דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור את דגי הנוי שלך - המדריך למתחיל 

מאת    [ 03/07/2011 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 2148 פעמים ]

איך לבחור את דגי הנוי הראשונים שלנו? האם הולכים לחנות דגי נוי ומתייעצים? עדיף שלא. במדריך הזה נספק לכם את הידע העיקרי והחשוב ביותר כיצד לבחור את דגי הנוי שלכם.

מיקום דגי הנוי - הדבר הראשון שעלינו לעשות בכדי להביא דגי נוי הביתהלמשרד הוא לוודא היכן אנו מתכוונים לשים את האקווריום שלנו, האקווריום הוא הבית של הדגים, הוא הדבר החשוב ביותר בגידול דגי נוי ולכן נתייחס קודם אליו בשלב זה. אם גילינו שהמקום היחידי למיקום האקווריום הוא ליד החלון הפונה מזרחה והמקום הזה יספיק לאקווריום רוחב 60 ס"מ. אנחנו כבר יודעים שלדגים שלנו יהיה שמש ישירה במהלך שעות הבוקר כך שדגי נוי הסובלים משמש ישירה יהוו בעיה באקווריום שלנו. דבר נוסף שאנו יודעים הוא ,גודלו של האקווריום כך שדגים גדלים לגודל גדול יהיה בעייתי עבורנו ולכן נעדיף דגים קטנים.

איך לבחור את הדגים שלנו – כשאנחנו מגיעים לחנות הדגים חשוב שנתייחס לכמה דברים. הדבר החשוב ביותר הוא: בריאות הדגים! אנחנו נבחר את הדגים החזקים ביותר , אלו שהכי פעילים באקווריום. נוודא שאין לדגים שוב פגם על הסנפירים, הקשקשים, או צבע חלש. דבר שני הוא מקום דגי הנוי , חשוב מאוד ללמוד על דגי הנוי לפני שנכניס אותם לאקווריום! לכן מומלץ לשאול את איש המקצוע על כל דג ודג ולראות איזה דגי נוי הכי יתאימו לי בהתאם לתנאי הגידול שיש לי כמובן. יותר מזה, עדיף לקרוא על הדגים באינטרנט לפני הגעה לחנות , לצערנו ישנם אנשים לא מקצועיים שרק משחקים תפקיד זה בכדי למכור. בדקו כמה זמן הדגים כמה באקווריום בחנות , שאלו את איש המקצוע אם דגי הנוי הגיעו השבוע או יותר... לפעמים קורה שדגי הנוי הגיעו לפני יומיים ועוד לא רואים עליהם תסמינים של מחלות כתוצאה מאקווריום החנות אבל בפועל הדגים לא בריאים.

איך לאקלם את דגי הנוי – לאחר הקנייה המוצלחת, כל מה שנותר לנו לעשות זה, לאקלם את דגי הנוי שלנו באקווריום הביתי. קודם כל נכין את האקווריום יומיים שלושה לפני שיגיעו הדגים. נמלא את האקווריום במי ברז, נפעיל את החימוםהקירור על הטמפרטורה הרצויה, נשתמש בספיישל בלנד(תכשיר שעובד על חיידקים טובים לשיפור תנאי המים) , חובה להשתמש בתכשיר זה לפני כניסתם של הדגים או דגים חדשים. עכשיו שהגיעו הדגים אנחנו נכניס מעט מים מהאקווריום לתוך השקית עם דגי הנוי ונניח את השקית בתוך האקווריום על מנת שהדג יסתגל לטמפרטורה החדשה. עכשיו אפשר לשחרר את הדגים לתוך האקווריום בבטחה ובהצלחה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב