דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אתרים: יש דברים שלא משתנים 

מאת    [ 29/06/2011 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 2394 פעמים ]

תחום עיצוב אתרים הוא אופנה לכל דבר, אופנה שתלויה בטכנולוגיות השכיחות באותה תקופה, בצבעים של העונה ועוד, אבל יש כמה אלמנטים בסיסיים של עיצוב אתרים שלא משתנים חדשות לבקרים. אפשר למעשה למצוא אותם כמעט בכל אתר:
כפתורים – הכפתורים של האתר הם למעשה הדרך לנווט בו. אם אין צורך בטקסט חי (כלומר, טקסט לצרכיי קידום), אפשר למעשה להשתמש בתמונות עם פונטים יפים ומעוצבים, לא סטנדרטיים. עיצוב אתרים הוא כמובן עניין של דקויות, וגם ההחלטה אם להשתמש בפונט "בולד" או בפונט רגיל, היא בעלת השפעה על האתר. פונט מעובה "מכביד" יותר על מראה האתר. אם אתם מעוניינים בעיצוב קליל, אלגנטי וזורם, אולי תמנעו משימוש בכתב מודגש.
גלריה – כמעט בכל אתר אפשר למצוא גלריה, לא משנה מה הנושא של האתר: החל מצלם שמציג מבחר מעבודותיו, ועד חברת הובלות המראה מבחר משאיות עם אנשי צוות חייכנים. גלריה יכולה לספק לגולשים מידה מסוימת של אמינות. הגלריה היא אינדיקציה למדוד ולהעריך את בית העסק. "תמונה אחת שווה אלף מילים".

כמובן, עיצוב אתרי אינטרנט הוא לא רק גלריה עם תמונות נאות. עיצוב אתרים מכתיב כי בעמוד הבית כדאי למקם תמונות, רצוי שהן יהיו מאורגנות בתצוגה נאה וקלילה, פלאש,HTML 5  או מה שתבחרו. עמוד בית ללא תמונות הוא מטבעו עקר ומשעמם...
טופס צור קשר – אין אתר ללא טופס צור קשר. מרכיב עיקרי של עיצוב אתרים הוא זמן, וזמן הוא כמובן כסף. לגולשים אין סבלנות לפתוח דפדפן ולכתוב לכם מייל. הם רוצים להשאיר לכם הודעה, מן הסתם הם ישאירו עוד הודעות באתרים של המתחרים שלכם וימתינו שיתקשרו אליהם.
כדאי לחזור אל פניות נכנסות כל עוד הן "חמות". אל תשכחו מהפנייה שמחכה לכם במייל, אל תזכרו בה רק לאחר יומיים. בנוסף, עיצוב אתרי אינטרנט משמעו גם לעצב טופס צור קשר נאה ומושך לעין.
אודות החברה – בעמוד זה בדרך כלל מבקרים גולשים שרוצים לדעת מה עומד מאחוריי האתר, או יותר נכון: מי עומד. חשבו היטב האם להציג את עצמכם בגוף יחיד או בגוף רבים, וכן האם לכתוב על עצמכם בגוף ראשון או שלישי. האם אתם רוצים לכתוב בפנייה אישית או לכתוב בנימה מרוחקת וקרירה מעט (גוף שלישי). עיצוב אתרי אינטרנט הוא כולו סביב אסתטיקה: טקסט נעים לקריאה, ברור ואורגאני הוא חלק עיקרי ממנה. כתבו תוכן ענייני, ואל תמרחו את הגולש בטקסט מעייף ומתיש המצריך גלילה למטה, למטה, למטה...

לסיכום – עיצוב אתרי אינטרנט הוא תחום שחובק כמה וכמה תחומים ואספקטים באתר. עיצוב אתרי אינטרנט הוא בהחלט לא משימה של "זבנג וגמרנו", והוא מצריך חשיבה אסטרטגית לעומק.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב