דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיטות לשיווק עסק עצמאי של צילום מגבוה של בתים ואירועים: ההצלחה העיסקית שבדרך 

מאת    [ 25/06/2011 ]

מילים במאמר: 765   [ נצפה 1821 פעמים ]

כל עסק מפתח לעצמו שיטות שיווק המתאימות לקהל לקוחותיו ולמהות השירות המוצע להם, תוך התייחסות לפעילות המתחרים. במאמר זה נרחיב מעט בתחום זה בהדגמה על עסק לצילום מגבוה.

צילום מגבוה הוא עסק מוכן שאתם יכולים לרכוש מעתה בעיסקת חבילה להפעלה מיידית, כולל כל הציוד, האביזרים וחומר הדרכה להפעלה עסקית ושיווקית.

חשוב להבין מהם היתרונות, ואחר כך ניתן, באמצעות הלינק המצורף, להתרשם מן האפשרויות להצטרף לטרנד העתידי של הקמת עסק לצילום נדל''ן בטכניקה חדשה לחלוטין.

אחד הנושאים החשובים בהקמה של כל עסק חדש, ובכלל זה גם עסק לצילום מגבוה, הוא תכנון שיטות השיווק של העסק.

הבסיס הוא כמו בכל עסק אחר: לימוד הלקוחות וצורכיהם, לימוד התאמת השירות לצורכי הלקוחות, תכנון אפיקי השיווק המתאימים לכל סוג של לקוחות ושלב בחיי העסק, הבנת פעילות המתחרים ולימוד יתרונות וחסרונות השירות החדש לעומת המתחרים, ניתוח מאפייני השוק וגורמי המפתח הנחוצים להצלחה בשוק הספציפי.

במקרה של צילום מגבוה, אחד הדברים החשובים הוא יצירת בסיס ראשוני של לקוחות המהווים תשתית להמשך צבירת לקוחות.

קהל היעד המתאים ביותר ליצירת תשתית זאת הם משרדי תיווך נדל''ן, ובמיוחד אלה המתמחים בבתים פרטיים, וילות וקוטג'ים. התאמתם נובעת מכך שהם מרבים להשתמש בתמונות של הנכסים שהם מטפלים בקידומם, בכל מקום אפשרי: באתרי האינטרנט שלהם, בעלוני הפרסום שהם מפיצים, באלבום הנכסים שהם מציגים ללקוחות במשרד, ובתכתובת שהם מקיימים בעיקר עם לקוחות מחו''ל שיכולים לקבל התרשמות ראשונית מן הנכס רק באמצעות תצלומים.

השיטה הטובה ביותר לשווק את השירות למשרדי תיווך היא בפגישות מכירה פרונטאליות. לא מומלץ לשווק את השירות בשלב זה באמצעות הטלפון או האינטרנט או דיוור ישיר. אמצעים אלה שמורים לשלבים מאוחרים יותר, לאחר שתשתית בסיסית של לקוחות ראשונים כבר הוקמה, וניתן להפנות לקוחות חדשים לדוגמאות חיות.

דרך העבודה של משרדי התיווך מאפשרת בדרך כלל לקיים איתם פגישות אפילו ללא תיאום פגישה מראש. למעשה, כך מומלץ לעשות זאת - ללא תיאום פגישה. מסתבר, מתוך ניסיון, שהשעות הטובות ביותר לכך הן שעות אחר הצהריים. בשעות הבוקר חלק ניכר מן המתווכים מקיימים פגישות וסיורי נכסים, ואחר הצהריים הם נמצאים במשרדם.

מומלץ להיכנס למשרד של מתווך בשעה שהוא אינו יושב עם לקוחות. מומלץ לדבר עם בעלי המשרד שיכול לקבל החלטות, ולא עם אחד העובדים. לפגישה יש להביא אלבום דוגמאות המדגים תצלומים של נכסים בצילום מלמעלה, לעומת תצלומים של אותם נכסים בצילום אופקי רגיל מגובה המדרכה.

הניסיון מראה שכל המתווכים, כמעט ללא יוצא מן הכלל, מזהים מיד את היתרון של צילום מגבוה לצורך קידום עיסקיהם ועוברים מיד לשאלה החשובה: כמה זה עולה?

לפיכך, חשוב שבסוף אלבום ההדגמה יהיה דף מחירון מודפס. אסור להשאיר נושא זה לדיון מילולי בעל פה. ניתן להציג ''מבצע מיוחד'' של הנחה לחודש מסויים, אך ההנחה נגזרת ממחיר קבוע של השירות, שהינו מחיר קבוע (ליום צילום, חצי יום צילום ולאתר בודד).

פריט נוסף שחשוב לכלול באלבום ההדגמה: תצלום של הציוד המיוחד המשמש לצילום מגבוה. חשיבות הדגמה זאת היא להבהיר באופן ויזואלי ללקוח שמדובר בציוד מקצועי ייחודי ויקר, וזאת כדי להרחיק רעיונות שגויים שניתן לבצע צילומים כאלה באופן עצמאי.

לאחר ביצוע עבודות ללקוחות ראשונים, חשוב לקבל את הסכמתם לכלול המלצה שלהם לשירות ולתוצאות הטובות של צילום מגבוה. בדרך כלל הלקוחות נענים ברצון לפניה זאת, בעיקר כאשר מובטחת להם הפניה בלינק לאתר שלהם, באופן המקדם אותם.

לאחר צבירה של עבודות עבור מספר לקוחות, ניתן להרחיב את שיטת השיווק לפניה מקבילה של משרדים רבים לתיווך נדל''ן (יש עשרות בכל עיר, הרשימות והפרטים זמינים בדפי זהב ובמקומות נוספים). פניה זאת צריכה לכלול הפניה אל עבודות שבוצעו ואל המלצות של לקוחות קיימים.

לאחר ובמקביל לביסוס הפעילות בקרב ענף המתווכים, הקהלים הבאים הם כל בעלי המקצוע שעסקו בתכנון ובניה של אותם נכסים שצולמו: האדריכל, המהנדס, הגנן, הגגן, נגר הגדר, רהיטי הגן ואחרים. כל אלה יראו בקלות את התועלת והעניין שלהם לכלול תמונות אטרקטיביות כאלה בתיק העבודות שלהם לתיעוד ולהדגמה ללקוחות שלהם.

בהמשך, ושוב, גם במקביל, ניתן לפנות עם דוגמאות לקהלים נוספים כמו צימרים, אתרי תיירות ואטרקציות לתיירים, רשויות מקומיות, עיתונים ומגזינים, אירועי ספורט ותרבות וענפים נוספים.

ככל שהעסק מתקדם וצובר יותר לקוחות ופרויקטים הניתנים להצגה בפני הלקוח (פרונטלית או באינטרנט), כך יותר קל לשווק את השירות לצילום מגבוה לעוד ועוד לקוחות.

נשמח לשתף את הקוראים המעוניינים בכך במידע נוסף ומפורט יותר בדף האינטרנט, אליו ניתן להגיע באמצעות הלינק המצורף. דף האינטרנט יספק לכם יותר מידע לגבי האפשרויות העומדות בפניכם להקים עסק משלכם בתחום הצילום מגבוה בהשקעה שאינה גבוהה. המעוניינים יוכלו להירשם דרך דף האינטרנט (ללא עלות כספית) ולקבל הצעה מפורטת הכוללת עלויות, מפרט הציוד והחומרים הנילווים ופרטים נוספים לגבי הקמת עסק עצמאי לצילום מגבוה.

ועוד משהו חשוב. למה אני כותב בלשון הפונה לגברים בלבד? כי כמו שאתם יודעים, זוהי סתם מגבלה של השפה העברית. העסק נהדר גם לנשים, וכידוע, נשים רבות מנצלות את חוש האסתטיקה שלהם כדי להצטיין בתחום הצילום.

פרטים נוספים, הסבר וטופס התקשרות תוכלו לקבל בדף: http://www.per.co.il/landing-pages/1684 או לכתוב לי לכתובת: assaf.becker@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב