דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול בגלי הלם: התמודדות עם כאב כרוני 

מאת    [ 02/07/2011 ]

מילים במאמר: 511   [ נצפה 2811 פעמים ]

 

כולנו חווים כאב בתקופה זו או אחרת של חיינו. כאשר אנו חווים כאב זהו סימן בדרך כלל לפגיעה בגוף או למחלה. הכאב אינו נעים לנו אך למעשה פעמים רבות כאב הוא סממן חיובי מאחר והוא מתריע בפנינו שקיימת בעיה שבה עלינו לטפל ובמהרה לפני שתחול החמרה בכאב. כאב יגרום לנו לגשת לרופא ולטפל בעצמנו. ללא כאב היינו פעמים רבות מזניחים את הטיפול, עד שהיה זה מאוחר מדי.

כאשר איננו מרגישים כאב, אנו מקבלים הרגשה זו כמובנת מאליו. אך למעשה, עבור חלקים גדולים מהאוכלוסייה הסובלים מכאבים כרוניים, ההתמודדות עם כאב היא יום יומית ובלתי נסבלת. אנשים אלו כבר עשו מה שצריך, פנו לטיפול רפואי ולעיתים קרובות לא הצליחו למצוא מענה לבעיה שהם סובלים ממנה. לכן, אנשים שסובלים מכאב כרוני פונים לעיתים קרובות לטיפולים בשיטות כמו טיפול בגלי הלם.

טיפול בגלי הלם יכול להקל את החיים עם כאב כרוני בכל הקשור לבעיות אורתופדיות. כאב כרוני כתוצאה מבעיות אורתופדיות מקשה על החיים, על הניידות ועל היכולת לעבוד או לפעול בשאר התחומים. ללא קבלת טיפול מתאים איכות חייו של אדם הסובל מכאב כרוני היא ירודה ופגומה. לכן, אנשים שסבלו מכאב כרוני וטופלו באמצעות טיפול בגלי הלם שיפרו בצורה ניכרת את איכות חייהם.

מתי אם כן כדאי לשקול טיפול בגלי הלם להתמודדות עם כאב כרוני? התשובה היא כאשר הכאב הופך מסממן מתריע, לחלק ניכר מהחיים הפוגע בתפקוד היום יומי. אם הכאב הכרוני מונע ממך לבצע פעולות ביום יום שברצונך לעשות, מפריע לך בעבודתך או בשעות הפנאי שלך ומשפיע על הניידות שלך, בהחלט ייתכן שעליך לפנות לטיפול בגלי הלם.

כאשר איננו מטפלים בכאב המוח מתרגל לשלוח אלינו את הרגשת הכאב ונעשה יעיל יותר ויותר בכך. כך שלמעשה חומרת הכאב עולה עם הזמן ולא פוחתת. מצד שני אנו נהפכים לרגישים יותר לכאב. כך שהכאב מחמיר למרות שהפגיעה עצמה נשארת כשם שהייתה. זו הסיבה שאם אתם סובלים מכאב כרוני אסור לכם להזניחו ועליכם לפנות בהקדם לטיפול בגלי הלם.

באילו מקרים הכרוכים בכאב כרוני יכול לעזור אם כן טיפול בגלי הלם? טיפול בגלי הלם יכול לעזור להתמודד עם הבעיות האורתופדיות הבאות: כתף קפואה, תסמונת התפס בכתף, מרפק טניס, מרפק גולף, אצבע הדק, דלקת בגיד אכילס, דורבן העקב, תסמונת התעלה הקרפלית, דלקת כרונית בגיד הפיקה, דלקת בבורסת הירך ומורטון נוירומה (פתולוגיה הגורמת לכאב בקדמת כף הרגל). אם הינך סובל מאחת מבעיות אלו אנו ממליצים לך לטפל בכאב הכרוני שבודאי מציק לך בכל היבטי החיים באמצעות פנייה לטיפול בגלי הלם.

טיפול בגלי הלם טוב בהרבה מלקיחת כדורים לשיכוך כאבים ולהתמודדות עם כאב כרוני מאחר שלנטילת כדורים ישנן תופעות לוואי וכן במקרה של נטילת כדורים ישנו סיכון לא רצוי להתמכרות. אין ספק שטיפול חיצוני ולא פולשני כמו טיפול בגלי הלם עדיף במקרה של כאב כרוני כתוצאה מבעיות אורתופדיות מאחר ואין לו השלכות כמו לטיפול תרופתי שגם כך אינו מטפל בבעיה היוצרת את הכאב אלא רק בהרגשת הכאב עצמה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב