דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכשיר הסרת שיער אמין 

מאת    [ 26/06/2011 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 2221 פעמים ]

מתיחת פנים? היום יש ניתוח גם לגברים! במדינה חמה כמו שלנו, יש ימים רבים שבהם מזג-האוויר פשוט מכריח ללבוש בגדים קצרים וחשופים. רק שהרוב הגדול היו מעדיפים אם רק חלקים שונים בגופנו היו בנויים קצת שונה. זאת רק סיבה אחת שכל-כך הרבה אנשים מעדיפים ללכת לעבור ניתוח אסתטי - במטרה לשפר מעט את הלוק - צעד, שאם מבצעים אותו כמו שצריך, מוביל אף לשפור בדימוי-העצמי.

ניתוח קוסמטי זו החלטה גדולה וקשה, כזו אשר דורשת כוחות נפש רבים, חוסן גופני ובזמן תהליך ההחלמה, גם כמויות של סבלנות. בחרו במנתח בעל שם, אחד שאתם סומכים עליו בעיניים עצומות והיכנסו לתהליך רק, אבל רק כאשר אתם שלמים עם הבחירה שלכם, כל שינוי הוא שינוי סופי.

מה כדאי לבדוק אם מעוניים לשכור את שירותיו של מנתח פלסטי, וממה חשוב להיזהר? מחפשים אינפרא אדום הסרת שיער? הנה כמה טיפים אשר יאפשרו לכם להיות אלה שמקבלים את הטיפול הטוב ביותר בעולם:

- בניתוח אף:
לעולם אין לשפוט את תוצאות הניתוח הפלסטי ישירות אחרי שמורידים את התחבושות. חובה לשמור על סבלנות, תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תפחת והאף יתעצב ויקבל את צורתו הסופית.

- אחרי הניתוח עדיף לנשום שאיפות ונשיפות עמוקות. נשימה באופן זה יכולה לעזור להפחית כאבים ולעתים אפילו מורידה את הסיכוי להופעה של חום לאחר הטיפול.

- ניתוח חזה: מומלץ מאד שלא ללכת לניתוח הקטנת חזה לפני תחילת דיאטת הרזיה, מכיוון שהחזה מאבד מנפחו בזמן דיאטה וצורת החזה משתנה. מסיבה זו עדיף לפני הכל לרדת במשקל ורק אחר כך לבצע את הקטנת החזה.

- לאחר ביצוע ניתוח הגדלת חזה מומלץ מאד לבצע עיסוי של החזה כפעמיים שלוש ביממה, וזאת בכדי למנוע התקשחות של השתלים בשדיים. חשוב לבקש מהמנתח הוראות מדויקות לדרך ביצוע העיסויים.

- טיפולי פנים: במידה והתחלתם בהזרקת בוטוקס להעלמת קמטים, כדאי לקבל סדרת זריקות פעם בארבעה-חמישה חודשים לערך על-מנת לשמור על המראה.

- בשבועות שלאחר הניתוח חשוב מאוד לשמור על לחות העור, כיוון שעור לח הוא עור גמיש שמתאושש ומחלים טוב יותר. כדאי מאוד לשים קרם הזנה על עור הפנים כבר מהיום שאחרי ניתוח מתיחת הפנים ובנוסף להקפיד על שתיית מים מרובה.

תחום הפלסטיקה זהו תחום מעניין ומורכב, אם אתם מעוניינים לשמוע יותר על נושא מכשיר הסרת שיער או על הסרת שיער בלייזר, כדאי מאוד לכם לקרוא את הטקסטים הבאים שלנו המתפרסמים באתר http://www.tvbn.co.il/. והכי חשוב שתעברו את הטיפול בצורה בטוחה ושתהיו מרוצים ככל האפשר מהתוצאות. ורק בריאות!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב