דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך המלא לבניית דפי נחיתה -איך להמנע מטעויות בבניית דף נחיתה אפקטיבי שיניע לפעולה! 

מאת    [ 29/06/2011 ]

מילים במאמר: 708   [ נצפה 2221 פעמים ]

 

איך להמנע מטעויות בבניית דף נחיתה ולגרום לו להניע לקוחות לקנות

 המדריך המלא והמקוצר מאת צבי נגלר

דף נחיתה הוא דף בודד שאליו אתם מפנים את הגולש בתוצאות האורגניות של גוגל (אלו המופיעות אחרי 3 הראשונות) או מהפרסומות למיניהן.

·         למה להפנות לדף בודד?

הקדמה קצרה אך חשובה:

מחקרים מוכיחים שמהרגע שגולש נכנס לאתר יש 8 שניות עד שהוא יחליט אם הוא עוזב את האתר או נשאר.

המשמעות היא מבחינתנו כמשווקים שאנו צריכים לרכז מאמצים כדי לוודא שהגולש יקבל את התוצאה הספציפית אותה הוא חיפש ולעניין אותו אחרת הוא יעזוב את הדף.

דף נחיתה הוא אמצעי פרסום חזק מאד שעובד בשבילכם גם כשאתם ישנים.

בדף נחיתה יש לנו אפשרות לשים דברים שונים שיכולים לעניין את הגולש (וידאו, עדויות של לקוחות מרוצים, תמונות מושכות ועוד).

רוב האתרים אינם בנויים בצורה נכונה ונכשלים במבחן 8 השניות- ואז הגולש נוטה להתפזר ולא לבצע פעולה (להכנס לקטגוריות שונות באתר או לגלוש לאתר אחר).

מטרתו הבלעדית של דף נחיתה היא הנעה ממוקדת לפעולה.

פה הגולש חייב להתרכז בפעולה אותה אתם תבקשו ממנו (ופה קיימים שני סוגים מרכזיים):

1.       רכישה.

2.       השארת פרטים.

מה יותר חשוב?

אני משער שרובכם תבחרו את האפשרות הראשונה.

טעות.

השלב הראשון בהשגת אינטראקציה עם לקוח היא להשיג את האימייל שלו.

האימייל היה ונשאר כלי השיווק החזק ביותר- ולכן גם החשוב ביותר.

קנייה של מוצר אינה מבטיחה לנו נאמנות של לקוח.

קריאה של הדיוור שלנו לעומת זאת כן.

(כמובן יש דפי נחיתה המיועדים לקנייה ועל כך במאמר נוסף)

אז...מה חשוב שיהיה בדף נחיתה?

1.      כותרת מושכת.

כותרת טובה מושכת פי 17 (!) מאשר כותרת משעממת.

תתמקדו בכותרת בשאיפות של הגולש ובכאבים שהוא רוצה להמנע מהם

("גלה עכשיו איך להכפיל ב20-30% את הרווחים שלך [=שאיפה] בשלושה דרכים קלים לביצוע [=זרוז לפעולה] שיעזרו לך להפסיק לזרוק כסף על קידום אתרים [=כאב]"

ראו דוגמא נוספת אצלי באתר http://www.thehunter.biz

2.      וידאו.

וידאו יכול להיות וידאו תדמיתי (עולה הרבה כסף...), או וידאו שלכם בו אתם עושים מספר פעולות:

א.       מציגים את עצמכם ואת המומחיות שלכם.

ב.      מתייחסים לבעיות של קהל היעד ומראים את הזדהותכם עם הבעיה ("גם אני נתקלתי בבעיה של..") או של אנשים אחרים שאתם מכירים/נתקלתם בהם ("הרבה בעלי עסקים שאני מכיר מרגישים ש...")

ניתן ומומלץ לשים וידאו של המלצות של לקוחות (לאחר מכן תוכלו להשתמש בוידאויים אלו בבלוג, בפייסבוק, ביוטיוב, בלינקדאין ועוד).

חשוב להציע ערך כלשהוא בוידאו: טיפ בנושא שקשור לנישה שלכם שיעזור לאנשים.

חשוב! אל תחששו מלתת ערך בחינם!

ג.        לאחר שנתתם ערך תוכלו להציע את המוצר/שרות שלכם.

אפשרות נוספת: תבקשו את פרטי הגולש בתמורה לערך נוסף- וידאו/קובץ בנושא כלשהוא (שיפתח בדף נחיתה אחר).

3.      עדויות

 עדויות מושכות פי  10 (!) יותר להקיש על האתר שלכם (אפשר לשלב אותם כבאנר סטטי/באנר פלאש לעדויות מתחלפות).

רצוי לשים תמונה של המעיד עם שם כדי ליצור אמינות.

4.      חיצים ליד הטופס למילוי פרטים.

שם המשחק זה הנעה לפעולה. וזה עובד.

5.       לייק בוקס- כולנו יצורים עדריים, וזה אחלה דרך להגדיל חשיפה.

 

מה לא לעשות בדף נחיתה?

1.       לשים המון טקסט- חבל על המאמץ שלכם- אדם שאינו מקצועי בכתיבה עלול לשעמם את הגולש, ולגרום לו לעזוב.

זכרו שכל פעולה שאתם מסיחים את דעתו של הגולש עלולה לגרום לו לצאת מהאתר (ראה גם סעיף הבא).

אעפ"כ, יש לזכור את דבריו של ג'ון קייפלס (אחד מגדולי הפרסומאים בארה"ב לפני כ15 שנה:) "אין טקסט ארוך, יש טקסט משעמם"

2.       לשים המון באנרים קופצים- מסיח את דעתו של הגולש.

3.       לשים את הלוגו שלכם בענק: לגולש לא אכפת מהחברה שלכם. אכפת לו מה אתם יכולים לעזור לו- תגדילו את הכותרת שמסבירה את התועלות של המוצר (יעזור לגולש רגשית [יעזור לו להיות רגוע,יחזק בטחון עצמי וכו') חברתית, נפשית,ועוד) במקום את הלוגו שלכם (במלים אחרות- אפשר לשים לוגו אך באופן כזה שמה שיתפוס את העין תהיה הכותרת).

4.       לשלוח לקישורים אחרים תוך כדי : עדיף לעשות דף שיגלל למטה ויהיה טיפה ארוך מאשר לשלוח אותו ללינקים אחרים באתר.

אתם מוזמנים להכנס לאתר שלי כדי לראות דוגמא לדף נחיתה שבנוי היטב:

http://www.thehunter.biz/

אתם מוזמנים להכנס גם לדף הפייסבוק שלי "המדריך לכתיבה שיווקית וקופירייטינג - צבי נגלר"

בהצלחה!!

 


 


http://www.thehunter.biz


צבי נגלר הוא קופירייטר חד כתער בוגר תילתן. מנהל חנות לשעבר. כיום עובד כקופירייטר עצמאי ומנהל מדיה חברתית. מומחה לקופירייטינג וכתיבה שיווקית אפקטיבית: כתיבת תוכן לאתרים, שמות, סלוגנים, דפי נחיתה שלא מפסיקים להמיר, וכל דבר אחר שזז ומניע לקוחות לפעולה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב