דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים-האם כל עסק צריך אתר? 

מאת    [ 29/06/2011 ]

מילים במאמר: 541   [ נצפה 2334 פעמים ]



מה צריך עסק בשביל להתקיים ולהצליח בימנו?האם אנחנו צריכים טלפון בעסק?אם נשאל את השאלה הזאת בעלי עסקים וותיקים הם יאמרו לכם שבוודאי שצריך טלפון בעסק. ואם נשאל אותם למה צריך את הטלפון - אני בטוח שכל בעל עסק ידע לענות על השאלה הזאת. אבל כשתשאלו בעל עסק אם זה חובה אתר אינטרנט שייצג את העסק שלו. אז כבר תקבלו תשובות חלוקות ולא חד משמעיות . ברור שעסק צריך אתר שייצג אותו באינטרנט ועסק שלא יפנים את העובדה הזאת ומהר פשוט מפסיד ברב המקרים אלפי חשיפות בכל חודש שעובר. ויותר גרוע  מזה זה עסקים חדשים שלא מבינים את הצורך של אתר שייצג את העסק שלהם באינטרנט. במסגרת עבודתי נתקלתי בכמות לא מבוטלת של עסקים מתחילים שלא ממש הבינו למה הם צריכים אתר אינטרנט. אחת הסיבות הכי מצחיקות  ששמעתי היא:אני לא רוצה להיות עסק גדול ושלא יבואו לי יותר מדיי לקוחות. לפי מיטב ידיעתי לקוחות בעסק מתורגמים לכסף ולא משנה מה העסק שלך וגם אם הוא רק נועד לעשות טוב לסביבה הדלק של כל עסק הם הלקוחות.והגדלת מאגר לקוחות זה חובה בכל עסק שרוצה להמשיך להתקיים לזמן רב.ואין בכלל שאלה לגבי כל עסק האם הוא רוצה הכנסה כספית גדולה יותר.אז ברור שאתר אינטרנט זה כלי שכל עסק צריך ולא סתם אתר אינטרנט אלא אתר אינטרנט מקצועי שמותאם בדיוק לפי צרכי אותו העסק.


בניית אתרים באינטרנט צריכה להיות מקצועית .בהרבה מקרים אנשים שואלים כמה עולה אתר אינטרנט ללא שום הקדמה והסבר על איזה סוג של אתר מדובר. אי אפשר לתמחר אתר אינטרנט ללא מספר פרמטרים בסיסיים ולא כל אתרי האינטרנט הם אותו הדבר.ישנם הבדלי מחירים לא קטנים בשוק בניית האתרים. והלקוחות שואלים למה?אחת הדוגמאות שאני חושב שתוכל לשפוך קצת אור על העניין הזה היא : מה ההבדל בין סוברו למרצדס - נכון שלשניהם יש גלגלים והגה וצפצפה ורדיו ואולי בסוברו יש אפילו פלסטיק נוסף שאין במרצדס.אבל אף אחד לא יכנס לסוכנות מרצדס וישאל למה זה יותר יקר מסוברו למרות ששניהם עושים את אותו הדבר.כך זה גם בבניית אתרים. לפני בניית אתר עם כל חברת בניית אתרים תעברו על האתרים של החברה שאתם רוצים לפנות אליה.תראו את תיק העבודות שלה ותוכלו לראות הבדלים בין החברות וטיב העבודות של בניית האתרים באינטרנט ולפי זה לבחור את החברה המועדפת עליכם.
לגבי המחירים של בניית אתרים,אל תחפשו את המחיר הזול ביותר מאחר והעסק שלכם יכול להפגע מבחירה לא מוצלחת של חברת בניית אתרים וגם היקר ביותר זה לא אינדיקציה שזה בהכרך הטוב ביותר.ואני יסביר למה הכוונה שלי בזול ביותר וביקר ביותר.לפעמים אתם תתקלו במחירים לא סבירים מרב שהם זולים לרב מדובר בבניית אתרים לא מקצועית שיכולה לפגוע בתדמית של העסק שלכם.או כשתהיו זקוקים לעזרה מבונה האתרים שלכם שיהיה באותו הזמן בעבודה העיקרית שלו ולא תקבלו שירות.או שהבונה פתאום החליט לסוע לחופשה "קצרה" של חצי שנה לאיזה מדינה כלשהי.ואותו הדבר קורה גם בקידום אתר ויכול לקרות עם הגרפיקאי.לכן מומלץ לקחת חברת אתרים רצינית.שבניית אתרים באינטרנט זה העיסוק העיקרי שלה ועדיף שאותה חברה גם תתן לכם פתרון כולל לכל מה שמסביב לאתר.כגון: גרפיקה,כתיבת תכנים ,ייצור פלאש, אחסנת אתרים,מערכת ניהול תוכן,קידום אתרים  וכו". ואז תוכלו להיות בראש שקט ותדעו שיש לכם מענה לצרכי האתר שלכם.ישנם חברות שמפריזות במחיר של מתן השירותים הנ"ל וכדאי לבדוק ותמיד תוכלו למצוא חברות שעושות את העבודה כמו שצריך ובמחירים סבירים לבניית אתר מקצועי שיתרום רבות לעסק שלכם.

טל אזרי      בלו חברת בניית אתרים מקצועיים באינטרנט אפשר להתקשר 077-4602099 או להכנס לאתר שלנו  www.bloo.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב