דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוות סוסים ורכיבה לילדים ולמשפחה 

מאת    [ 23/06/2011 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 2501 פעמים ]

בדרך כלל כשחושבים על חופשה בצימר הדבר הראשון שקופץ לאנשים לראש הוא חופשה רומנטית, אבל יש עוד הרבה גוונים וסוגים של חופשה בצימר. אחת החופשות המוצלחות ביותר הרי היא חופשה משפחתית.

הבעיה בחופשה משפחתית היא שזו עשויה להיות חוויה נהדרת, מגבשת ומלכדת עבור המשפחה, או חוויה מתישה עבור ההורים שצריכים להעסיק את הקטנים שלא רגילים להיות רחוקים מהמחשב, הטלוויזיה והמשחקים שלהם.

על מנת להימנע מהפיכת החופשה המשפחתית לשדה קרב מומלץ לתכנן מבעוד מועד, לפני החופשה, באילו אטרקציות אתם מתכוונים לקחת חלק, ולוודא שהאטרקציות האלה מתאימות לילדים בכלל ולילדים שלכם בפרט. לא כל סיור ביקבי בוטיק שכתוב כי הוא מתאים לילדם יתאים לחובבי המדע הבדיוני הקטנים שלכם.

אפשרות אחת נחמדה שילדים אוהבים היא אפשרות הרכיבה על סוסים וחוות סוסים. ראו הוזהרתם - אתם עשויים להיתקל בהתנגדות מסוימת בהתחלה, גם הילדים האמיצים ביותר עשויים לחשוש בהתחלה כשהם מתיישבים על גבה של החיה הגבוהה להפליא הזאת, אבל התנגדות זו צפויה לחלוף מעצמה אחרי כ- 10 דקות או רבע שעה של רכיבה.

את זה אני אומרת לכם מניסיון. כמו הרבה ילדים מאזור עמק יזרעאל גם אותי שלחו ללמוד רכיבה על סוסים בנהלל כשהייתי קטנה. על אף שתמיד הייתי תום בוי לא קטנה והייתי בטוחה שהטיפוס המאסיבי על עצי הפרי במושב של סבתי מספיק כדי לחשל אותי מכל פחד אנושי אפשר - עדיין הופתעתי מהגובה של הסוסים (הם נראים נמוכים יותר בסרטים) ובכיתי שאני רוצה לרדת במשך 10 הדקות הראשונות עד שהבנתי שמדובר באחת מהחוויות הכיפיות ביותר שאפשר לחוות והתחלתי ליהנות.

בארץ פזורות חוות רבות המציעות חוויות שונות הכוללות רכיבה על סוסים בחווה, בשטח או סתם בשבילי המושב. הנה שתי אפשרויות לחוות נחמדות במיוחד המציעות רכיבה על סוסים:

- כברית סוסים - חוות כברית סוסים הנמצאת בקיבוץ כברי שבגילי העליון מאפשרת לכם ליהנות מחוויית הרכיבה על סוסים באופן הכי טבעי שאפשר - הסוסים בחווה חיים בעדרים, בצורת חיים טבעית ככל הניתן, מה שתורם לשימור חוסנם הנפשי והפיזי של הסוסים. חוות כברית מציעה טיולי רכיבה, רכיבה טיפולית ואף בית ספר לרכיבה למסורים במיוחד. טיולי הרכיבה נעים בדרגות קושי משתנות בהתאם להעדפות הרוכבים שיכולים לבחור לצאת לטיולים שמשכם החל משעה ועד לטיול של יומיים הכולל לינת שטח. הרומנטיים שבכם יוכלו אף לבחור בטיול שקיעה הכולל פיקניק וכוס יין.

- חוות סוסים ורד הגליל - בוורד הגליל שבגליל העליון נמצאת אחת האורוות הראשונות בארץ המציעה טיולי רכיבה על סוסים בסגנון מערבי. הטיולים מתבצעים בליווי מדריכים מנוסים, ידידותיים ומוסמכים שיובילו את הרוכבים הצעירים והנלהבים במגוון מסלולים יפהפיים בינות לנופי בקעת גנוסר, הכנרת והרי הגולן. השיעורים והטיולים בחווה מותאמים לגיל הילדים ומתחילים ברכיבה על סוסי פוני התאימה לילדים בגילאי שלוש עד שמונה, וממשיכים לשיעורי רכיבה, טיולים לזוגות ולקבוצות, טיולים מודרכים בנוף סלעי ואפילו טיולי בוננזה ארוכים לכנרת.

בקיצור, אין ספק שהליכה משפחתית לחוות סוסים תעזור לליכוד וגיבוש המשפחה תוך כדי שהיא משאירה על הלשון טעם של עוד ומותירה את הילדים עם חוויה שהם יזכרו לעוד הרבה שנים.
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב