכלכליים הגדולים בעולם יחד עם לונדון וטוקיו. תעשיות הנדל"ן, השירותים הפיננסים והביגוד הם לב ליבה של כלכלת ניו יורק ותורמים מיליארדי דולרים בכל שנה לתוצר המקומי של העיר. לא רבים יודעים אך אחד ממוצרי המזון המובילים של העיר המיוצא לכל העולם מהעיר הוא השוקלד.

אתר SeeCity, כל האירועים, הפסטיבלים וה"פאן" בעולם באתר אחד. מזג אוויר, מפות, המלצות, טיפים, מדריכים ועוד...עולם של אטרקציות מחכה לכם בפנים, היכנסו עכשיו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב