דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס בישול גורמה 

מאת    [ 02/07/2011 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2576 פעמים ]

 

אם אתם להוטים להכין אוכל גורמה מעולה במטבח שלכם, חשוב שיהיה ברשותכם הציוד המתאים.  בין אם את/ה שף מקצועי ובין אם את/ה חובבן/ית שמבשל/ת בשביל ההנאה שלך, שימוש בציוד מתאים עושה הבדל של שמים וארץ בתוצאות הבישול. כדי להכין ארוחות גורמה מושלמות, אי אפשר להסתפק רק ברכיבים משובחים אלא הכרחי להשתמש בציוד  שמתאים לבישול מסוג זה.
יש חברות רבות שמייצרות ציוד וכלי מטבח שנועדו לבישול של אוכל גורמה.השקעה בציוד זה עלולה להצטייר כבזבוז כסף, הרי יש לכם כבר בבית כלי מטבח וציוד למכביר ובחלק גדול מהם טרם עשיתם שימוש. יחד עם זאת, כאשר מחליטים להיכנס לכל הנושא של בישול גורמה, לרובנו אין את הציוד שמתאים ליצור פיניש ומראה מושלם למנות הגורמה.
 אוכל גורמה מתאפיין לא רק באיכות ובטעם שלו אלא גם במראה האסתטי ובאופן הגשה מיוחד שמשווה למנות מראה מעודן ויוקרתי. רכישת ציוד מתאים היא בבחינת חובה על מנת להעניק למנות מראה מושלם.
ההשקעה הראשונית, גם אם אינה מבוטלת, משתלמת מאוד בטווח הארוך שכן כל תהליך ההכנה הופך להיות הרבה יותר פשוט, קל ומהנה. חשוב לזכור, שלציוד עצמו משקל רב ביצירת המנות ובהקלה על תהליך הכנתם. כל כלי בישול שתבחרו לשם הכנת מנות גורמה צריך להיות בעל איכות גבוהה ביותר, פרקטי וקל לשימוש כמו גם עשוי מחומרים עמידים ביותר שלא מחלידים ועמידים לחום.  בחירת ציוד נכונה מבטיח לכם כלים שישמשו אתכם למשך שנים רבות, ומובטח לכם כי והשקעה הראשונית תשכח לה בתהום הנשייה.

להלן מספר כלים שהכרחיים לבישול מנות גורמה:

מרית היא כלי שימושי ביותר. הסוג הטוב ביותר הוא קל לתמרון ולשימוש ואינו כבד מדיי. כמוכן, המרית צריכה להיות עמידה לחום ולהיות עשויה מחומרים שאינם נדבקים כדי לקבל את תוצאות הבישול הטובות ביותר.

כלי נוסף שהכרחי לבישול גורמה הינו טיימר.  אחת הבעיות הנפוצות היא שאנשים מאלתרים לא רק בכמויות אלא גם בזמנים. קל מאוד לשכוח כמה זמן דברים מתבשלים. באמצעות טיימר תחסכו לכם אסון קולינארי וגם טרדות מיותרות בזמן הכנת האוכל. ברגע שאתם יודעים שהפעלתם את הטיימר, אתם יכולים להיות רגועים ולהתפנות לדברים אחרים. כמו כן, אפשר להשתמש בכלי הזה כדי לבדוק את הטמפרטורה ולהבטיח את התוצאות הרצויות.

אלו הן שתי דוגמאות קטנות אך יש עוד כלים וגאדג'טים רבים שניתן לרכוש שיהפכו את העבודה שלכם לקלה ויעילה. באמצעות כלים נכונים המנות שלכם ישתדרגו הן מבחינת הטעם והן מבחינת התצוגה שלהם.  יתר על כן, הכלים ישדרגו את כל חווית הבישול שלכם ויסייעו לכם לעדן את יכולות הבישול.

אנשים שמעוניינים ללמוד יותר על אופן הכנת המנות והציוד המתאים להם, יכולים להצטרף לקורס בישול גורמה ולהיחשף לטכניקות שונות ולאופן השימוש בכלים.

 

מירי הבר, מנחת הבית בתוכנית "טלכו ולואיס" ומנחת סדנאות בישול וקורסי בישול גורמה, איטלקי, אסיאתי  ועוד בביתה באבן יהודה. למידע נוסף על סדנאות בישול, לחצו על הלינק.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב