דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אלי שביט מציע לשבוע הספר 800 רעיונות לפתיחת עסק חדש 

מאת    [ 23/06/2011 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 3974 פעמים ]

מחפש רעיון לעסק חדש? מחפשים ספר על קריירה ויזמות בשבוע הספר? 800 רעיונות לעסקים חדשים ועוד הרבה מאד טיפים והמלצות להקמת עסק חדש ניתן למצוא דווקא באינטרנט, בספרים האלקטרוניים של אלי שביט ובקורס סטארט אפ של אלי שביט.               

בימים אלה שבהם מציינים את שבוע הספר ודוכני הספרים עמוסים בספרים חדשים ובלקוחות, ישנם גם כאלה שמחפשים את הספר הייחודי שיעזור להם לפתוח עסק חדש, יעניק להם זווית חדשה בכל הקשור לקריירה וניהול ובעצם יפרה את דמיונם כדי לקדם הגשמת חלום להקמת עסק עצמאי גם בלי השקעה כספית או בהשקעה מינימלית.

את הספר הבא של לא תמצאו על המדפים בשבוע הספר וגם לא בחנויות הספרים. את הספר הבא, שהוא ספר אלקטרוני, תוכלו להזמין באינטרנט, לקרוא על גבי מסך המחשב או להדפיס אצלכם בבית. מדובר באוסף של 11 ספרים אלקטרוניים של אלי שביט יזם ומומחה להקמת עסקים חדשים, שבהם תחשפו ל-800 רעיונות לפתיחת עסקים בתחומים שונים ומגוונים בהשקעה פחותה.

ספרי הרעיונות של אלי שביט מיועדים לשכירים, יזמים או כאלה שרוצים לצאת לעצמאות ולבנות עסק משלהם. נכון יש הרבה מאד אנשים שחולמים אבל חסרה להם הברקה, חסרה להם השראה או רעיון. עובדות החיים מלמדות כי רבים חולמים על עסק עצמאי אבל רק מעטים מצליחים להגשים את החלום ומתוכם רק מעטים מאד יודעים להתנהל נכון וקוצרים הצלחה. 

זה לא סוד שמיליוני אנשים קמים בבוקר עם רעיון להקמת עסק חדש וחמש דקות אח"כ קוברים את הרעיון בגלל שאין להם אומץ, ידע, מוטיבציה או משאבים להילחם בתסכול ולפתוח דף חדש בחייהם.

את החומרים שאלי שביט מציע בספרים האלקטרוניים ובקורס START UP   לא תלמדו בשוב אוניברסיטה ולא במכללות הפרטיות! גם לא תמצאו אותם בין מאות ספרי קריירה, ניהול ויזמות בחנויות הספרים.

אלי שביט הוא מומחה, איש עסקים ויזם אינטרנט אשר הפך לסמל של איש שהולך בדרכו ומיישם בכל יום את השיטה שפיתח. השיטה של אלי שביט שונה מכל תוכנית לימודים שאתם מכירים ובשורה התחתונה הובילה אנשים רבים מכל השכבות לפתוח עסק עצמאי,  לקדם סטארט אפ או לפתוח מיזם גם בלי ללמוד באוניברסיטה וגם בלי הון התחלתי.

בספרים של אלי שביט כדוגמת 800 רעיונות לפתיחת עסק עצמאי, 29 הכפתורים הסודיים שיעניקו לך שליטה מלאה ובלתי מוגבלת על אנשים ואיך לכתוב טקסט פרסומי, תלמדו הרבה מאד סודות שמסתירים מכם ותגלו רעיונות חדשים שיפתחו בפניכם את הדלת להזדמנות חדשה. תוכלו לרכוש ידע, ביטחון והשראה לפתוח מיזמים חדשים מבלי לפרוץ את המסגרות הכלכליות שלכם.

ספריו של אלי שביט כתובים בשפה ברורה וסוחפת. הם כולל הסברים מפורטים על הדרכים להקמת עסק חדש ושלובים בדוגמאות ורעיונות פורצי דרך.

זה נכון שאלי שביט, בסגנונו המיוחד, לא בוחל בשום דרך ללמד בספריו וגם בקורס ה-סטארט אפ על כל הטריקים והשטיקים בעולם העסקי שעד היום מנעו מכם לפתוח חברה עצמאית. ההזדמנות לפניכם.

למידע נוסף על אלי שביט קורס סטארט אפ ועל הספרים של אלי שביט ניתן למצוא באתר

ובאתר הומביז

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב