דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין: אין מנוס מחופש 

מאת    [ 03/07/2011 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 2287 פעמים ]

לעיתים אנו מבינים כזוג שאין עוד לאן לפנות לקבלת סיוע התחום הזוגיות, וכי אין מנוס אלא להיפרד לטווח ארוך, קרי להתגרש. במצבים כאלו רצוי ראשית כל לנסות לדון יחד על הסדרים כמו משמרות הילדים, חלוקת הרכוש ודמי מזונות. אם אתם רואים שלמרות הפרידה אתם מצליחים לתקשר ולהבין אחד את השני ברמה סבירה, שקלו לפנות למגשר אשר יחד אתכם ינסח הסכם גירושין וכך תוכלו להיפרד ללא מלחמות וחיכוכים. אבל, זוגות רבים אינם מצליחים לסיים את הקשר ביניהם מבלי להגיע לבית הדין הרבני ולבית הדין לענייני משפחה. חשוב להבין, ששני ערכאות אלו מתנהלות בנפרד ולכן צריך לפנות גם לכל גוף בנפרד.

ההתייחסות הנפרדת של בית הדין הרבני ובית המשפט לדיני משפחה בנושא גירושין, היא רק חלק קטן מהמורכבות שמתעוררת כאשר זוג מתחיל בהליכי גירושין. נושאים כמו משמרות ילדים, דמי מזונות וחלוקת רכוש הם נושאים אשר צריך ידע ובקיאות כדי לנהל אותם, ולכן חובה לפנות אל עו"ד גירושין. כל אחד מנושאים האלו עלול לעורר מחלוקות קשות בין בני הזוג, מכיוון שההשפעה של כל נושא כזה היא גורפת ולטווח ארוך עבור כל אחד מאתכם ועבור הילדים עצמם. נושא הרכוש למשל יקבע את מצבכם הכלכלי ואת איכות החיים שלכם לשנים רבות מאוד אחרי הגירושין. משמרות הילדים הינו נושא שמשפיע מאוד על הילדים ועל ההתנהלות הפרטנית שלכם וגם טיב הקשר שיהיה לכם בעתיד עם בני זוג אחרים. חלוקת רכוש המהווה נושא נוסף שמאוד משפיע על חייכם. שאלות כמו "אצל מי תישאר הדירה" משפיעות לא רק על המצב הכלכלי אלא גם על אורח חייהם של הילדים: האם יישארו באותו בית ספר וכו'.

עורך דין גירושין יידע לטפל עבורכם בכל אחד מהנושאים האלו שישפיעו על חייכם לטווח ארוך. לכן כאשר אתם עומדים לבחור עו"ד גירושין הקפידו לבחור מישהו עם ניסיון עשיר וותק, אשר בקיא בפסיקות האזרחיות החדשות, כמו גם בחוקים הבסיסים בנושא גירושין.

עורך דין גירושין ינהל עבורכם את תהליכי גירושין בצורה עניינית ורגועה המתבססת על ידע וניסיון. אתם, כשחקנים ראשיים בסיפור, מביאים עמכם לתוך נושא של גירושין מטען רגשי לא פשוט. כל אחד מכם בנפרד מוצף בשאלות דומות: למה זה לא עבד? מי אשם בכל הסיפור? למרות שאתם יודעים שההתעסקות עם השאלות הללו מובילה למבוי סתום, קשה להדוף את הרגשות הגורמות לשאלות אלו. כתוצאה מכך, ההתנהלות שלכם בנושא של גירושין היא רחוקה מלהיות אובייקטיבית.

כאן נכנס לתמונה עורך דין גירושין. הניחו לו להוביל כשצריך, ולסייע לכם לקבל החלטות שישפיעו על שארית חייכם . הקשיבו לעצותיו- הוא ינחה אתכם מתי להתפשר ומתי להילחם. הקשיבו אך ורק לעצותיו ולא לעצות של חברים או קרובי משפחה שאינם בקיאים בתחום, ועלולים לעשות יותר נזק מאשר תועלת. מעל לכל הימנעו מלערב את הילד, לא הם הצד אלו שצריכים לעבור את התהליכים של גירושין.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב