דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פודים וקפסולות למכונות קפה 

מאת    [ 29/06/2011 ]

מילים במאמר: 335   [ נצפה 1838 פעמים ]

אוהבים קפה איכותי? ברור שכן, אך מובן שלא תמיד יש לכם זמן וחשק להשקיע מאמצים בהכנתו. בדיוק בשביל זה הומצאו פודים וקפסולות למכונות קפה. מכונות קפה העושות שימוש בפודים וקפסולות, מאפשרות להשקיע זמן ומאמץ מועטים, ולקבל כוס קפה באיכות גבוהה. בואו לגלות כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על פודים וקפסולות למכונות קפה.

כולנו אוהבים קפה איכותי וטרי, אבל לא כולם אוהבים להשקיע זמן רב בהכנת הקפה. בדיוק בשביל אנשים שאוהבים קפה ושזמנם קצר, הומצאו מכונות קפה שרוקחות קפה משובח בעזרת פודים וקפסולות.

מכונות קפה שעובדות עם פודים וקפסולות מתאימות במיוחד למשרדים – שכן מכונות קפה שעובדות על קפה טחון מצריכות מעט יותר השקעה ולעתים גם משאירות מעט לכלוך שאותו יש לנקות. מכונות קפה שעובדות על פודים או קפסולות מונעות את בעיית הלכלוך, ומקצרות את זמן ההכנה של הקפה – פשוט מכניסים את הפודים או הקפסולות למכונה – לוחצים – ומקבלים קפה איכותי וטרי. מסיבה זו, מקומות עבודה שמעוניינים לפנק את עובדיהם בקפה איכותי, נוהגים לרכוש מכונות קפה המבוססות על פודים וקפסולות להכנת קפה. פודים וקפסולות למכונות קפה מאפשרות הכנת קפה טעים ואיכותי, בהשקעת מעט זמן ומאמץ.

הפודים, אותם ניתן לרכוש בחנויות קפה, ברשתות מזון ובבתי קפה, מכילים כמות מדויקת של אספרסו המספיקה להכנת מנת אספרסו מצוינת. הפודים עשויים מנייר פילטר – ובתוכם קפה טחון וטרי.

 מיטב מותגי הקפה מייצרים פודים למכונות – כך שאם תבחרו לרכוש מכונת קפה שמבוססת על פודים – תוכלו להכין בעזרתה קפה ממגוון של יצרנים. הפודים חוסכים לכם את הצורך לטחון את הקפה, לשקול ולהדק אותו – בעזרת שימוש בפודים תוכלו להכין אספרסו בקלות במהירות ובנוחות רבה. רוב מכונות הקפה שבנמצא תומכות בשימוש בפודים – ובעבור אלו שמעדיפים את הניקיון והנוחות – שימוש בפודים בהחלט מומלץ.

 אפשרות נוספת היא שימוש בקפסולות. היתרון של קפסולות על פני פודים הוא היכולת שלהן לשמור על טריות הקפה לאורך זמן רב יותר. פודים יש לשמור באריזת ואקום, ולא, החמצן פוגע באיכות הקפה. קפסולות לעומת זאת – שומרות על טריות הקפה לאורך זמן רב. אם עניין זה משמעותי עבורכם – כדאי לכם לרכוש מכונה המתאימה לשימוש בקפסולות.

 

שמי בינה והנני עובדת בחברת טעמים פלוס בע"מ., שמהווה אחת מהחברות הגדולות בישראל בתחום יבוא שיווק והפצה של מכונות אוטומטיות לשתיה ומזון, מכונות קפה, אילי, מכל הסוגים ויבואנית בלעדית של קפה מורנו מאיטליה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב