דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכות ספא: הרבה יותר מבריכה 

מאת    [ 27/06/2011 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2257 פעמים ]

כאשר אתה רוכש בריכת ספא אתה רוכש הרבה יותר מבור באדמה שאפשר למלא אותו מים. כאשר משווים בין בריכות רגילות לבין בריכות ספא הרי שהראשונות מחווירות וכמו מתביישות כשהן צריכות להתייצב אל מול בנות דודיהן הקרויות בריכות ספא. למעשה, לערוך השוואה בין בריכות רגילות לבין מערכות ספא גובל בהשפלה של הראשונות ואולי היה מוטב להימנע מכך. אך אנו חיים בעולם אכזר ועל כן נבצע בכל זאת את ההשוואה הזו. אנו מתנצלים מראש בפניהן של הבריכות הרגילות. אולי הגיע הזמן שהן יפנו את מקומן בפניהן של מערכות ספא וכך יחסכו לעצמן השפלות נוספות.

מה יכולה להציע בריכה רגילה שאין ביכולתה של בריכת ספא להציע? מי שמעוניין לשחות יכול לעשות זאת באותה הקלות ואף יותר אם הוא ירכוש אחד מהדגמים של בריכות ספא שמצוידות במערכת זרם מים נגדי. בסוג זה של מערכת ספא ניתן לשחות במשך דקות או שעות, בהתאם לכושר הגופני ולזמן הפנוי של המשתמש, כאשר זרם נגדי פועל כנגד השחיין. זהו למעשה גרסת ההליכון של הבריכה: השחיין נשאר במקום אך הוא שוחה קילומטרים. מערכות ספא מאפשרות לכל שחיין לשחות מרחקים גדולים גם אין ביכולתו לבנות בריכה רחבת ידיים בחצר או בגינה. בריכות ספא דורשות הרבה פחות שטח מבריכה רגילה אבל מאפשרות שחייה למרחקים ארוכים מבלי שהשחיין יצטרך להסתובב בכל פעם שהוא מגיע לקצה הבריכה המוגבלת בגודלה.

אבל מערכות ספא אינן רק מקום שבו אפשר לשחות. בריכות ספא מאפשרות עוד מגוון גדול של פעילויות והנאות שלא ניתן למצוא בבריכה רגילה. לאחר השחייה המאומצת השחיין רוצה לשחרר את השרירים העייפים? הוא יכול להשתמש באופציית העיסוי שקיימת בדגמים רבים של בריכות ספא. השחיין רוצה לאמן שרירים אחרים מלבד השרירים הקשורים בשחייה? בריכות ספא מאפשרות לו לערוך מגוון של תרגילים שונים באמצעות כוונון הזרמים השונים והשימוש באופציות שונות. השחיין לא רוצה לשחות אלא ללכת או אפילו לרוץ? אין בעיה, בריכות ספא מצוידות באופציות שמאפשרות לו ללכת במים או לרוץ כנגד התנגדות משתנה של זרמים שפועלים על נקודות שונות בגוף.

מערכות ספא הן גם המרגיע האולטימטיבי. במקום כדורי הרגעה, כל מה שצריך לעשות הוא לשקוע בתוך בריכת ספא לאחר יום עבודה מפרך ומלחיץ. לא חייבים להסתפק בלגימת משקה קר על שפת הבריכה אלא אפשר להשתמש בבריכה עצמה כמרגיע כאשר נהנים מעיסוי מפנק, מזרמים שמשחררים ומרגיעים את הגוף התפוס ומתחושת ההנאה והשלווה שמספקות מערכת ספא. אפשר גם לשבת מחוץ לבריכה וליהנות מהמראה המעוצב שלה, מהאיכות של הגימור, מהצורה שלה ומהשתלבות שלה בגינה או בחצר. אפשר גם להזמין חברים למסיבת ספא או סתם לטבול בקנאה שלהם כשהם בוחנים את הדגם החדש של מערכת ספא שהתקנת בחצר שלך. כידוע, אין דבר יותר מספק מקנאה של אחרים בך.

מי שרוצה להסתפק במועט יתקין לעצמו בריכה פשוטה בחצר הבית. לעומת זאת, מי שרוצה הרבה יותר מבריכה יבחר באחד מעשרות הדגמים של מערכות ספא שניתן למצוא היום בשוק המתפתח הזה. את ההתפשרות ואת ההסתפקות במועט הוא ישאיר לאחרים שמשום מה עוד לא קנו בריכת ספא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב