דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בלונים עושים את האירוע! 

מאת    [ 03/07/2011 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 2513 פעמים ]

כשרוצים לקחת אירועים לגבהים חדשים, אין כמו בלונים. יש משהו בדברים העגולים, הצבעוניים והקלילים האלה שממלא כמעט כל אחד בחדווה או בהשראה. אם הם לא עושים דבר אחר, בלונים גורמים לנו להביט מעלה.

לשימוש בבלונים לאירועים יתרונות רבים: ראשית, יש מגוון עצום ורב של סוגי בלונים – עם הליום בלי הליום, בלונים מודפסים וחלקים, גדולים וקטנים עגולים ומוארכים ועוד ועוד, כיד הדמיון השורה עליכם או על מעצב האירועים.

שנית, ניתן להתאים בלונים לאירועים מכל סוג, מימי הולדת, חגיגות בר ובת מצווה, חתונות ואירועים משפחתיים אחרים, דרך אירועי חברה, השקות מוצרים ואירועי קידום מכירות ועד לאירועים מרובי משתתפים כגון הופעות, הפגנות, עצרות וכן הלאה.

שלישית, השימוש בבלונים ידידותי לכיס – בהשוואה לאמצעים אחרים לקישוט ולעיצוב בלונים מעניקים תמורה מלאה עבור ההשקעה, שהיא מלכתחילה נמוכה יותר בהשוואה לאלמנטים עיצוביים אחרים, כגון זיקוקין, בדים יקרים, צמחייה לקישוט ועוד. לכן, ניתן לקשט עם בלונים גם חללים גדולים יחסית בקלות ובזול. בידי מומחים לעיצוב בלונים לאירועים, עיצוב באופן זה יכול להניב תוצאות בלתי נשכחות.

רביעית, השימוש בבלונים לאירועים ידידותי לסביבה בהרבה מובנים, בהשוואה לאלמנטים עיצוביים אחרים באירועים. כך, למשל, בלוני הליום הם תחליף מצוין להפרחת יונים, פרפרים ושאר בעלי חיים. לא רק שהדבר יותר זול, אלא שהוא חוסך מבעלי החיים את הצורך לעבור את חווית השחרור והכליאה פעם אחר פעם אחר פעם. כמו כן, הבלונים שקטים (לפחות כל עוד הם עפים הם אינם מתפוצצים או שאין מפוצצים אותם) על כן, ניתן לעשות שימוש בבלונים באירועים בהם ילדים קטנים ובעלי חיים אשר נבהלים עד מאוד בשעת שימוש באלמנטים כגון זיקוקים, שהשימוש בהם נפוץ מאוד באירועים בשנים האחרונות.

חמישית, אנשים אוהבים בלונים, דבר אשר הופך אותם לאמצעי חמוד ובלתי מזיק לקידום מוצרים, שירותים ורעיונות. זאת הסיבה שבלונים לאירועים הפכו לכלי פופולארי מאוד באירועי קידום מכירות שונים, בין אם מדובר באירועי השקה או באירועי "פרסום גרילה", כמו קשירת בלונים מודפסים צבעוניים למראה של כל הרכבים באזור מסוים. דוגמה נוספת לפוטנציאל הגלום בבלונים לשבור מחסומים ולהעניק השראה ניתן לראות בהפגנות, בעצרות ובאירועים דומים בהם מפריחים יחדיו בלונים לאוויר, לשם מטרה כזו או אחרת. הרגע בו עולים הבלונים יחדיו ומטפסים אל השמיים הינו רגע רב עוצמה, אשר קשה להישאר אליו אדישים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב