דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים בג'ומלה 

מאת    [ 05/07/2011 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2637 פעמים ]

בניית אתרים ב - קוד פתוח וג'ומלה - אין אפשרות אחרת!

מהפכת קוד הפתוח חוללה שינוי אמיתי באופן בו בונים אתרי אינטרנט. אם בעבר היה צורך לרכוש שרתים יקרים ולעבוד עם מערכות קוד סגור שמותאמות להן, הרי שהיום קוד הפתוח מאפשר ליהנות מהקמה זולה במיוחד של אתרי אינטרנט ולהשתמש במגוון גדול של סוגי שרתים וקונפיגורציות.

יתרון חשוב נוסף של הקוד הפתוח התבטא בכך שהוא הביא לפריחה של מערכות ניהול התוכן, מערכות אשר מסוגלות לספק ממשק קל ופשוט לניהול אתרים מבלי שלבעל האתר צריך להיות ידע טכני כלשהו. בגלל אופיין הפתוח של המערכות האלו, הרי שכל אחד יכול לערוך ולשפר אותן כל עוד דואג לכך שהעדכונים והשיפורים יהיו זמינים גם לשאר הקהילה.

ג'ומלה כמערכת קוד פתוח

בשנים האחרונות בניית אתרים בג'ומלה צוברת לעצמה מוניטין בתור בניית אתר במערכת ניהול התוכן הטובה והמתקדמת ביותר שבנמצא. באמצעות מערכת התוספים הענפה שלה, ניתן לבנות באמצעותה כמעט כל סוג של אתר : החל מאתר תדמית קלאסי ועד לפורטלים של ממש וחנויות וירטואליות. נכון להיום, לג'ומלה יש לא פחות מ - 9000 תוספים ולכן סך האפשרויות והקומבינציות להקמת אתרים הן למעשה בלתי מוגבלת.

 בשונה ממערכות אחרות, האתר שייך ללקוח והוא לא משלם לחברת בניית האתרים דמי שימוש חודשיים במערכת. בכל רגע שבו ירצה, הוא יכול להוריד עותק של האתר מן השרת ולעבור לחברה אחרת. עברו הימים בהם היה צורך לכבול את האתר לחברה מסוימת ולהמשיך לשלם לה מאות שקלים בחודש.

מדוע להיעזר בחברה מקצועית לבניית אתרים בג'ומלה?

למרות קלות השימוש במערכת ג'ומלה עצמה, התקנת המערכת, עיצוב האתר והתקנת התוספים השונים דורשת ידע טכני רב שנים והיכרות מעמיקה עם המערכת. שימוש בתבנית בסיסית מדי או שימוש בתוספים הלא נכונים, תגרום לכך שהאתר ייראה מיושן ודומה מדי לאתרים אחרים. כמו כן, השימוש בו יהיה מוגבל ולא יענה בהכרח על כל הצרכים של הלקוח.

 לעומת זאת, אתר עם התאמת עיצוב אישית של מעצב/ת גרפי/ת והתקנה של התוספים המעודכנים ביותר התומכים בעברית, תגרום לאתר לממש את מלוא הפוטנציאל שלו. חברות מנוסות יכולות לספק גם תמיכה טכנית מהירה ואפקטיבית מכיוון שהן מכירות את המערכת על בוריה, ודווקא כאן יש יתרון לחברות קטנות יותר שלא מעבירות את הלקוח משלוחה אחת לשנייה.

על מנת לבדוק את אמינותה של החברה, רצוי לבקש לראות תיק עבודות, לוודא שמדובר באתרים אמיתיים של לקוחות , ובמידת הצורך לשאול אותם האם הם מרוצים מהשירות שקיבלו.

  

 

נירית אקרמן עובדת מתכנתת ובונה אתרים ב- WinWeb שמתמחה בבניית אתרים בקוד פתוח ובפרט בג'ומלה, אתרי תדמית, פורטלים, ואתרי מסחר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב