דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לקראת הקיץ - פעילויות עם ילדים באזור הצפון 

מאת    [ 23/06/2011 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 1927 פעמים ]

מנקודת המוצא העובדתית וההתחלתית הזאת מתחילים לראות את קבוצות האוכלוסייה הולכות ומתפצלות. שונאי הקיץ מסתגרים בבתים עם שתייה קרה ומזגן פועל ומחכים שיחזור החורף, אוהבי הקיץ ממלאים את הרחובות ואת שפת הים בחגיגות קיציות, הרווקים נאנחים אנחת רווחה כי עם תום החורף נגמר הלחץ למצוא מישהו להתכרבל איתו מתחת לפוך, וההורים שבינינו דווקא מחסירים פעימה כי הם יודעים שהקיץ מסמל את קרבתו של החופש הגדול הבלתי נמנע.

שלא תבינו לא נכון, ברור לי לחלוטין שהחופש הגדול מהווה הזדמנות מצוינת לבלות קצת זמן איכות עם הילדים ולהתקרב אליהם בחזרה אחרי שבמהלך שנת הלימודים הם היו עסוקים מידי בבית הספר, בחוגים ועם חברים בשביל לבלות איתכם ואתם הייתם עסוקים מידי בעבודה בשביל לשים לב.

מצד שני אני גם יודעת שילדים מלאכיים, מנומסים ונעימים ככל שיהיו עשויים לרדת מהפסים ולהוציא את הוריהם השפויים בדרך כלל מדעתם, אחרי יותר מידי ימים של ישיבה בבית ושעמום.

האפשרות הכי מוצלחת, שתוציא את כולם מרוצים היא לקחת חופש קצר מהעבודה, לקחת את הילדים ולצאת איתם לחופשה משפחתית. בחופשה שכזאת תוכלו באמת ליהנות מהילדים ולהתרפק עליהם עוד קצת לפני שיהיו מבוגרים מידי ולא יסכימו לצאת איתכם מהבית לשום מקום.

אבל אסור להיות שאננים - גם בחופשה משפחתית צריך לדאוג לעיסוקים לילדים אחרת אתם עשויים להתחרט על כל הרעיון. אמנם בשבילנו המבוגרים, עצם היציאה לחופשה מהווה שינוי מהשגרה שהוא מעניין בפני עצמו, אבל עבור הילדים העניין מתפוגג בדיוק אחרי 5 דקות של התפעלות מהנוף ואז צריך למצוא להם משהו לעשות.

הנה מספר אפשרויות מצוינות לפעילויות מהנות שאפשר לעשות עם הילדים במהלך חופשה משפחתית בצפון -

- גן גורו, קיבוץ ניר דוד - בגן גורו שבקיבוץ ניר דוד נמצא גן חיות אוסטרלי יוצא דופן בו תוכלו לפגוש בקנגורו המקפצים באופן חופשי בפארק עם גורים בכיסם, ואף תוכלו ללטף ולהאכיל אותם. מעבר לקנגורו בפארק נמצאות גם קואלות חמודות מאין כמוהן, שועלים מעופפים, קזואר אימתני ומגוון ציפורים אוסטרליות צבעוניות. מדובר בחוויה יוצאת דופן שתשאיר את הילדים קורנים מאושר ותסחוט גם מהמבוגרים האדישים יותר חיוך, כי באמת שמדובר בחיות מקסימות.

- רפטינג נהר הירדן - רפטינג נהר הירדן הסמוך לקיבוץ גדות שבגליל העליון נמצא כ - 10 דקות נסיעה בלבד מראש פינה. באתר תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות מרגשות כגון טיולי טרקטורונים, אומגה הנוחתת ישירות במים, שייט קיאקים במגוון מסלולי שייט ברמות קושי ואקסטרים משתנות, טיולי ג'יפים רטובים, טיולי ריינג'רים, טיולי אופנים, חבלים ואקסטרים, אומגה לירדן פיינטבול ועוד. מגוון הפעילויות המוצע באתר מאפשר להתאים את החוויה באופן המרבי לגיל הילדים ולאופי המשפחה והבילוי בו אתם מעוניינים.

- פינה בעמק, קיבוץ מזרע - בפינה בעמק במזרע שבעמק יזרעאל תוכלו ליהנות מאטרקציות באווירה כפרית לכל המשפחה. המקום מציע טבילות בבריכה, ביקורים במשק החי, פינות ליטוף והאכלה, צפייה בחליבה, סיור במוזיאון, פינוקי ספא ומגרש משחקים. אמנם לא מדובר בחוויות יוצאות דופן ומסעירות אבל ללא ספק מדובר בחוויה שתעביר לכם יום נעים ורגוע עם הילדים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב