דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפור מונוכרומטי 

מאת    [ 04/07/2011 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 3012 פעמים ]

במסגרת קורס איפור מקצועי לומדים אמני איפור שיטות שונות ומגוונות של מראות איפור אותם יתבקשו לשחזר במהלך העבודה בתעשיה. אחת משיטות האיפור המעניינות ביותר היא איפור מונוכרומטי, כלומר איפור מקצועי המורכב ממוצרים המגיעים מאותה משפחת גוונים. יתרונותיו של מראה איפור זה הם שהוא מעניק מראה אחיד והרמוני ומאפשר עבודה עם מעט מוצרי איפור במקרה הצורך (אם למשל 'נתקענו' ועלינו לעבוד עם מלאי מוצרים חסר או מוגבל). לפניכם מספר טיפים לעבודה נכונה כאשר מנסים להשיג מראה איפור מונוכרומטי:

בחירת גוונים נכונה

להשגת איפור יופי מונוכרומטי שיראה מחמיא ומקצועי עלינו לבחור את הגוונים בחכמה. לא כל גוון יראה טוב כאשר הוא מעטר את כל תוי הפנים ולכן יש להסב תשומת לב מיוחדת לצבע העיניים של המאופר, טעמו האישי ומטרת האיפור. גוון עור ורדרד יראה מגוחך באיפור מונוכרומטי בגווני ורוד עזים, מאופרת בעלת גוון עור בהיר מאוד תראה חיוורת מאוד אם נבחר במראה שכולו על טהרת גווני השמנת ועל כן יש לבחור בגוונים מחמיאים ככל האפשר. רשימה חלקית של גוונים לאיפור מונוכרומטי תכלול: אדום, אפרסק, ברונזה, סגול חציל, ועוד...

בחירת נקודת המוקד של האיפור

כלל חשוב בהשגת מראה איפור מקצועי בסגנון מונוכרומטי הוא בחירת נקודת מוקד אחד שתהיה דומיננטית באיפור הפנים. עיניים שיאופרו באיפור מעושן בגוון חציל יראו דרמטיות מאוד לצד ליפסטיק באותה עוצמת גוון. אם בחרנו בליפסטיק דומיננטי, חשוב להשאיר את איפור העיניים עדין יותר ולהיפך, כפי שנלמד בלימודי איפור מקצועי, במיוחד בתחום איפור היופי הקלאסי. עם זאת, ובניגוד לאיפור יופי סטנדרטי, באיפור מונוכרומטי חשוב שתהיה נקודת מוקד דומיננטית מאוד. סגנון איפור מקצועי זה נראה חיוור כאשר לא קיים עושר צבעוני באף אחד מתוי הפנים. חשוב להדגיש בצורה נראית לעין את השפתיים או העיניים על מנת ליצור מראה מחמיא ועשיר.

שימוש במוצר איפור אחד על מספר תוי פנים

דרך בטוחה להשגת מראה אחיד באיפור מונוכרומטי היא להשתמש באותו המוצר על איזורים שונים בפנים. כך נבטיח שאותו הגוון בדיוק יופיע באיפור העיניים, השפתיים והעור. מוצר מעולה ליצירת האפקט המדובר הוא סומק במרקם קרם. סומק במרקם קרם הוא מוצר איפור מקצועי המאפשר לאמן איפור לאפר את כל הפנים כאשר הסומק מתפקד גם כצללית לעיניים וכליפסטיק. לאחר מריחה וטשטוש של הסומק על העפעפיים, יש לפדר את העפעף בפודרה שקופה על מנת לוודא את עמידות הצבע על העור. ככלל, באיפור מקצועי חשוב לעשות שימוש במברשות איפור מקצועיות על מנת להשיג אפקט מקצועי ואחיד לאיפור הפנים, ובמקרה של שימוש בסומק בקרם כצללית לעיניים עדיף להשתמש במכחול בעל שיער סינטטי שיפזר את הסומק בצורה הטובה ביותר.

שמירה על פרופורציות נכונות של צבע

על אף שהקונספט של איפור מונוכרומטי מכתיב שימוש בגוון אחד בלבד, חשוב לשמור על כללי הטעם הטוב וההיגיון, ולהעשיר את מראה האיפור על ידי שימוש במוצרי איפור נוספים. לדוגמא, אם בחרנו ליצור מראה איפור מונוכרומטי ,גווני חום ומסקרה בגוון חום תגרום כנראה למראה שטוח ולא מחמיא. חשוב לגוון את מראה האיפור עם מסקרה שחורה, ו'לשחק' עם טקסטורות שונות של מוצרי איפור העיניים והשפתיים (צלליות מאט ומבריקות, שפתון סאטן או גלוס עשיר בברק יתרמו למראה נכון ועדכני).




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב