דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסה רומנטית: מדוע נשים אוהבות טייסים? 

מאת    [ 02/07/2011 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 3665 פעמים ]

"הטובים לטייס, הטובות לטייסים" אומר המשפט הידוע, המעיד על כך שכל מי שלמד אי פעם שיעורי טיסה, העלה מיד את הערך שלו בעיני בנות המין היפה. אולי זה החלום שאותו טייס ייקח אותן פעם לטיסה רומנטית, אולי זו הסברה ששיעורי טיסה הם לא משהו שמתאים לכל אחד ולכן מי שמצליח לעבור שיעורי טיסה בהצלחה כנראה שהוא באמת בחור מיוחד, ואולי זה פשוט בגלל שבשמיים כל טיסה היא טיסה רומנטית עם האדם הנכון....

אז מה יש בהם בטייסים שכל כך מושכים אחריהם את הבנות? שאלו כל נערה בגיל תיכון על מה היא חולמת והיא תשיב לכם שהיא רוצה לצאת עם טייס שעבר כמה וכמה שיעורי טיסה במסגרת השירות הצבאי. ייתכן שזה משום שידוע שרק המובחרים ביותר מגיעים לשמש כטייסים. המיונים לקורס טייס הם בין המפרכים שיש ואפילו אם יש בין המועמדים כאלו שחולמים על טיסה רומנטית עם החברה שלהם, בפועל השירות הוא מאומץ וקשה.

הדמות של הטייס המסוקס שנמצא תמיד בלב הבנות חוזקה בעקבות הסרט הרומנטי בכיכובו של טום קרוז "אהבה בשחקים" משנות השמונים. בסרט טום קרוז הוא חייל קרבי בחיל הים האמריקני שנחשב לאחד מהטובים ביותר. הוא מתאהב במדריכת הטיסה שלו וכמובן שהסוף הוא רומנטי, טוב ומתקתק. בעקבות הסרט טום קרוז הפך לכוכב ומיליוני מעריצות ברחבי העולם חלמו לטוס יחד איתו בטיסה רומנטית.

אז מה צריך כדי להתקבל ללמוד שיעורי טיסה במסגרת השירות הצבאי ולהרשים את הבנות? להתקבל לקורס טיס כמובן! אך לא כל אחד יכול להתקבל ולשרת כטיס בצבא ההגנה לישראל. המועמדים עוברים מבחנים פסיכוטכניים, בדיקות המודדות את הקואורדינציה שלהם, את הכושר הטכני, התפיסה הצורנית, ההבנה הטכנית והעיונית. אחר כך עוברים המועמדים בדיקות אישיות, ראיון עם פסיכולוג וכמובן בדיקות רפואיות רבות, כאשר הסיווג דורש פרופיל גבוה במיוחד.

ניסיתם להתקבל לקורס טיס ולא הצלחתם? אל תתייאשו! אל תזנחו את החלום לטוס בטיסה רומנטית עם החברה שלכם! במציאות של היום זה לא אומר שעליכם לזנוח את החלום ללמוד שיעורי טיסה. להיפך, לפעמים טוב יותר ללמוד שיעורי טיסה מאוחר יותר במהלך החיים, כאשר אתם רציניים יותר ויש ברשותכם את הכסף והזמן להשקיע בכך. כיום רבים לומדים שיעורי טיסה במסגרת פרטית כתחביב. שיעורי טיסה הם בדיוק כמו ללמוד כל דבר אחר, רק שללמוד שיעורי טיסה מעיד עליך שאתה אדם מיוחד בהחלט. תאר לך שאתה יוצא לפגישה עיוורת ומספר לדייט שלך שאתה לומד שיעורי טיסה! היש משהו מרשים מזה? אנו מבטיחים לך שמיד היא תבקש ממך לקחת אותה לטיסה רומנטית בשמי הארץ ולהפגין בפניה את כישוריך.

אבל כיום כמובן לא רק גברים לומדי שיעורי טיסה. נשים מתקבלות גם הן לחיל האוויר או לומדות שיעורי טיסה בזמנן הפנוי כחלק מהחיים האזרחיים. נשים שלמדו שיעורי טיסה יכולות לעבוד כטייסות אזרחיות וגם הן, ממש כמו טייסים גברים לשעבר, יכולות להטיס את בני זוגן לטיסה רומנטית. ממש כמו שיש נשים שאוהבות טייסים, יש גם גברים שטייסות או נשים שיודעות לטוס ולמדו שיעורי טיסה ידליקו אותם. אז קדימה, אנחנו קוראים גם לכן הנשים להשתוות לגברים, ללמוד שיעורי טיסה ולהוכיח לבני זוגכן שגם אתן מסוגלות! כיום, כך נראה, בגלל המספר הרב של נשים שיודעות לטוס, כדאי לשנות את המשפט ולהכריז במקומו על משפט חדש: "הטובות והטובים לשיעורי טיסה!". 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב