דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת מערכת ERP מול מערכת MES למפעלי ייצור 

מאת    [ 23/06/2011 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 3707 פעמים ]

ארגונים רבים נאלצים לקבל החלטה איזו מערכת לבחור ERP  או MES על מנת לנהל את המפעל והמשאבים שלהם בצורה האופטימאלית והיעילה ביותר, כאשר כל אחת מהן מספקת מענה ייחודי ואופטימלי בתחומים שונים לחלוטין.

לפני שרוכשים מערכת לניהול מידע ארגוני (מערכת ERP), צריך לשאול את השאלה המרכזית: "היכן נמצא הכסף הגדול בארגון?" - זה לא סוד שבמפעלי ייצור הכסף הגדול נמצא ברצפת הייצור. על כן ישנה חשיבות רבה בבחירת מערכת המתמחה בניהול מפעלי ייצור בכלל ובניהול רצפת ייצור בפרט.
מערכת ERP משמשת ככלי עזר לניהול אינטגרטיבי של פעילויות בתוך ארגון ומאפשרת לארגון לקבל מידע עדכני ואמין בזמן אמת בכל רגע על שלוש המערכות העיקריות באותו ארגון: כספים, כוח אדם ולוגיסטיקה.

מערכת MES הינה מערכת מידע לניהול הייצור המספקת נראות מקסימלית בזמן אמת של כל סביבת הייצור. מערכת MES  מכוונת לתחום אליו מערכות ה ERP לא מסוגלות להגיע - הזמינות של מידע יצרני הנחוץ לזיהוי בעיות בתהליך הייצור בזמן אמת ובכך לשפר וליעל את התהליכים והרווחיות של הארגון.

בשביל זה פיתחנו את מערכת קיטרון ERP & MES:

מערכת קיטרון הינה מערכת ייחודית המשלבת את שתי המערכות ERP & MES לתוך מערכת מרכזית אחת ובכך חוסכת לארגון הוצאות מיותרות ברכישת שתי מערכות שונות ומספקת שילוב ורטיקאלי בין רמת הייצור ורמת הניהול ונותנות פתרון משולב ומודולארי עבור ייצור, כוח אדם ואיכות ויוצרת זרימה חלקה של המידע

מערכת קיטרון ERP & MES  "נולדה" ברצפת ייצור תוך כדי הבנה מעמיקה וידע רב בתהליכים הרבים והמורכבים המתרחשים ברצפת ייצור. לחברת ג'אוסופט מערכות ישנם מעל ל- 100 מפעלים וכ- 2500 משתמשים ברחבי הארץ העוסקים בענפיי הייצור השונים. כל זאת ועוד הופך אותנו למומחים בכל הקשור לניהול מפעלי ייצור בכלל וניהול רצפת ייצור בפרט.

גאוסופט מערכות פיתחה את מערכת קיטרון ERP & MES  לניהול חברות יצרניות בכדי לענות על הצרכים המגוונים והמתקדמים של ארגונים הזקוקים לשיטות ניהול וארגון עדכניות, לייעול וקיצור משך זמן תהליכי העבודה, לפיקוח על עלויות ולעמידה בסטנדרטים לניהול מעקב ואיכות המוצרים.
מערכת קיטרוןERP & MES  מספקת מענה כולל למפעל ייצרני, מרמת עובד הייצור ועד לרמת המנכ"ל כאשר מוצרי החברה מתמקדים בצורך של מנהלים ועובדים לקבל מידע באופן מהיר יעיל ואמין בדרגות הניהוליות השונות מרמת - קשרי לקוחות, ניהול הצעות מחיר והזמנות לקוח, מערך וניהול הייצור MES, פעילויות רכש, מלאי, כספים, הבטחת איכות, משאבי אנוש... ועד מתן מידע בזמן אמת מתוך המערכת לדרג הניהולי במנגנוני OLAP-BI המתקדמים.

כתב וערך: איתן יקיר, מנכ"ל חברת ג'אוסופט מערכות בע"מ www.geosoft-sys.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב