דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבה שיווקית - הסוד השמור ביותר שעובד!! 

מאת    [ 26/06/2011 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 2276 פעמים ]

כתיבה שיווקית- הסוד השמור ביותר שעובד!!

כתיבה שיווקית מנצחת יכולה לגרום לאתר שלכם להביא עוד לקוחות ולהכפיל לכם את תזרים המזומנים.

איך עושים את זה? מהו העיקרון הכל כך פשוט מאחורי כתיבה שיווקית מנצחת?

לשני העקרונות הללו קוראים: כאבים ושאיפות. אחרי שאתה מכיר את קהל היעד שלך ברמה הבסיסית של גיל, גברים- נשים, מעמד סוציו אקונומי, מקום מגורים, טרנדים וכו', אתה חייב לדעת מהם הדברים שמפריעים להם (שהמוצר/שרות שלך יכול לפתור) ומהם השאיפות שלהם.

" מה ז"א כאבים?" - כאבים בדר"כ מתחלק ל3 סוגים:

1. כאבים פיזיים (קשה לו להתכופף, להרים משהו, לעשות פעולה, כאבי ראש, כאבי עיניים וכו)

2. כאבים כלכליים (לא מרוויח מספיק, המתחרים אוכלים לו את הרווחים, לא סוגר את החודש וכו')

3. כאבים רגשיים (אין לו בטחון עצמי, יש לו רגשות אשם, לא אוהב את עצמו, סובל מפחד/כעס/קנאה במישהו או על עצמו). הכאבים הרגשיים הם הכאבים החזקים ביותר ובהם נתמקד במאמר זה. בין הכאבים הרגשיים בדר"כ נמצא כאבים חברתיים/משפחתיים (/קשורים לזוגיות)/מקצועיים ועוד. השאיפות הן בדר"כ להיפך (אם כי אני ממליץ להשקיע זמן ולחשוב גם עליהם- אתם תראו שעוד יעלו לכם דברים שלא חשבתם עליהם).

 

השילוב הטוב ביותר כדי לגעת בנקודת התורפה של לקוח זה לשלב את שני הדברים. לדוגמא: נניח שאתה משווק מוצר לטיפול בפצעי בגרות.

קהל היעד: בנים ובנות בגילאי 13-19, בכל הארץ (קיצרתי את שאר הדברים כדי להגיע לעיקר כדלהלן).

כאבים: בטחון עצמי נמוך, לא אוהבים להסתכל במראה, סובלים ממעמד חברתי נמוך, לא מצליחים להשיג בן/בת זוג.

שאיפות: לאהוב את עצמם, בטחון עצמי יותר גבוה, פנים חלקות, להשיג את הבן זוג/בת זוג שהם רוצים וכו'. בוא נשים את הכל בבלנדר. מה קבלנו?

 "תחשוב כמה כיף יהיה לך להסתכל במראה ולראות פנים חלקות כמו תינוק".

(הכותרת מיועדת יותר לאינטרנט מאשר לפרינט רגיל- על כך נדבר במאמר אחר)

ניתוח הכותרת: "תחשוב"- מילת קריאה לפעולה.

"כמה כיף יהיה לך להסתכל במראה"- כאב (כל מי שסבל מחצ'קונים יודע כמה זה מציק...)

"ולראות פנים חלקות"- שאיפה.

"כמו תינוק"- דימוי שמחזק את האמירה שלנו ומוסיף לה עוצמה.

שילוב נכון של שני המרכיבים- כאבים ושאיפות יוצר הזדהות שבעזרתה הלקוח רואה שאנו מבינים מה הוא חש. רק אחרי שהראנו לו כמה אנו מבינים את הבעיה נציע לו את המוצר ולא לפני כן. אחרת הלקוח ירגיש שאנו מנסים רק למכור לו ולא אכפת לנו ממה הוא מרגיש. נצלו את העיקרון הזה, ותשתמשו בו בתבונה.

http://On.Fb.Me/ntStQF


http://on.fb.me/ntStQF צבי נגלר הוא קופירייטר מקצועי ומשופשף, מנהל חנות לשעבר, העובד כיום כקופירייטר לחברות ועסקים קטנים. מומחה לכתיבה שיווקית, דפי נחיתה, קופירייטינג ומיתוג ברשת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב