דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת מחירי ביטוח - כדי לבחור נכון! 

מאת    [ 26/06/2011 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 1659 פעמים ]

צריכים ביטוח לרכב ומתקשים למצוא את הביטוח הטוב ביותר? אל דאגה. קיימות דרכים שונות, שתעזורנה לכם למצוא מהר ולבחור נכון. מכיוון שבחירה נכונה מתחילה בהשוואה, הרי שהשוואת מחירי ביטוח רכב בטרם הרכישה, הינה הפתרון הטוב ביותר כדי ליהנות מביטוח הרכב המתאים והמשתלם עבורכם. השוואת מחירי ביטוח בעזרתו של אתר אינטרנט מיוחד תעזור לכם לבחור נכון. איך עושים את זה ואילו אפשרויות נוספות יכולות לעזור לכם לבחור את הביטוח המתאים ביותר? על כך, בכתבה הבאה.

השוואת מחירי ביטוח בעזרת אתר אינטרנט ייעודי

בארבעה צעדים פשוטים במיוחד, תוכלו לערוך השוואת מחירי ביטוח בעזרתו של אתר אינטרנט ייעודי, המבצע השוואה מהירה ויעילה בין ההצעות השונות. הצעד הראשון, הקלדתם של מאפייני הבסיס של הביטוח. כמו, למשל: סוג הרכב – רכב פרטי או מסחרי, הבעלות על הרכב – פרטי או חברה וכן תחילת תאריך הביטוח בו אתם מעוניינים. הצעד השני מתייחס למאפייני הנהג הצעיר ביותר ברכב: מהו מינו של הנהג, מהו גילו של הנהג ומהו וותק הנהיגה שלו. הצעד השלישי מתייחס לכל המשתמשים ברכב באופן כללי: במידה והיו תאונות דרכים בשלוש השנים האחרונות, בכמה תאונות מדובר, ובנוסף, במידה והיו שלילות רישיון בשלוש השנים האחרונות, בכמה שלילות מדובר. הצעד הרביעי והאחרון, במסגרתה של השוואת מחירי ביטוח בעזרתו של אתר זה, מתייחס למאפייני הרכב, כמו נפח המנוע שלו, מטרות השימוש ברכב, האם זהו רכב רגיל, רכב לימוד נהיגה או רכב להשכרה, וכן מספר כריות האוויר ברכב. בעזרתם של נתונים אלה מבצעת מערכת מתקדמת במיוחד בדיקה מהירה של כל הפוליסות הקיימות בשוק, ותוך מספר שניות, מציגה לפניכם את כל הפוליסות הרלוונטיות לכם. השוואת מחירי ביטוח בדרך זו יכולה לחסוך לכם זמן רב, שכן בכמה הקלקות פשוטות ומהירות, תוכלו לקבל את כל הפרטים, להם אתם נדרשים לצורך בחירתו של ביטוח הרכב המתאים ביותר.

השוואת מחירי ביטוח בעזרתו של סוכן הביטוח שלכם

אם יש לכם כמה וכמה ביטוחים שונים, ודאי יש לכם גם סוכן ביטוח אישי מולו אתם עובדים. אם כן, תוכלו לפנות לסוכן זה לצורך ביצוע השוואת מחירי ביטוח רכב. הסוכן שלכם יוכל לפרוש בפניכם את כל האפשרויות הרלוונטיות ולהציג לכם נתונים שונים בנוגע לפוליסות המתאימות. יחד איתו, תוכלו לבצע השוואת מחירי ביטוח בו במקום וכן לבדוק את הכיסויים השונים, ההרחבות וכמובן, העלויות הנדרשות במסגרתה של כל פוליסה ופוליסה.

השוואת מחירי ביטוח בעזרתן של חברות הביטוח השונות

דרך שלישית נוספת המאפשרת לערוך השוואת מחירי ביטוח רכב, הינה באמצעות פנייה ישירה לחברות הביטוח השונות, הקיימות בשוק. ניתן למצוא חברות ביטוח רבות המציעות ביטוחים לרכב, בין אם ביטוח חובה, ביטוח מקיף או ביטוח צד ג'. חברות אלו מציעות מבחר של תנאים שונים לכל פוליסה וכן כיסויים והרחבות, אותם ניתן להוסיף. מכיוון ששוק הביטוחים כולל כל כך הרבה חברות, כל אחת מהן, המעוניינת למשוך מבוטחים רבים ככל הניתן, מציעה מגוון של הצעות שונות, שלעיתים, מציגות פערי מחיר גדולים במיוחד. השוואת מחירי ביטוח בעזרת פנייה ישירה אל החברות עצמן, מספקת "תמונת מצב" על שוק הביטוחים ומאפשרת לבחור נכון. כמובן שבדיקה והשוואה באופן זה מצריכה אתכם להגיע באופן ישיר, פיזית או טלפונית לכל אחת מחברות אלו, מה שעלול לארוך זמן רב יחסית ולהיות פחות יעיל. מצד שני, פעמים רבות, שיחה פנים מול פנים או שיחה טלפונית, יכולה להבהיר נושאים שונים, ביניהם עניין הביטוח, באופן מוצלח יותר.

בלוגר ויועץ בנושאי השוואת מחירי ביטוח, בין חברות הביטוח בישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב