דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רב בריח זיופים 

מאת    [ 30/06/2011 ]

מילים במאמר: 549   [ נצפה 3093 פעמים ]

 

זיוף הינו נושא המעסיק חברות ואנשים פרטיים, שכן מדובר בהטעיה של הצרכן על ידי כך שמוכרים לו מוצר המתיימר להשתייך לחברה אחת (לדוגמא, רב בריח) אך בפועל הוא אינו מיוצר, משווק או משתייך בשום צורה לחברה. זיופים של דלתות רב בריח ומוצרי נעילה שונים המותקנים בתוך הדלתות, הם הגורם מספר אחד לכך שהדלתות והמנעולים אינם איכותיים ואינם מספקים את המטרה שלשמה הם הוזמנו. 
 

מוצרי "רב בריח" זולים ממדינות זרות  

בשנים האחרונות אנו עדים לזיופי מוצרים רבים הנעשים במדינות מעבר לים. אנשים רבים פותחים את העיתון או מעיינים ברשת האינטרנט ובן רגע ליבם עולץ, הדלת או המנעול שהם תמיד רצו לביתכם, מוצע כעת במחיר שסוף כל סוף הם יכולים לאפשר לעצמם. הם ממהרים ורוכשים מוצר זול שמחירו סנוור את עיניהם, ולאחר פרק זמן קצר הם מבחינים בליקויים מוזרים אשר אינם מאפיינים מוצר חדש: דלת רב בריח שנשמעת חלולה כאשר דופקים עליה, למרות שהיא אמורה להיות מפלדה. מנעול וצילינדר המותקנים בתוך דלת רב בריח, אשר נתקע לעיתים קרובות כשמנסים לסובב את המפתח בחור המנעול. מפתחות משוכפלים אשר אינם פותחים בקלות את הדלת. הלוגו של רב בריח אינו מוטבע על הדלת והלוגו של מנעולי מולטילוק אינו מוטבע על המנעול או הצילינדר, למרות שאלו אמורים להיות שייכים לחברה זו. כשהלכתם לקנות את המוצר נאמר לכם כי תעודת אחריות אינה כלולה במחיר שכן מדובר במחיר מבצע. כאשר הנכם מטלפנים למרכז שירות הלקוחות של רב בריח, מבקשים מכם את מספר המוצר או הלקוח שניתן לכם בעת הרכישה ואתם מבינים כי לא קיבלתם את אותה תעודה. כאשר אתם מנסים לטלפן לאותו משווק שמכר לכם את הדלת או המנעולים, אין תשובה. כל הנקודות שציינו, הן נקודות אשר צריכות להדליק אצלכם נורת אזהרה אדומה, שכן אימות של כל אחד מהנקודות משמע: רכשתם דלת רב בריח או מנעול רב בריח מזויפים, וכל הכסף ששילמתם עליהם ירד לטמיון. לכן, חשוב מאוד להיזהר ולמלא אחר ההוראות הרשומות בקטגוריה הבאה. 
 

מניעת זיופים  

אין דבר שאתם יכולים לעשות על מנת למנוע זיופים של מוצרים, כגון: דלתות רב בריח ומנעולים של מולטילוק. אך יש שני דברים שעליכם לבצע, הדבר הראשון הינו דיווח למשטרה, ליצרנית הדלתות רב בריח וליצרנית המנעול והצילינדרים של מולטילוק, ברגע בו הנכם מאתרים זיוף או חשד לזיוף של אחד ממוצרי אלו. דבר שני הוא, לוודא נקודות חשובות בטרם רכישת מוצרי רב בריח, מולטילוק וכל חברה אחרת בטרם הרכישה. רכישת מוצרי רב בריח או מולטילוק, בנקודות המכירה המפורסמות אצל החברה. רכישת המוצרים בנקודות אלו, מבטיחה לכם שהחברה לוקחת אחריות מלאה בגין האותנטיות של מוצריה ובאם ישנו הליך פלילי של זיוף המוצרים, או ייבוא מוצרים מזויפים, החברה תיקח עליה את האחריות על מוצר זה שרכשתם ותספק לכם מוצר חלופי, או תחזיר לכם את כספכם באם הוכח זיוף. שירותי חברה - השתמשו בשירותי מנעולנים שהחברה מפרסמת ומספקת. בצורה זו תבטיחו לעצמכם שרק אנשי החברה או אנשים המוסמכים על ידי החברה, הם אלו שיספקו לכם את המנעולים, הצילינדרים והדלתות. כל פעולה לא חוקית של החלפת חלק זה או אחר במנעולים אלו יספוג היצרן. בירור הנספחים המגיעים לכם בטרם הרכישה- חברת רב בריח מספקת לכל לקוח תעודת אחריות ולכל לקוח יש מספר לקוח וזאת על מנת לתעד את פעילותו ורכישתו בחברה. וודאו שאכן החברה מעניקה אחריות ולכמה זמן אחריות זו תקפה וכיצד החברה מתעדת את לקוחותיה. בצורה זו תוכלו לאתר אם כל משווק, או חנות המספקת מוצרים אלו, סותרת את הדברים שנאמרו לכם בחברה או אצל היצרן. וודאו כי על המנעולים, הצילינדרים והדלתות יש מספר סידורי הנרשם בחברה והלוגו של החברה מוטבע על אותם מוצרים.

צוות עורכים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב