דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גירושין: זה יכול להיות יותר פשוט 

מאת    [ 03/07/2011 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 2802 פעמים ]

הנושא של גירושין אינו עניין פשוט, ואת זאת כל מי שחווה את התהליך של גירושין, יודע. כאשר אתם באים להיפרד זה מזו ישנם מספר נושאים עליהם אתם צריכים לחשוב מראש ולהיות מודעים שתאלצו להתמודד עמם. דרך אחת לפשט את העניינים היא לבקש את עזרתו של עו"ד גירושין.

ראשית, אם הייתם נשואים מספר שנים סביר להניח שלא מדובר רק בשינוי בחייכם אלא שיש לכם ילדים משותפים וגם הם נאלצים לשנות את חייהם בעקבות ההחלטה המשותפת שלכם להיפרד. כל הורה חושש יותר מכל שתהליך הגירושין יפגע בילדיו, וכי הילדים יהיו מעורבים בתהליך הפרידה ביניכם. מצב שלכל הדעות אינו בריא לא להם וגם לא לכם. לעיתים גם לאחר הגירושין, מי שנשאר עם הילדים רוצה להעתיק את מקום מגוריו כדי להתחיל מחדש, וזה מן הסתם יכול להביא להתנגדות וכעס מהצד שאינו מקבל חזקה מלאה על הילדים, בדרך כלל האב. לכן זה נושא שצריך להסדיר מראש כאשר מתגרשים.

שנית , זוג שחי יחדיו שנים רבות הוא זוג שמן הסתם יש לו גם רכוש משותף. דירה, רכב, חשבון בנק משותף, חסכונות וקרנות , כל נושאי הממון הם נושאים שיכולים לעיתים להוליד ויכוחים מרים ולהוביל למלחמות קשות שיעכבו מאוד את הפרידה ביניכם, לה שניכם מייחלים. אם היה ביניכם הסכם ממון לפני שהתחתנתם, יתכן ויהיה לכם יותר קל לפתור את הסוגיות הכלכליות ביניכם. במידה ולא, עו"ד גירושין יוכל לעזור לכם בנושא הזה.

כמו כן, יש גם את עניין המזונות אותו צריך להסדיר כדי שהילדים וגם מי שנשאר עמם, בדרך כלל האם, יוכלו לחיות בכבוד ולשמור פחות או יותר על רמת החיים לה הורגלו במשך השנים (אם כי בדרך כלל גירושין באופן בלתי נמנע מאלצים ויתורים ברמת החיים).

ישנם עוד נושאים רבים שכרוכים בנושא של גירושין. כל הנושא הוא קשה ומורכב וטעון רגשות, שכן מעבר לפן העסקי והרשמי שיש בנושא של גירושין, אל לכם לשכוח שלא מדובר בפרידה משותף עסקים אלא מבן אדם שאהבתם, ובניתם עמו בית ומשפחה במשך השנים. מבחינה רגשית זהו תהליך קשה לכל הדעות.

גם מבחינה משפטית הנושא מורכב. ישנם גופים שונים המטפלים בסוגיות משפחתיות, וביניהם בנושא של גירושין. ישנו בית הדין הרבני, בית הדין לענייני משפחה. כל גוף כזה מתנהל בנפרד וצריך לדעת מתי לפנות אליו ובאיזה נושא. אין תחליף לניסיון של עו"ד גירושין ולידע שלו בכל הנושאים הללו.

חזקת הילדים, המזונות, מימוש הסכמי ממון וחלוקת רכוש, כמו גם הפנייה המתאימה לגרומים הנכונים בזמן הנכון... כל אלו, כאמור, הם נושאים קשים ומורכבים שכדי לסיים אותם במהרה ועל הצד הטוב ביותר תוך כדי שמירה על האינטרסים שלכם, ולכן עליכם לפנות אל עורך דין גירושין.

עורך דין גירושין לא רק ידע איך לפתור כל סוגיה וסוגיה בה תתקלו במהלך תהליך של גירושין, אלא גם ישרה עליכם רוגע, קור רוח והיגיון. ללא שלושת המרכיבים האלו תהליך של גירושין יכול להפוך לעניין מאוד מכוער בו אתם וגם הילדים תפגעו. ידוע כי גירושין שאינם מנוהלים על ידי גורם מקצועי ומנוסה, אשר יודע מתי להלחם עבורכם ומתי להתפשר למענכם, יכול להימשך שנים ולהסב לכם נזק רב לטווח ארוך. כדי לסיים את נושא של גירושין על הצד הטוב ביותר, וכמה שיותר מהר השכילו לעשות ופנו אל עו"ד גירושין שיקל עליכם את התהליך ויעזור לכם לסיים אותו מהר ככל האפשר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב