דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רהיטי ילדים ועיצוב החדר 

מאת    [ 26/06/2011 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 3962 פעמים ]

כאשר תינוק הופך לילד והגיע הזמן לשנות את חדר התינוקות ולהתאים אותו לילד כדאי לתכנן את כל מראש לפני שמתחילים לעבוד. על מנת לעצב מחדש את החדר מומלץ קודם כל לעשות רישום של החדר ושל כל מה שרוצים להכניס לתוכו. חדרי ילדים צריכים להיות "נקיים" אך לא כמו חדר תינוקות או חדר הורים. לעומת החדרים האלו, חדר הילדים יכול להיות מעט עמוס, אך עדיין צריך לשמור על מרחב כדי שהילדים יוכלו להסתובב בתוך החדר באופן חופשי וכדי שהרהיטים ושאר החפצים בחדר לא יגבילו את התזוזה שלהם בו.

בעת שמעצבים חדרי ילדים כדאי לשים דגש ראשית על הקירות. אם הקירות נראים טוב והצבע לא מתקלף, אין רטיבות או בעיות אחרות, אפשר לצבוע פשוט על הקיר כפי שהוא. חדרי ילדים יכולים להכיל בערך כל צבע שניתן לחשוב עליו, עם זאת חשוב שיהיו אלו צבעים בהירים יחסית כדי שהחדר ירגיש מואר וגדול. אם לא רוצים לעבוד עם צבע ולעשות לכלוך כדאי לשים על הקירות טפטים בדוגמאות או צבעים שונים.

כשהקירות מוכנים אפשר להכניס לחדר את הרהיטים שנבחרו. רהיטי ילדים הורים מתקשים לבחור לבד, בעיקר כשהילדים אומרים להם מה הם רוצים. הילד הוא המחליט, ולכן כדאי שהורים ירכשו רהיטי ילדים יחד עם הילדים כיוון שהילדים הם אלו שיצטרכו להשתמש ברהיטים.

יש רהיטי ילדים שלא צריך להקדיש להם הרבה מחשבה, אך מיטות ילדים הן רהיטים שבשבילם צריך את מלוא המחשבה. מיטות ילדים צריכות להיות בעלות מזרון איכותי ביותר, שישמור על הגב של הילדים, וכדאי שהן יהיו בעלות עיצוב מדליק.

מיטות ילדים הן משהו שהורים וילדים צריכים ללכת לקנות ביחד. הילד יהיה שם כדי להתייחס לעיצוב ולנוחות של המיטה וההורים יתייחסו לאיכות של המזרון. בנוסף, ילדים אינם מודעים למהירות בה הם גדלים וצומחים לגובה והם לא יתייחסו לאורך המיטה. על כן, ההורים צריכים לדאוג שהאורך של המיטה גדול יחסית לגובה של הילד, בשביל שהמיטה תוכל לשמש אותו לתקופה ארוכה יחסית.

את המיטה ואת יתר הרהיטים צריך להתאים לקירות ומומלץ ליצור שילוב מעניין ביניהם. הדבר החשוב ביותר שהורים צריכים לזכור: מרחב- זו מילת המפתח. חשוב שבחדר יהיה מרחב כדי שהילד לא ירגיש חנוק ושיוכל להתהלך בחופשיות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב