דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין: פורץ המחסומים 

מאת    [ 03/07/2011 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 2155 פעמים ]

יש תקופות בחיים שנדמה כי כל הכוחות ביקום פועלים נגדנו. האוטו לא עובד, המשכנתא גם אחרי עשר שנים נשארה גדולה, והזוגיות... גם היא  רחוקה מלהיות אידיאלית. ישנם מצבים בהם מצליחים להסדיר את הבעיות הסבוכות הקיימות ביניכם, וישנם מצבים בהם עד כמה שמנסים, ברור לשניכם שפניכם מועדות לכיוונים שונים וכי אתם כבר הרבה זמן צועדים בנתיבים שונים, גם אם לא באופן רשמי. במצבים בהם מגיעים למבוי סתום ומבינים שהגיע הזמן להיפרד ולהמשיך את החיים לא ביחד, מומלץ לפנות אל עו"ד גירושין.

אם אתם מאמינים כי אתם יכולים לפתור את הנושאים הקשורים להליכים של גירושין, ללא עימותים וללא מריבות, אין מניעה מלפנות לעורך דין אחד אשר יעזור לכם לנסח הסכם גירושין עליו בסופו של דבר תחתמו ותחדלו מלהיות על פי החוק נשואים זה לזו. אבל קיימים חילוקי דעות ביניכם לגבי נושאים כמו חלוקת רכוש, חזקת ילדים ודמי מזונות, פנו בעוד מועד  אל עורך דין גירושין. עשו זאת לפני שהעימותים ביניכם יהפכו למלחמת עולם שלישית שאיש אינו יודע מתי תסתיים.

עו"ד גירושין ינקוט במספר צעדים המחייבים ידע מקצועי וניסיון רב שנים. ראשית, הוא יידע מתי לפנות לבית הדין הרבני ומתי לפנות לבית המשפט לדיני משפחה. בישראל הערכאות המשפטיות בנוגע לדיני משפחה פועלות בנפרד זו מזו, וצריך לדעת לאיזו מהן לפנות. בנושא של גירושין, חשוב גם לדעת מתי לפנות, כי מי שמקדים לפנות ולהגיש את התביעה זוכה ליתרון מול בית המשפט. יחד עם זאת, כל פנייה עולה עוד כסף ולכן לא צריך לפנות ללא סיבה.

שנית, עורך דין גירושין ישמש כמתווך מקצועי ומנוסה מול המייצג המשפטי של הצד השני. הרבה מהלחץ והמתח הנפשי ירד מכתפיכם מהרגע שתעבירו לידי עורך הדין את האחריות המקצועית בפרשת הגירושין שלכם. חיוני כי ההתמודדות מול עורך הדין של הצד השני תהיה עניינית ואף עסקית, על מנת שאתם תצאו נשכרים מתהליך הגירושין ולא תבזבזו זמן מיותר בלהישאר נשואים זה לזו. כמו כן גישה רגועה ושמירה על ראש צלול בכל הליך של גירושין תסייע לכם ג לחשוב בבהירות ורוגע. תגלו כי אתם לא באמת שונאים את בן/בת זוגכם שנאה יוקדת וכי הוא/ היא רוצים לסיים עם העניין, כמוכם,  כמה שיותר מהר.

שלישית, עו"ד גירושין יידע לייעץ לכם באילו צעדים לנקוט במקביל לפנייה לבית המשפט ובית הדין הרבני. למשל, סביר להניח שהוא ייעץ לכם איך להתנהל מול הבנקים (במידה ויש לכם חשבונות משותפים), וגם האם כדאי או לא כדאי להילחם עבור חלוקת רכוש שווה, ומה הסיכויים שלכם להשיג את סכום המזונות הרצוי מבחינתכם (גם כאן כמו בהרבה דברים יש הבדל בין הרצוי למצוי).

רביעית, ההתעסקות של עורך דין גירושין בנושאים הכלכליים ודאגתו לאינטרסים שלכם בנושאים אלו, יאפשרו לכם לשנס מותנים בחזית הביתית, עם הילדים. גירושין הם תהליך שאינו קל לאף אחד במיוחד לא לילדים, ועליכם לבשר להם על המצב החדש ביניכם ברגישות ובחכמה. אם ידכם משגת, פנו גם לעזרה מקצועית כדי להתמודד עם המצב החדש.

לסיכום, פנייה אל עו"ד גירושין היא הצעד הראשון שעליכם לנקוט כאשר אתם עומדים להתחיל בתהליך. עורך דין המתמחה בנושא יסייע לכם להשיג את רצונכם מול הגופים המשפטיים, לסיים את התהליך במהרה ולהתחיל מחדש.

בלוג על גירושין: http://www.wowwq.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב