דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיפוש דירה במרחק לחיצה. 

מאת    [ 29/06/2011 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2598 פעמים ]

 

חיפוש דירה להשכרה כבר הפך מזמן למשימה וירטואלית ולנחלתו הבלעדית של האינטרנט. אם בעבר היינו תולים מודעות נייר על עמודי חשמל ובתחנות אוטובוס, הרי שכיום איש לא יעיף בפיסות הנייר האלה מבט, ויעדיף להריץ חיפוש באחד משלל המנועים הפופולאריים למצוא את שחשקה בו נפשו.

אז מה היתרונות בחיפוש דירה באינטרנט על פני תיווך או פרסום בלתי אמצעי, ואלו שירותים לוח דירות יכול להציע לכם?

ראשית, וחשוב מכל, חיפוש דירות ופרסום דירות להשכרה באינטרנט הנו חינמי, ולא תידרש מכם עמלת התיווך אותה דורשים המשרדים השונים. אמנם, יידרשו מכם כמה שעות עבודה מול המחשב, אולם זה ישתלם מאוד בשל המחירים המופרזים שסוכנויות התיווך נוטות לבקש. במהלך חיפוש הדירה, אתם יכולים להיות ספציפיים מאוד בנוגע לרצונותיכם, עד רמת דרישת שותפים שאינם מעשנים, מיזוג אוויר, קיום ריהוט ספציפי בחדר, או אפשרות לגדל חיית מחמד. כמו כן, בלחיצת כפתור תוכלו לבדוק מספר אפשרויות במקביל, ובאופן זה לקבל מושג כללי על טווח המחירים ועל האפשרות המתאימה לכם ביותר.

יתרון מרכזי נוסף הנו האפשרות לערוך סיור וירטואלי בדירות ללא הצורך לצאת מפתח הבית. רוב לוחות הדירות יציעו בצמוד לכל מודעה גלריית תמונות - אשר תאפשר לכם להתרשם ממראה הדירה ולסמן את האפשרויות שמוצאות חן בעיניכם, טרם השיטוט ברחבי העיר בין הדירות. זכרו כי תמונות נראות נהדר על צג המחשב, אך לפני שאתם מסכמים את פרטי החוזה והשכירות עליכם לסור ולראות את הדירה במו עיניכם, כדי להתרשם מדברים שלא ניתן ללמוד מאתר האינטרנט, כמו אופי השכונה, שאון המכוניות וחלקי הדירה שהמפרסם בחר שלא לפרסם על הלוח.

מצאתם דירה שמוצאת חן בעיניכם, אך המידע בלוח לא מספק ונותרו לכם מספר שאלות? תוכלו בקלות לחסוך טרטורים באמצעות שליחת דוא"ל ושאילת כל השאלות הרלוונטיות. זכרו להיות ספציפיים וממוקדים ולאסוף מידע רב ככל הניתן בשלב מוקדם, החל בריהוט ומוצרי החשמל הקיימים בדירה וכלה בגובה החשבונות החודשיים, תשלום ועד הבית וארנונה (אשר יכולה להעלות משמעותית את מחיר השכירות).

נכון, חיפוש וירטואלי אחר דירה בשלל אתרי האינטרנט השונים מצריך עבודה ולעיתים בילוי ערבים ארוכים מול המחשב בחיפוש אחר וריאציות שונות, אולם אתם עשויים ליהנות מהתהליך, ובהחלט לסיימו עם הכרה טובה של שוק הדירות באזור בו אתם חושקים.

מעוניינים להשכיר דירה? אתרי הדירות הפופולאריים יציעו לכם לפרסם מודעה באתר ללא גביית עמלת תיווך (אם כי ניתן לשלם סכום סמלי לקבלת מיקום בולט יותר באתר). אם תבחרו לפרסם באתר המתאים, רק תצטרכו לשבת בבית ולחכות לקונים פוטנציאליים שיבואו אליכם.

לסיכום, חיפוש או פרסום דירה להשכרה באינטרנט מיצב עצמו בשנים האחרונות כמתווך הפופולארי והמרכזי ביותר בשוק. זכרו, כי למרות הנטייה לחשוב כי ניתן לנהל את חיינו ועסקנו אך ורק דרך צג המחשב, מנועי החיפוש השונים לא יחליפו מפגש פנים מול פנים עם בעל הדירה, או את האפשרות לחזות בדירה במו עיניכם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב