דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב: זוגיות, נוחות ועסקים 

מאת    [ 26/06/2011 ]

מילים במאמר: 497   [ נצפה 2556 פעמים ]

כל משפחה בעלת רכב משפחתי אחד שביום יום מסתפקת בשימוש ברכב זה, יודעת עד כמה הצורך לחלוק את אותו רכב משפחתי בתקופות מסוימות בין שני אנשים, יכול להוות מטרד עבור המשפחה כולה. אולי בגלל זה יש חברות השכרת רכב בארץ.

לנו למשל יש רכב אחד שבדרך כלל אנחנו מסתדרים מצוין איתו. בבוקר אשתי לוקחת את הילדים לגן ולבית ספר ואז ממשיכה בעצמה לעבודה. אני עובד מהבית ולכן איני צריך רכב ביום יום. אבל ישנם בימים בהם צריך לעשות כל מיני סידורים לבית שרק אני עושה אותם, או גרוע מכך  הם ימים בהם אני צריך לנסוע עד לבתיהם של הלקוחות והחברות עמם אני עובד. בימים אלו אני ואשתי צריכים איכשהו לתמרן עם רכב אחד, דבר שעם הזמן התברר כבלתי אפשרי. אוטובוסים לא היו אופציה מבחינתנו, כי היעדים מרוחקים ולא נוחים להגעה בתחבורה ציבורית ולכן לא הייתה לנו ברירה אלא לשקול קניית רכב נוסף.

רכב יד שנייה היה סיפור שהסתבר ככאב ראש אחד גדול – סך הכול ראיתי שלושה רכבים וכל אחד מהם היה פגום בצורה סו או אחרת, בנוסף כל המסמכים והמסים שהתלוו בקניית רכב ישן, והבדיקות במוסכים מוסמכים רק הוציאו עוד יותר את החשק לקנות רכב יד שנייה. בלית ברירה פנינו לפתרון של רכב חדש, אך הוצאה זו הייתה גדולה והיה נראה לנו שלא כדאי לקנות רכב חדש בשביל תקופות קצרות במהלך השנה. כמו כן ההוצאות החודשיות של הביטוחים השונים גם כן נראו לנו הוצאה מיותרת.

לכן החלטנו על פתרון לא שגרתי. פתרון שבהתחלה היה נראה לנו קצת יקר ולא מתאים לאנשים רגילים כמונו, אך עד מהרה הסתבר שזהו הפתרון המתאים לנו ביותר. פתרון זה היה חברת השכרת רכב בארץ בתקופות בהן אני נסעתי לנסיעות עסקיות ברחבי הארץ, ואפילו בימים בהם הייתי עסוק בסידורים מיוחדים עבור הבית והמשפחה. חברות השכרת רכב בישראל הציעה לנו רכב נוסף נקי אשר מתוחזק באופן קבוע באופן שוטף כל השנה. חברת ההשכרה דאגה לביטוחים השונים שצריך מבלי תוספת תשלום, ותמיד דאגה לתת לי כל רכב שביקשתי, אף פעם לא נתקלתי בסירוב לגבי סוג הרכב שביקשתי. כאשר עשיתי נסיעות ארוכות מחוץ לעיר חברת ההשכרה סיפקה עבורי רכב נוח ובטיחותי המותאם לנסיעות כאלו. מצד שני כאשר הייתי צריך רכב לנסיעות קצרות ועירוניות חברת ההשכרה  סיפקה עבורי רכב קטן וחסכוני בדלק. בזכות הסידור המבריק הזה המשכנו את השגרה שלנו כרגיל גם בתקופות בהם אני הייתי לחוץ מאוד בעבודה ונאלצתי להיות על הכבישים חלק ניכר מהזמן.

כל כך מרוצים היינו משירותיהן של חברות השכרת רכב בישראל, שגם פנינו אליהם באותו הקיץ כאשר החלטנו לנפוש בצפון. חברת השכרת רכב בארץ שוב סיפקה לנו רכב נוח בטיחותי ונקי למשך שבוע ימים בהם נסענו כל המשפחה לרמות שבצפון. חברת ההשכרה גם במקרה הזה לא אכזבה אותנו וטיפלה בכל המסמכים הנחוצים והביטוחים השונים.

בסיום החופשה המשכנו את השגרה היומיות שלנו עם רכב אחד ובתקופות בהן היינו צריכים רכב נוסף פנינו לחברת השכרת רכב בארץ ומיד נענינו. נציגי חברת ההשכרה תמיד נתנו לי שירות אדיב, אכפתי ומסור. ההוצאה הכספית הכרוכה בנושא של השכרת רכב בישראל, לטווח ארוך הוכיחה עצמה כמשתלמת, בוודאי שאם לוקחים בחשבון את התמורה שמקבלים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב